La Temptació (II part)

Tant de bo aquell dia La Temptació no hagués aparegut a la seva vida, tant de bo la monotonia constant i ensordidora no hagués fet acte de presencia en les seves vides, per que l’únic que ha aconseguit es posar el llisto més alt.

La Temptació encara el busca en les nits de boira i ell continua assegut al banc de fusta pensant en el que pot fer...buscar La Temptació de nou i partir de zero o poder buscar-la a ella, demanar-l’hi perdó i començar també de zero. Cap de les dues opcions els sedueix, però ara està tant sol, sent que res ni ningú el pot fer sentir com abans i decideix que es quedarà allà, al banc assegut fins que la boira o el mar l’hi donin la resposta.

Mentrestant ella i els nens han refet la seva vida, han oblidat el mal que La Temptació els ha fet i l’han oblidat a ell, no els queda un altre opció, doncs no volen tornar a patir, però els nens encara es pregunten com ella ho ha sabut i ella, més endavant, els hi explicarà com va descobrir el seu secret.

Amb el pas dels mesos La Temptació s’ha convertit en Les Temptacions, n’està tip d’estar-se al banc assegut i ara ja no te miraments, tant l’hi fa 1 que 100, total, ja no ha de donar explicacions a ningú, tant de bo prengui precaucions, tant de bo.

10 Comments:

  1. Anònim said...
    Les Temptacions són allí i qui digui que no en té menteix. Altra cosa, és que hom estigui disposat a renunciar-hi.

    Petons
    Anònim said...
    Tens tota la raó del món, Les Temptacions hi son i tots hi hem caigut, pero quant algú pateix per culpa d'elles...malament (es la meva opinió, jejejeje)

    Un petonet guapo!!
    Anònim said...
    Ara ja m'estas perdent...

    Ja no sé de que, ni nqui parles. Però ens tens enganxats... a veure que fan tota aquesta mainada
    Anònim said...
    Doncs trobet Escarabat, trobet ;-)

    Es un tema personal, d'algú proper a mi, però del que no vull dir el nom per que sé que em llegeix, més endavant faré publicat la seva identitat, però de moment us haure de conformar amb seguir la seva vida així, per fascicles ;-)

    Petonets!!!
    Toy folloso said...
    Si estàs al costat d´una persona especial, potser ni t´en adonis de les temptacions.
    Aixó de fer capítols segur que va be per fidelitzar al personal que venim per aqui.....
    Anònim said...
    Toyfolloso: De vegades tot i estar a prop d'algú que t'estimes Les Temptacions son tant fortes que suposo que no es pot evitar, tot i aixi prefereixo que es trenqui una relació plena de mentides abans que aguanatr plors per les dues parts.

    Ahhhh, tal i com l'hi vaig a en Saforenc, jo entenc un bloc com una mena d'alliberament dels sentiments, sempre i quant algú tingui ganes de un determinat moment, per tant jo no busco fidelitzar lectors (no sóc una revista de cotilleo, jejejeje), qui em vulgui llegir de conya, qui vulgui llegir i deixar comentari collonut i qui no vulgui fer cap de les dues coses doncs pitjor per ell ;-)

    I AQUESTES "TEMPTACIONS" NO AFECTENA A LA RELACIÓ QUE TINC AMB EN HATIM, NO PARLO DE MI CONY QUE AMB EN HATIM ESTIC DE PUTA MARE!!!!!,jajajajajajajajaja. Ho vull deixar ben clar per que hi ha gent que m'ha enviat e-mails per preguntar si no em va bé amb ell, jejejeje, no us amoineu, que no sóc jo la que te la relació feta un "cristu", ok?
    Candela said...
    Ufff les temptacions...
    Anònim said...
    Candela no te'quivoquis, no es una de les Temptacions que tu voldries, jejejeje, es una temptació que de retruc fa mal a la gent del voltant i t'asseguro que no es gens agradabale.

    Un petonet bònica!!
    Anònim said...
    està guai això d'anar seguint la història, i aquest post està bé perquè coneixem la primera part... però, al marge de si és o no personal (com a lector pur i dur em seria igual, com amic evidentment no), la primera part de les temptacions és, per sí sol, un text literari magnífic que a mi em va deixar ben flipadet!

    Una abraçada
    Jo Mateixa said...
    Spock guapissim, gràcies, gràcies i gràcies, sobretot per lo del amic, muackssssssssssss (es un peto enorme eh!!!!)

    Seguiré possant-vos al dia de les Temptacions, d'ell i d'ella, per que aqui hi ha material per parar un carro!!!!

    Petonets rebònic ;-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column