Diumenge a la tarda

Despres d'un cap de setmana a Pineda toca tornar a la normalitat a Sant Boi.

Per els que m'heu donat suport i moral per el tema ISO us vull dir que tot ha anat perfecte, ni una desviació, per tant tot està de conya, l'auditor ens ha posat un Notable alt.

El Barça cagada, mira que no guanyar al LLevant??, però bé, el golas d'en Deco va estar prou maco com per alegrar-nos, si més no la primera part, ara haurem de preparar el partit contra el Berder, dimarts, si perdem adeu a la Champions League.

Aquest matí en Hatim i jo hem anat a casa els avis (amb els que dinarem a un restaurant el dia de Nadal), els hi hem arreglat el PC, definitivament, i els hi hem posat un monitor TFT de 19", han flipat els dos, 80 i pico d'anys i amb ganes de poder mirar el seu correu i xatejar, m'encanta que en tinguin ganes tots dos!!!!

Ara estic a casa, soleta, davant del PC i trobo a faltar Pineda, trobo a faltar els pares, el meu germà i a en Hatim, estic asseguda davant del PC escribint i amb música de fons (no sabria dir quin grup està sonant a la ràdio) i sento que em falta alguna cosa, seguiré intentant averiguar que es, malauradament demà haure'm de tornar a la feina, que hi farem.
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 03/12/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column