Crònica Blaugrana

Menys mal que en el partit d’ahir al vespre no ens jugàvem la Champions o el títol de Lliga, si hagués estat així més d’un culé hagués acabat a l’hospital amb un infart.
Jo tenia dubtes de si veure el partit o no per que, no ens enganyem, era tan fàcil guanyar ahir i al final, veient les meravelles televisives que ens oferien les cadenes tant públiques com privades, em vaig decantar per patir una miqueta i vaig aguantar, estoicament, tot el partit fins al final, putamierdadepartidocoño!!!!!
El que no faré es jutjar els jugadors un per un, jo no sóc periodista i menys esportiva, però si que voldria fer un parell de valoracions d’alguns dels jugadors que més em van impressionar, no serà una crítica dura, o si, no, no, si, si, ai no se, vosaltres tranquils.
Thiago Motta: Per que juga aquest home al Barça? Menys mal que no va sortir de titular per que ja em veig patint encara més, les seves faltes son tan...diguem-ne incontrolables que el mister pateix i tot quant el veu jugar, sempre et fot la falta allà on no toca (si no es fan faltes no es marquen gols de falta, òbviament, però per marcar gols de falta cal que la falta la facis a l’àrea del contrari i no pas a mig camp, quasi bé tocant el teu, collons que això no serveix de res!!!!)
Santi Ezquerro: Bufff, em costa tant dir alguna cosa bona d’aquest home, l’únic que se m’acudeix es que es macot, però la resta, es un petard!!!!! Però no dels que es fumen, ahhhhh no, es dels que caldria que mai més tornessin a jugar, (mira niño, lo has hecho tan mal que te mando castigado de cara a la pared,¿ no te gusta?, Pues te jodes, como dijo Herodes).
Com es poden fallar tantes oportunitats com les que va tenir ell??, ben clares davant la porteria (no em puc treure del cap la seva jugada sol davant el porter, es com l’acudit aquell de una parella al cinema i ell es estràbic, ella se’l mira i l’hi diu, que lees en mis ojos amor mio, i ell respon, salida de emergéncia, l’acudit es dolent de collons...com l’Ezquerro)
Dissabte a les 22:00 juguem contra l’Espanyol, el gran derbi de la temporada....bueno, vale, deacuerdo (com diria aquella) això de gran derbi ja ho veure’m, per que si ho fan igual que ahir, anem apanyats.
Salut companys i a passar un bon dia!!

10 Comments:

  1. Anònim said...
    Jo ho estic intentant deixar...

    Després de ser casi escarabat hooligan, he decidit que hi ha coses més importants a la vida.

    Com...Com...mmmmh. ...(ara no em surt res de més important).

    Bueno, que no el vaig veure perquè ja m'imaginava que seria el mateix que el diumenge. I, ja veus...

    els escarabats som adivins...I contra l'espanyol patirem.
    Bueno, jo sempre pateixo. Encara que guanyem 3 a 0.

    I com que veig que tu no. Ja em faras la crònica. Amb l'ezquerro estic d'acord (només és un personatge humil que exemplaritza als altres), però al Motta no m'el toquis!! Visca el futbol Marrullero!!

    apa
    stel said...
    ai sí, com el partit amb l'espanyol tingui la mateixa emoció que el d'ahir millor serà que s'ho facin ells solets i mirar el resultat després... però en teoria ronaldinho and co. ja jugaran no?
    besets
    ^^
    Jo Mateixa said...
    Bienaventurados los escarabajos del mundo mundial...tú que, eh??, com pots dir que el Motta no el toqui??, serà petardillo també però si em diu allò de "Bònica, anem al llit?, avui et vull portar al cel" (lo que deiem ahir i et va fer possar tant vermell)em deixo, jejejeje, jo com l'Apesi, ja saps, jejejejeje.

    Fora conyes, jo vaig patir la primera mitja hora, despres de veure el ritme del partit vaig pensar, ens la fotran, ens la fotran i ja no vaig patir i que vols que et digui, a mi es que la Copa del Rei pues como que me da igual :-O

    Que passis un molt bon dia!!!

    P.D: No vaig pensar ahir en preguntar-t'ho...quin tipus d'escarbat ets??, es que a mi "els peloteros" em posen molt a tó, juasjuasjuasjuasjuas....t'has posat vermell com ahir??? :-)
    Jo Mateixa said...
    Hola Stel i benvingut/a (es que no se si ets home o dona, ara donare un ullada al teu bloc i m'enenteru).

    Gràcies per el teu comentari i si, si, si em de patir com ahir ja s'ho poden fer solets ells, que el meu xicot i jo també en s'ho farem solets dissabte, jejejejejeje.

    Besets per tú també!!!!!

    P.D: Això dels beset m'ha encantat...amb aquesta paraula nomes m'atreviria a dir que es una dona, si o no?
    Anònim said...
    Sóc un escarabat negre. No m'has vist a la foto? si t'hi fixes, tinc les galtes una mica vermelles. Es que...

    apalis
    Jo Mateixa said...
    Si, si, si, t'he vist a la foto, vaja, he vist un escarabat negre....però no sabía que erets tú, la foto no et fa justicia segur, a que no??

    Ara em miraré de ben aprop les galtones que tens a la foto a veure si es veritat que estan vermelles i si es cert m'hauràs d'explicar el per que, i no val amagar-se dins el cau eh!!

    Més petonets per l'escarabat negre :-)
    Anònim said...
    ezquerro...

    és d'aquells fitxatges que no acabes de entendre, com el de escaich, korneyev o d'altres... però bé, potser aquesta és la gràcia... passar-se hores veient jugar algú pensant que ha de tenir quelcom bo... sinó no estaria al barça, no?

    ...

    no sé...
    Jo Mateixa said...
    Bona tarda Esteve, la historia d'Ezquerro al Barça es tant i tant rara que no s'enten, però suposo que en el fons deu tenir alguna cosa especial....però quina?????

    Ja es veurà amb el temps...o no :-)
    Gurb said...
    Ultimament torno a fer una relfexio antiga relacionada amb el Barça...

    Sort que no soc soci, i pago a tots aquests.
    (tot i q amb la pasta q ens deixem a casa en el PPV...)
    Jo Mateixa said...
    Ostres si, mun pare també ho diu que ens gastem molta pasta veient-ho per PPV.

    Mentre estem a Sant Boi dale al PPV i quant som a Pineda anem a la Penya Barcelonista per que a casa no tenim Canal +, però es que per lo que paguen els socis ja podrien fer-ho millor (a veure diumenge que fan)

    Gràcies per passar per aqui!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column