100% Ateneu Santboià. Sociedad Deportiva Ponferradina
28 comentaris Escrit per Jo Mateixa a les 10:39No en soc sòcia, ni de conya puc pagar el que demanen per tenir un carnet, però em dono de baixa dels colors, de l’himne, de la bandera, de les emocions, de les copes d’Europa, de la Lliga, de les Copes del Rei i de la mare que els va parir.
Definitivament jo avui em faig simpatitzant de la Sociedad Deportiva Ponferradina.
Aquest equip està a la 2 Divisió B, grup II, i van 2º a la classificació, es un equip jove, amb ganes, amb empenta, te un himne potent, uns jugadors amb ànsies de victòria i una bandera que faré meva...quant pugui para de riure en sentir el seu himne, es clar.
La Ponfe (si no us fa res l’hi direm així, i es que el nom sencer te collons) juga a l’Estadi del Toralin, situat a la bonica població de Ponferrada (a Lleó), i Ponferrada te un ajuntament, amb una plaça i un arbre, una font, i una estupenda bústia de correus on els seus ciutadans envien cartes per queixar-se del seu equip de merda...ai no perdo, que estem parlant de la Ponfe i no del Barça, de la Ponfe ningú es queixa, ningú es manifesta, ningú insulta, ningú increpa i ningú deixar de sopar per culpa dels seus mals partits.
En propers capítols l’alineació de la Ponfe en profunditat (quins nois tu, son més de pueblu que els de la peli del Bienvenido Mr. Marshall) i un breu resum de la seva historia, himne, escut, palmarès, directiva, cos tècnic,etc....
Jornada 31
SD Huesca 0- SD Ponferradina 0 (57 Punts) a 1 punt del lider.
Propera Jornada (La 32ª)
PD: Putu Barça de merda.
Us convido a passejar per l'Altre Diari de Jo Mateixa.
***************************************************************************************************
I seguim esperant (ja ho diuen ja que las cosas de palacio van despacio) que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Fútbol, Les meves coses
El somni de Yadwigha de Henri Rousseau
(o com una dona i un lleó canten junts)
Nova proposta de Relats Conjunts
Etiquetes: Relats Conjunts
100% Ateneu Santboià. Ah però la "feria" ja ha començat?
6 comentaris Escrit per Jo Mateixa a les 22:03Ho veus nano, els dies perfectes no ho son fins que no s'acaba el dia...el Barça ha perdut 2-3 i ja veurem, que fa el Madrid, si guanyen...be, més val que vagi a sopar, serà l'única cosa productiva del dia.
A veure si al Barça l'hi cau una bona tromba d'aigua a sobre, collons, i se n'enteren d'una vegada!!!!!
********************************************************************************
Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
***************************************************************************************************
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: Videos
Anar a dormir un dissabte a les 05:00 i no per que hagis anat de festa, es gratificant quant al final aconsegueixes allò que t'has proposat, instal.lar un sistema operatiu diferent al que tenies, lliure, maco de collons (Mandriva m'agrada i molt).
Ens hem hagut de barallar amb el meu PC complert, però sobretot amb la gravadora, que es veu que es massa antiga i clar, Mandriva, igual que Ubuntu o altres programes de Linux, s'han d'instal.lar des de el CD, però a la fi ho hem aconseguit.
En Hatim s'ha instal.lat el UBUNTU STUDIO i jo el MANDRIVA...ara nomes ens toca traspassar les dades que teniem, per que si...hem formatejat el disc, res de particions per tal de tenir Windows i Linux, no, no, hem fet copies de seguretat i ho hem formatejat tot.....
Ja us aniré explicant aquesta nova experiència, de moment vaig a veure si puc passar-me els vostres Blocs a Favoritos i a mirar d'esbrinar si el RSS Bandit em serveix amb Linux, espero que si!!!!!
PD: Si hi han errades ortogràfiques em sap greu, el correctot encara no el tinc instal.lat :-S
***************************************************************************************************
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Ja se que aquesta setmana he postejat massa, i això que feina n’he tingut, però suposo que també ha estat una setmana tota rara, desprès d’uns dies baixa laboral, de temes personals que m’han afectat un xic massa (estic bleda encara quant penso en el que podria haver estat i no es) tenia la necessitat d’explicar-vos com em trobo i que es de la meva vida...escrivint nomes els caps de setmana sento que us enyoro i coi, això no pot ser homeeeeeee.
Escric avui, dimecres o dijous, encara no se molt be quant penjaré aquest post, nomes per desitjar-vos que passeu una molt bona Setmana Santa (que consti que analitzar la Setmana Santa dona per un post o dos, segur que algú de vosaltres ja hi ha pensat, així que no em repetiré)
Ara estic sola a casa, en Hatim treballa fins a les 23:00 i demà, amb la calma i sense presses ens dedicarem a fer canvis informàtics a casa, passarem de Microsoft Windows XP a Ubuntu de Linux...ja tremolo, a mi aquesta mena de canvis tant i tant heavys m’espanten, coi, no tenia por de ser mare però si em fa por canviar de sistema operatiu...curiós.
Per tal de no fer salat amb les Històries Veïnals i com que la Marinetix (encantada de participar amb tu guapa!!!!) ja fa uns dies que em va passar la seva part, m’he endinsat en el meravellós mon de l’escriptura en grup i he passat la meva part (text i foto inclosa) a l’Alepsi, nena no et queixis que tens fins el 10 d’abril per passar-l’hi al Clint :-P
Així doncs serà difícil que aquest cap de setmana pugui mirar el Bloc...menteixo, si que podré que per sort tinc el portàtil i de moment seguirà amb el Windows XP, però em fa mandra, vaja me’n farà, per que podré gaudir del meu home i de les meves tonteries varies amb ell durant quatre dies i cony, ho he d’aprofitar, se que vosaltres ho fareu o ho faríeu amb els vostres "respectius" si poguéssiu.
Així doncs, les meves visites de puntetes als vostres blocs aquests dies de festa seran més aviat nocturns, procureu no actualitzar gaire si us plau, que no puc amb tots, sou masses els que actualitzeu...o poder es que son masses els blocs que llegeixo...o poder son masses les vides d’amics que m’importen...
Us vull a tots aquí dilluns, que no me’n falti cap que m’emprenyo i a mi emprenyada no m’heu vist mai eh!!!!!!!!!!!!!!
***************************************************************************************************
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Em feia il·lusió i tinc una peneta ara mateix, però en el fons hi rumio i se que no, que no era el moment, que quant ho sigui ho sabrem.
Vaig a pencar una micona, no us canseu gaire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Per els que coneixeu Pineda sabreu que Can Formiga es Can Formiga, per els qui no en sabeu res us recomano que hi aneu, es un dels millors restaurants de Pineda, on fer un àpat representa tot un art per els sentits. Us en deixo proves, doncs El Pastis Sacher amb crema anglesa que vaig prendre per postres estava deliciós.

I per que aquesta trobada familiar, a banda de per que ens venia de gust?, doncs per que la mare va fer 57 anys i els pares (tots dos) feien 34 anys de casats, i tot el mateix dia, el 15 de març. Va ser un dia genial, la companyia, el menjar, fins i tot la partida a bitlles, tenis, golf...que vam fer amb part de La Colla del Demonyo Dojo a casa i amb la Wii que el pare l’hi ha regalat a la mare, per que si, la mare es una consolera de molt de cuidadu.
Aquest mati hem anat a casa dels avis, els pares del pare, doncs l’Avi Josep ha fet 86 anys, hi hem anat en Hatim i jo, ens vam auto invitar divendres mitjançant una trucada i els avis encantats que hi anèssim. Pollastres a l’ast, ensaladilla russa i un braç de gitano de xocolata, ha estat un dia diferent a l’anterior, però viscut amb la mateix il.lussió i intensitat.
A banda de tot això poca cosa més, es presenta una setmana curta (amb una mica de sort dijous al migdia plegarem i agafarem festa fins dimarts) però també intensa en tots els sentits...he de repetir-me les proves, aquelles proves...a veure que (em fan molt mal els pits, tots dos i no es normal)
.....l’anterior paràgraf ha estat una reflexió interna que no se per que ha sortit a l’exterior, poder per que en el fons m’agradaria que fos veritat?
Que tingueu una molt bona Setmana, sigui Santa o no, però gaudiu-ne al màxim!!!!!
PD: Espero que hagis passat un dia increïble, em sap greu no haver trucat i nomes haver-te enviat un sms però avui tinc el dia “bleda” i penso molt ens els avis i be, nomes faig que plorar, però estic be eh, en Hatim diu que estic molt toveta últimament i que això es senyal que alguna cosa està canviant. T’estimo bonica, t’estimo molt.
***************************************************************************************************
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Ja tinc l’alta i demà hauré d’anar a treballar, molt a pesar meu, per que ha estat genial poder retrobar-me amb tots vosaltres entre setmana. La metgessa, la Doctora Caballero, em va estar auscultant i em va dir que no tinc pneumònia, ni bronquitis...es un gran que, però del dolor de la banda dreta no me’n va dir res i això que jo em queixava.
M’ha tret el xarop, que diu que no fa res, i m’ha donat unes pastilles de CODEINA que restrenyen, però van be per la tos, m’ha dit que miri de no forçar la veu i de no parlar gaire, oi tant, ja ho faré demà a la feina, quant soni el telèfon per primer cop l’agafaré per dir que no puc parlar i que no truquin més....
Estic contenta de tornar a la feina....
I contenta estic de que en Puigcercós hagi pres la decisió de marxar del govern i ocupar-se d’ERC, que falta ens fa benvolguts militants, socis i simpatitzants, necessitem una bona esbandida i que sigui el que déu vulgui, ara be...haurem d’estar a l’aguait per que CiU està esperant, com un llop ferotge (algú va veure el naixement del llop de Zoo ahir al vespre??, aixxxx, quina coseta més bonica!!!!!) a que ERC s’enfonsi, encara més, per atacar directament a la jugular.
Serà qüestió de deixar passar uns dies, a veure si l’altre marxa, en Rajoy dic, que avui els diaris en feien travesses i alguns optaven per el Gallardon com a successor, seria collonuda la cara de la Espe si això passes.
Si us heu d’enfrontar a una oposició com la del PP, contra qui voleu lluitar?? Si de cas ja ho poso com una enquesta, i així no us heu de mullar tant directament :-P
Avui res més, be si, dues cosetes, us recomano ferventment dos blocs que han estat inaugurats fa no res:
El Quadern Gris de Josep Pla – El funcionament d’aquest Bloc ve explicat AQUI
Catalunya 2008 – El funcionament d’aquest Bloc ve explicat AQUI.
Sempre s’ha de donar veus als nous Blocs i més si...algun d’ells està escrit per una antiga amiga a la que he recuperat :-)
***************************************************************************************************
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Coses que pasen al món, Política
No me’n puc estar de fer una valoració del que JO i nomes JO, des del meu punt de vista, en faig del dia desprès, el dia desprès de que Catalunya torni a se esclava d’Espanya.
Internament em faig una sèrie de preguntes, les quals voldria que algú em respongués, però no algú mundà com qualsevol de nosaltres, no, no, algú que en sàpiga de política, algú que estigui ben emmerdat en aquest mon polític i em doni respostes als meus dubtes.
1.- Per que el Català emprenyat s’ha cagat a les calces i a votat PSC o PSOE en lloc d’arriscar per el seu país?
2.- Per que hem creat plataformes, hem anat a manifestacions, em fet posts emprenyats, indignats, fastiguejats i desprès ens em conformat en donar suport a partits que no ens ajudaran com a País davant de Madrid?
3.- Per que ens resignem a pensar que un partit polític Català no te dret a estar a Madrid o no te prou força per ajudar-nos?
Ho sento, jo no puc, no vull, no em resigno a haver de confiar en CiU 4 anys esperant que ajudin al PSOE a Madrid, esperant que ens doni als Catalans allò que necessitem, volem i es nostre.
Votar a partits Catalans no era mala idea per fer front al PP, per fer front al PSOE, per fer front a un govern fet a Madrid, governat a Madrid i que mira a Catalunya amb distància. Però està clar que no tots els partits Catalans saben donar a Catalunya allò que necessita.
Com be l’hi deia a l’Oriol aquest matí (que per cert, ha fet una grandíssima reflexió), el català emprenyat amb Espanya s'ha baixat els pantalons, com sempre, i a preferit donar un vot...útil?? per tal de fer front a una Espanya PEPERA, mesetaria, profunda i sobretot rància.
Quins 4 anys ens esperen ara???
Qui tingui la resposta que es presenti a les meves eleccions particulars, que jo el votaré.
Visca Catalunya!!!!!
*******************************************************************************************************************
Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Política
1.- Dilluns a la tarda tinc metge, a veure si em dona l’alta.
2.- Però abans ve el diumenge, dia d'eleccions (Nomes us demano que NO VOTEU AL PP I PARTITS AFINS, per el be de Catalunya)
3.- Però abans ve dissabte i dissabte....be, dissabte es dissabte oi??
Bon cap de setmana per tothom, aneu a votar diumenge i dilluns us espero amb il·lusions renovades!!!!!
*******************************************************************************************************************
Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Ja us vaig comentar fa uns dies que estic enganxada a una sèrie que fan a TV3 els Dilluns i Dimarts a la nit, amb substitució de Vent del Plà.
Superar Vent del Plà te el seu mèrit, per que tot i ser una sèrie de l’amic Benet i Jornet no va estar a l’alçada de les expectatives, i més si tenim en compte les grans sèries fetes per TV3, series d’èxit com la ja mítica El Cor de la Ciutat, Nissaga de Poder, La Rosa o Poble Nou (me’n deixo unes quantes ho se).
El que em fa gràcia d’aquesta sèrie es que molts dels actors que hi surten son actors que han crescut junt amb TV3, i alguns d’ells van fer els seus primers passos acompanyants per Mi mateixa, gran fan de les sèries fetes a casa.
L’argument de Zoo es senzill, la vida, el dia a dia al Zoo de Barcelona, amb les seves intrigues envers els animals, els amoríos, els mals rotllos entre companys i els morts, que crec que encara no n’hi ha hagut però no se per que crec que n’hi hauran, si no, no seria una gran sèrie de TV3, no?
Personatges:
La Diana, biòloga d’uns trenta i tants, treballadora del Zoo i ferma aspirant a ser la nova conservadora, aparellada amb en Max, antropòleg i treballador d’una agencia de viatges que es passa més temps amb el seu amic Èric viatjant que no pas a casa amb la seva dona.
En Conrad, ex marit de la Lola i pare d’en Jan, executiu d’una empresa d’hostaleria i restauració que te la concessió dels establiments del Zoo. Veí, porta per porta, d’en Max i la Diana. Aparellat amb la Tina, morta en el primer capítol (veieu com surten morts!!!) però que no vaig veure. Ho està passant molt malament i es sent sol…abandonat…i es deixa mimar per els seus amics, per els seus veïns…per la Diana.
La Lola, ex dona d’en Conrad i mare d’en Jan, treballa com a administrativa al Zoo i està aparellada amb l’Abel, un important empresari que volt tancar el Zoo a tota costa, doncs pretén edificar (no se ben be el que) i vendre els terrenys (això m’ho imagino, per que el fil de l’historia d’aquest paio me l’he perdut).
La Gisela, veterinària del Zoo, intima amiga de la Diana, separada i mare d’una noia poc afeminada, dona alliberada i no enamoradissa, ara per ara comparteix sexe amb l’Èric, el company d’en Max. Em recorda a algú de la Blocesfera…i no vull dir noms, però es d’aquelles persones que mai repeteix parella al llit, bàsicament per no enamorar-se’n….
En Dídac, director tècnic del Zoo, casat amb la Mariona, biòloga i que treballa al Zoo com a pedagoga, la pobre dona pateix una malaltia del cor i ja ha donat més d’un ensurt. Varen tenir un fill que va morir (desconec en quin moment i per quines raons). Ara a paregut una antiga amant d’en Dídac, l’Elvira, la qual l’hi diu que van tenir un fill, l’Adrià, i que el seu marit es mort i els ha deixat amb un munt de deutes, demana que ajudi al seu fill a aconseguir la plaça de conservador. El nano se n’ensurt amb una empenteta del seu verdader pare i ara es el nou cap de la Diana.
En Gori, cosí d’en Dídac, treballa al Zoo i portarà molts problemes, doncs ja ha fet i sense que ningú ho sàpiga, que la Diana hagi perdut la plaça de conservadora a la que havia d’opositar, fent-l’hi carregar amb el mort d’haver deixat oberta la porta de la tanca d’un goril·la, el qual va fugir i va espantar a mig Zoo.
En Gerard, treballava al Zoo fins fa poc, l’han acomiadat per que la Lola ha detectat un desfalc i han vist que ha estat ell, ara treballa per l’Abel i està fent sabotatges al Zoo.
En Jan, el fill de la Lola i en Conrad, s’estima molt al seu pare i no l’hi agrada gens el maromo de s’ha mare, aquest nano es molt llest.
En Quirze, es l’home que més en sap del parc i tothom el respecta i estima, es el pare d’en Pep, que forma part del Pla, una plataforma que s’ha creat per tancar el Zoo, s’un pare l’enxampa i l’amenaça amb denunciar-lo.
L’Iris, companya de llit d’en Pep i d’en Santi als fogons, treballadora d’en Conrad a un dels restaurants del Zoo. Manté en secret la seva relació amb en Pep per que ella també ha format part de la Plataforma encontra del Zoo, però la feina es la feina…
La Clàudia, es la filla de la Gisela. La seva mare pensa que es lesbiana, bàsicament per que es poc femenina, vol ser lampista i te una amiga, l’Eva, que si que ho es.
La cosa ara mateix està així….
L’Adrià ha aconseguit el lloc de conservador del Zoo, ha aprovat els exàmens amb una petita empenta d’en Dídac, el seu verdader pare, el qual ha presentat una carta de recomanació, sol·licitada per ell mateix, a la universitat on ha estudiat el nano.
La Diana, desprès de la primera fallada en la inseminació artificial que van fer amb en Max, te un embolic amb en Conrad, un embolic tant embolicat que la fa anar al llit dues vegades amb aquest paio, no presentar-se a la segona sessió d’inseminació i quedar-se prenyada del veí (del de dalt no eh, si no d’en Conrad, el seu veí del davant). Evidentment al seu home l’hi diu que la segona sessió a funcionat i apa, en Max feliç per que serà pare i ella feta pols. En Conrad no sap que n’és el pare....de moment.
La Gisela per fi pot fotre un polvo com deu mana amb l’Èric, desprès dels 3 intents frustrats que han tingut ell es presenta al laboratori i…allà s’ho munten, en Quirze quasi els enganxa.
M’agrada la sèrie, m’agraden els personatges, alguns més que altres, però sobretot el que m’agrada es la cançó de la Beth, ho se, hi estic enganxadaaaaaaaaaaaaaaa.
Tot el que vulgueu saber de la sèrie AQUÍ.
***********************************************************************************************************************************************************************
Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
En aquest moment puc semblar la gran Glòria Fuertes , be, ho semblaria si tingués veu, per que ara per ara estic completament afònica i podeu comprovar-ho si em truqueu…poder no cal que ho feu, que segurament perdria tot l’encant del moment.
Diumenge al mati tremolors de cames, vòmits estranys i una sensació mai experimentada, fluixesa a tot el cos, el cap em girava i em sentia incòmode, 38 de febre, mal de gola i gens ni mica de gana.
Vòmits que s’han repetit durant el dia i sobretot cada cop que tenia menjar al davant…dilluns al mati a primera hora prova d’embaràs, negatiu, bufa, menys mal, que no m’hi veig com a mare, per cert, conversa amb la mare:
T’has fet la prova nena?
Si mare.
I?
Res, negatiu.
No te’n refiïs, jo fins a la tercera prova no vaig donar positiu i ja estava de dos mesos.
Visita a la doctora, Ibuprofeno per l’ inflamació de la gola i llit, res de parlar per telèfon i baixa, com a mínim de tres dies, tot i que clar, si la teva feina consisteix en agafar el telèfon (entre d’altres coses eh senyora Dra.) més val que descansis la veu (coi, semblo la Rosa d’OT).
Comentari a la Doctora:
Em vaig marejar i vomitar ahir.
Pots estar embarassada?
Dona, poder, poder, si clar que puc, però no ho estic, m’he fet la prova aquest mati.
Això no vol dir res, jo amb la meva primera filla fins a la quarta prova no vaig donar positiu.
I?
Doncs res, que te l’hauràs de repetir d’aquí a uns dies, a veure que,però ara diguem,que es prioritari, que estiguis embarassada o que curem la faringitis?
Moments de dubtes, moments de contradiccions, i si ho estic i per culpa de pendre Ibuprofeno el perdo??
No, no, la gola es el primer…crec.
Retorn a casa desprès del metge, conversa amb en Hatim:
Te has hecho la prueba mi vida?
Si
Y?
Nada, negativo.
Vaya (cara de…decepció??), lo siento amor mio.
Por que?
No se, a ti te hacia ilusión, no?
Bueno, no se…si, supongo que si, però ahora…no ahora no es el momento.
Vale, pero….lo seguiremos intentando no??
Si hombre claro, pero ahora no eh!!!!!! (Aquest home sempre està a punt tu,no se com s'ho fot)
Total, que soc a casa, no gens avorrida eh, que la vida d’una dona malalta amb febre que ha de fer el mateix que si no ho estigues i a més en silenci per que te el marit dormint ja que treballa de nit es un rotllo patatero.
Algú al MSN amb qui xerrar????
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Les meves coses
Us enyoro.
I enyoraré el sopar de nit bona a casa els pares, enyoraré les vostres batalletes, el com lligaves avi, quant erets jovenet, el com iaia, l’hi donaves un tros de pa mentre esperaves que pugés a un tren que el duria a fer la guerra.
Us enyoro.
I encara que faci dies que no us anomeni enlloc, o no us pensi, us enyoro, per que aquest mati us he plorat al llit, us he parlat en veu alta i us he abraçat internament.
Us enyoro i crec que us enyoraré sempre, espero, suposo i desitjo que estigueu be allà on estigueu i que vosaltres m’enyoreu a mi una mica.
Us enyoro.
Aquesta nit, la del 24 de desembre,soparem a la que sempre ha estat casa vostre i que ara es més casa nostre que mai, i si voleu venir hi esteu convidats, convidats silenciosos per no espantar a ningú, però si veniu feu-m’ho saber, us guardaré un lloc a prop meu, que dins del meu cor el lloc ja fa anys que es reservat per vosaltres.
Us enyoro, us trobo a faltar i us estimo molt.
La vostre neta que pensa en vosaltres més del que us pugueu imaginar.
Post escrit en un altre lloc, en un altre moment.
Etiquetes: Les meves coses
Un breu resum de la meva setmana seria dir que per fi hem fet el canvi de servidor al despatx, que ja funcionem amb Terminal Server 2003, que està guay, que es rapit, que la penya no s’enpana de com funciona i de que m’he aprimat de cames de tant fer viatges amunt i avall en plan:
* Pero esto que es???
* Pero como hago esto???
* Me cagun la puta, que collons es això???
I res, que així anem, amb el nou servidor (des d’ahir quasi al 100%), amb mals de cap prolongats per la rapidesa de parla de la companya Silvia, en el fons una molt bona companya (si més no de moment) i bona persona, l’únic que l’hi falta es mantenir la boqueta un pel més tancada i madurar, que amb 27 anyets sembla una nena petita, però be, aquí jo ja no hi entro.
I vosaltres que????, que feu, com esteu???, a veure si ara em puc passar per els vostres Blocs i us deixo algun que altre comentari burru dels meus, si més no per fer-vos riure una micona a tots plegats.
Jo poca cosa més tinc per explicar, de debò, de casa a la feina i de la feina a casa i aquest cap de setmana volíem anar a casa dels avis, els pares del pare, però en Hatim ha treballat aquesta tarda - nit i encara dorm, i jo mentre us escric faig un Colacao calentó mentre veig una mica la TV.
També volíem anar al cementiri de St. Gervasi, demà fa un any que es va morir la iaia Carmen i be, suposo que no hi podrem anar, però això ja es per cosa meva, no per falta de ganes, si no per sentiments massa a flor de pell, suposo que es normal, no?
Que passeu un grandíssim cap de setmana, gaudint del joc del Barça (esperem que no la caguin ara que van tant be), de la oferta de la Cartellera Cinematogràfica (us recomano En el punto de mira) i sobretot gaudiu de la vostre gent i de vosaltres mateixos.
Demà més, però demà serà especial, així doncs BONA SETMANA AMICS!!!!!!!!!
Si, si, seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uneix-t’hi!!!!!!
*****************************************************************************************************************************************************************
Cunyadaaaaaaaaaaaaaa, MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!!, QUE PASSIS UN GRANDISSIM DIA i QUE ET REGALINS MOLTES COSETES :-)
Etiquetes: 100% Ateneu Santboià, Posts caps de setmana












.jpg)