Servidora, que té poca feina a fer els dilluns a les nits, apart de veure CSI (mmmmm, Warrick, que mono ell), estava ahir al vespre remenant coses per internet i va veure la foto que despres vaig penjar al post, i vaig pensar en la Gemminola, per que si, ella era la Blocairé a qui l'hi havia dedicat el post (tot i que ella no ha vingut per aqui, s'enten, està molt emocionada per que avui "algú" del mon blocairé l'ha vist pel carrer amb el seu Renault 5 vermell).

Com be deia ahir aquest "nen" es moníssim, però es clar, està molt més mono ara i si no jutjeu la foto...Gemmi, tens bon gust per els homes!!!!

L'únic que ho ha encertat ha estat en Pep, FELICITATS PEP!!!!!, ara toca regalar-l'hi alguna cosa....però que???

29 Comments:

  1. Anònim said...
    Per dèu quina gran foto, que bo que està, m´he de tocar! dèu meu quin home, que jo no en veig així pel carrer!!!!! :D~~~~~

    Gràcies wapa gràcies!
    Anònim said...
    Toca't dona, toca't...i fes fotos, l'hi podriem regalar a en Pep, si o si??

    Jajajajajaja, de res xicoteta, a disposar :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ep, doncs no és mala idea, tu! Això de les fotos, eh?

    Eh, que té el seu mèrit, eh? endevinar que és el Marquesss i endevinar que és la Gemminola!

    Si és que sóc un crack, tu!!!

    Ale, petonets per les dues
    Anònim said...
    Doncs vinga ja saps, s'ha de crera una plataforma "Pro fotos per en Pep de la Gemminola tocant-se mentre veu la foto d'en Marquessss"

    Aiii, que em temo que no serà així, si més deixem que la gent digui que en pensa, que se't podria regalar....a que tots pensen el mateix???

    Tongo, tongo, tongoooooooo
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Dona, jo crec que hauria de ser la Gemminola que ho proposés ... que aquí vendre gratuïtament el cos de la gent, queda com lleig, tu! Sembla l'Interviu, això!

    També el nom de la plataforma en honor de la Gemminola i de les seves aficions podria ser
    "Pro fotos per en Pep de la Gemminola tocant-se mentre veu la foto d'en Marquessss in the sky with Diamonds". Penso, eh?
    Anònim said...
    Es cert!!!!, es la Gemminola l'ha que ha de donar el premi, que ho digui, ta, ta, ta, que ho digui, ta, ta, ta (els ta, ta, ta venen a ser palmadetes, com quant anem al camp del Barça i dieun, TOT EL CAMP, ta,ta, ta...pilles??)

    Beatles forever!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Uf, com sou, eh? No us poden portar al Camp Nou!!! ta ta ta no és també quan diuen allò de "Hijo de p..." poso ... per no posar "uta" que quedaria lleig!!!

    Per cert, tinc una teoria. Tu no trobes que els insults en castellà són com més insults? Pensem-hi, pensem-hi!!!

    No comento res sobre els Beatles!!!
    Anònim said...
    ...uta??, ahhhh, volies dir Puta???, poz zi, jajajajaja.

    Doncs es bona aquest teoria teva, jo també ho penso, els insults en castellà sonen com a més insults, amb més ganes, no em preguntis per que eh!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    És que els hem sentit tota la vida ... uix, i jo no sé on vius tu, però mon pare de petit em duia al futbol i clar, allà a l'arbi (no arbitre, no, arbi) li deien de tot!!!

    Clar, llavors quan va arribar el Montilla i tots (TOTS) déiem que no podia ser president algú que no sabia ni parlar la llengua del país ... algú ens va dir que el castellà també tenia la seva utilitat ... i nosaltres "clar, per insultar" que fereix més, no sé, és aquella sensació ..."
    Anònim said...
    Joderrrr, jo m'escarraso a mirar els teus post i llegir, llegir i llegir coses sobre truites de patates i la Natalia Verbeke i tu no saps mirar al panell del costat o al meu perfil per saber d'on sóc??, a lo dicho, Informàtic de pacotillaaaaaaaaa :-P

    Pero si es molt mono en Montilla home!!!, jejejejejeje, el Molt Honorable President de la Generalitat Jose Montilla (té segon cognom??)

    P.D: Mira que parleu raro els d'Esparrera eh!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdó!!! Jo seré un informàtic de pacotillaaaaaaaaaaa però ... ehem ... "Esparrera"? I eso que és? Si els de Sant Boi-Pineda no sabeu escriure noms de pobles .. carai, fem-nos-ho mirar!!!

    Mono? el Montilla? És serio, sí, però mono? Jo només accepto que si algú ha de governar, que ho faci Sergi Mas imitant en Montilla!!!
    Anònim said...
    Joderrrrrrrrr, al final aniré dient por ahi que ets un borde eh( ho dic per lo dels PD del mail, ja saps, per disumular)

    ESPARREGUERA, millor així??, ha estat un error d'escriptura home, ho sento :-(

    No, no, m'has malinterpretat, mono en Sergi Mas, no en Montilla, buffffff, quin marron :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Sí sí, però ... i el que riem amb Polònia!! Això és impagable!!

    Per cert, "per disumular"? A mi me habla ma sensillo!!!
    Anònim said...
    Ostia si, que bons que son cony!!!!

    disimuli, vostè vagi disimulant...
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Val, val, anirem dissimulant! (s sorda, senyoreta ... ai, ara he fet com ràbia oi?) jejejejejeje

    Mmmm, d'això, el post, de què anava? Que m'he perdut, ara...
    Anònim said...
    De futbol!!!!!!!!!!!!!!...crec :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ai, sí, del Marquesss!!! oi? I d'unes fotos de la Gemminola que m'ha d'enviar!

    És un intent, nul ho sé, de reprendre el tema
    Anònim said...
    Jo no hi entenc gaire i potser si que deu estar bó (bé. No hi entenc gens). Però el que no em discutiras es que últimament està fatal... (parlo de futbol)


    apa
    Anònim said...
    Pep: Nul, nul, però Nul que t'hi cagues eh!!!!

    Escarabat: Bueno, fatal, fatal, jo tampoc ho diria aixi, però bé, que està bo no m'ho neguis (ja se que no hi entens tu d'homes). Com van els ànims??, el teu darrer post, mmmmmm, em va deixar toveta :-(
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bé, després d'aquests "dimes i diretes" amb la creadora d'aquest blog, només em queda l'opció de passar-vos el platet o, en el seu defecte, un número de compte bancari, de la Caixa ... d'on sino, perquè ingresseu diners a canvi de lo entretinguts que heu estat aquest matí.

    I no us feu els suecs, no, que va per la resta de vosaltres!!! jejejeje

    Apa-li ens la veiem!!!
    Anònim said...
    Aquest era el comiat que t'he comentat per e-mail que podiem fer per dir a la gent que deixare'm d'escriuren's per aqui per no atossigar-los i que seguiriem les converses privades, calentes i totes aquestes cotxinades per e-mail??

    Vale, està guai el comiat :-P

    Innocents!!! que no, que no, que ni ens hem enfadat, ni ens estem liant per e-mail, simplement que escriure per aqui a la velocitat del llamp es cada cop més dificil, som els dos a la feina i es mo,t més sencill fer-ho per e-mail, però vaja, cap el tard us faré un resum del que em comentat via e-mail, mira, ja tinc post llarg per aquesta nit, juasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuas.
    Anònim said...
    a mi el marquez em fa la impressio d'estar a la parra tot el dia, amb el ulls mai oberts del tot..
    fa una pinta de fumat..! ;)
    Anònim said...
    Ostiessssssssssssss, es cert!!!!, no hi havia caigut mai en que sembla que vagi fumat, però fumat, fumat i ben fumat!!!!!

    Però es tan mono ell ;-P
    Deric said...
    realment molt mono, sí
    Cristina said...
    Mono no, moníssim. Així dóna gust mirar els partits,jejeje.
    yrun said...
    Com a millorat amb els anys...

    Es nota k ara es gran reserva! xDDD
    Anònim said...
    Deric, Cristina, Yrun: No hi ha cap dubte, esta requetebonissim!!!!, però vaya puta mierda de partido que va fer ahir el catxo perro!!!!!!!!!

    Brrrrr, perdoneu, encara estic emprenyada, avui no he n'hi esmorzat, aquesta colla de vagos em treu la gana i tot recollons!!!!

    Que passeu un bon dia :-)
    neus said...
    hola bonica!!

    t'he deixat un petit encàrrec al meu bloc, si no et va bé continuar la història m'ho dius i cap problema. Es tracta d'afegir un petit fragment a la història i passar-la perquè la continuïn. Ja em diràs el què :)

    Un petonàs!!


    que guapu és el Màrquesssss... que guapu!!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Elur n'he pres nota i t'he deixat un comentari al teu bloc, gràcies per l'invitació, estaré encantada de fer-l'ho!!!!!

    Petonets guapissimaaaaaaaaaaaa

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column