El Meme d'en G!

Doncs si, en G! m'ha encarregat que faci un meme (ho pagaràs amb sang xaval), o sigui que allà voy.

He fet 3 fotos, la primera es del que veig just davant, la taula de la companya i un tros del despatx de l'Administrador de l'empresa, la segona es allò que veig a la meva dreta (veieu el extintor??) i l'última es el que tinc just darrere meu, es a dir, una persiana que està sempre baixada per que dona a la recpeció i si estiguès pujada qualsevol em podria veure mentre escric al Bloc.

Apa, l'hi paso això a:

- En Pep, per que tinc ganes de veure una mica més de la teva empresa i per que mai has fet un meme, jejejeje.

- La Cristina, per que m'agrada recordars els vells temps quant jo curraba a un hospital.

- A la gent de En Companyia, per que tinc curiositat per saber com es una emisora de ràdio per dins.

- Al Lapri/David, per que tinc ganes de saber que "se cuece" al seu curru.

Ara les fotos:




37 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Per cert, en G! nomes ha posat 1 foto i es que de fet es tracta de posar just el que veus davant des el teu lloc de feina, però jo que sóc més xula que un "ocho" n'he fet tres, res a dir suposo, oi???
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Uf! Jo i els memes ... ja ho veurem si ho faig o no ... i és llàstima, eh? perquè justament he enviat unes fotos del meu lloc de feina a una amiga avui mateix ... que em llegeixes el pensament? Ep, això no m'ho llegeixis, eh?

    Un petó i bon dia TuMateixa!!!
    Jo Mateixa said...
    Au va Pep joder, no siguis vago i fes-l'ho, pero si tampoc cal que t'hi enrotllis gaire, nomes dir que fas un meme i ja està, por fi, por fi, por fi!!!!!

    Ara mateix estàs pensant....nennnnnnm que hi ha canalla que ens llegeix!!!!!! :-P

    Bon dia i un peto per Tu Mateix :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Vaaaaaaale, però avui no que no tinc temps ... un ratu que tingui el faré, però com a deferència (paraula maca on les hi hagi) cap a tu, eh?

    En fi, i faré comentaris acurats sobre cadascuna de les fotos!!! Que ja n'hi ha ja, de comentaris!!!

    Ah, i amb censura!!!

    Que lo se pas!!!

    No, allò no ho diguis que la gent ... la gente es mala!

    Petonets
    Anònim said...
    Hola Guapa!!!!!
    Trobo a falta la companya que igual portava faldilleta i haguesim vist una mica de cuixa,bé al menys la cortineta servira perque ningu veigui el petonaz que t'envio.
    Jo Mateixa said...
    Pep: Tas locu tiu, jajajajajaja

    Striper: Doncs t'haguessis quedat amb les ganes per que la companya es de les "cumbaia" que dic jo, mai l'he vista i crec que mai la veure amb faldilles, jejejejejejeje.

    Un altre petonet ben gran per tu!!!!
    Anònim said...
    I no tens cap finestra per on entri la llum del sol? o potser està en l'únic costat que no has fotografiat?

    Bon dia !!!
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Que va nena, jo no en tinc cap, doncs al costat on no he fet la foto es per que hi ha paret i prou, les finestres em queden a la dreta de la taula però a mi no m'en toca cap.

    Veus la segona foto on hi ha l'extintor?, en aquell despatx hi ha finestra, però a mi no m'arriba la llum del sol :-(
    g! said...
    Eiiiiii molt bé! aixi m'agrada jeje

    Bonica persiana, llàstima que no tinguis aprop la finestra! Almenys tens companys de feina, cosa que un servidor treballa tot solet :-(
    ...no et faig llàstima???

    apa, petonassus!!
    Anònim said...
    OStia Mite-la ella!!! Aqui fent coses... mentres hauries d'estar pencant...si es que... així que aquestes son les teves vistes... no les coneixia.... jajaja
    Pos vigila que la gent del curru no et vegi escribint al blog...

    Un petonàs guapa!!!!

    Mª Antonieta (www.fotolog.com/heleiaa)

    MUAKA
    Jo Mateixa said...
    G!: la veritat es que despres
    d'enolomar-me un meme....no, no em fas gens de llàstima xavalin, jajajajajajaja.

    Anònim Mª Antonieta: Jejejejeje, no si al final un dia em pillaràn :-P

    Tor be guapa??, aquest finde pujem a Pineda tots 6, els pares, en Miquel i la Núria, en Hatim i jo, a veure si ens veiem ni que siguin deu minuts!!!!
    Anònim said...
    jo estic de moment a la reccepcio i tinc davant la porta, pero estic soleta i aixi no em poden veure com escric en hores de feina, jejeje
    Anònim said...
    Pos em sembla que no esn veurem pas... no pujaré segurament fins Sant Joan... Estic d'examens i estic estudiant como la que más!!! Jajaja Però bé... ja ens veurem tard o d'hora...
    I si tot bé... segurament aquest etiu al final treballaré aquí a BCN... els del Promenade no m'hi volen i encara que el Rafa estigui movent fils... ho veig força negre... però ens veurem això t'ho asseguro!!!

    Mª Antonieta
    Anònim said...
    Jo potser algun dia penjare fotos d'on penco lo que passa que no tinc un reco fixe,de moment i ja soc nou amb aixo dels blocs faic una mica d'espam amb permis de la Meritxell, acabo de penjar un post que va animar a fer la Duschgel.
    Meritxell petonets i graces per l'spam
    Anònim said...
    I estàs moltes hores aquí dins?? es que se'm fa extrany això de que puguis treeballar sense llum "solar"..

    Un raig des d'aquí per tú per tot el dia!!!
    Déjà vie said...
    jajajjajjaa. m'agrada. m'agrada saber una mica mes dls vostres jos reals. saber q treballen, q porten sabates, q escolten musica i q van pel carrer. M'agrada. ptonets maca.
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Doncs no saps quina sort que tens que ningu et digui res, jejejejejeje.

    Mª Antonieta: Que els bombin als del PROMENADE tia, no saben el que es perden. Ostia fins a St. Joan?? joder, ja et val no??, bueno jo no parlo per que fa la ostia que no pujo també :-S

    Striper: Consulta les bases del meme al Bloc d'en G! jejejejejeje. Cap problema, pots fer tot l'SPAM que vulguis :-)

    Mama del Pol: Doncs faig de 09:00-14 i de 16:00-19:00 (però a les 08:30 ja sóc per aqui i com que dino al bar del costat a les 14:45 més o menys ja hi torno a estar)...moltes hores, menys mal que a l'hroa de dinar em toca una mica el solet i surto tres o quatres vegades (dos al mati i dos a la tarda) per fer un cigarret :-S
    Anònim said...
    Es guapo aquest meme, però jo no el faria imaginet que et llegeix la gent de la feina... .buffff.... clar que a tu també poses fotos teves, del hatim, dels avis, en fi ets un aparador per la gent :)))) jajajaja I ara ja sabem quin es el teu habitat !!! Es veu tot una mica fosc, i falta una planteta eh???
    Jo Mateixa said...
    Déjà: A mi també m'agrada saber quines sabatones portes en cada moment :-), però voto per allo que la Metamorfosi l'hi va dir a en Clint en quant a fer el meme dels pantalons...tu no???? :-P

    Petonasos guapissima!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Ui no, no, plantes, no, que encara em tocaria a mi cuidar-les, jejejejejejeje. Un dels jefes (mun pare) en te una i un dia vaig dir PROU, si la vols te la regues TU i l'ha resucitat tres vegades, pobre planta, jejejejejjeje.
    neus said...
    ummmm quina taula tan ben endreçada!!! fa goig i tot!


    un petonot, guapa!
    Jo Mateixa said...
    Elur: Es la taula de la companya i la veritat es que si, avui la tenia bastant endreçada per que hi ha dies que tela :-S

    He preferit no fer-la de la meva, que fot puta pena :-P
    David JB said...
    Jo, aprofitant el material mòbil que tinc, ja he fet les fotos, sense que ningú s'adoni que les he fet.
    Anònim said...
    Benvolguda Jo Mateixa, jo li prometo que tindrà les fotos. Però haurà d'esperar-se un temps. Precisament hem acabat la temporada abans d'hora, perquè estan fent obres a l'emissora.
    Clint said...
    que ordenadet que ho teniu tot!
    Anònim said...
    m'ha encantat... sempre està baixada pq sinó em veurien escriure al bloc... :)
    Jo Mateixa said...
    David: Uauuuu i ja has fet el meme??, ara paso per casa teva a veure si has fet els deures :-P

    Avi: se que acababeu la temporada, però no sabia que estaveu d'obres, be...haure'm d'esperar una micona doncs :-(

    Clint: Iu i per que no has vist l'Arxiu definitiu, tot en carpetes etiquetades i fetes en impressora de color, dona gust el nostre arixu :-)

    Esteve: Es que hi ha molt cotilla a la feina i si la persiana no està baixada ho vuen tot!!!!!!, jajajajajajaja.
    Anònim said...
    Uala com t´ho curres, jo vull ser companya teva, et prometo avionets de paper amb missatges xungus i tal xD
    Jo Mateixa said...
    Ei Gemmi t'ho hauries de currar catxo eh que la meva companya fa papiroflexia i em te la torre de l'ordinador plena de granotes, gavines i escarabats, jejejejejejeje.
    escursó said...
    No se ho trobo una mica claustrofobic!

    No pots obrir la finestra i que entri la llum natural?

    Pues eso...

    Petons
    xxx

    PD Igual una planta/flors o dues ajudarian..
    i l'extintor quina funcio te ...per clients agressius?
    Ulisses said...
    bona tàctica la de la persiana baixada perque no et pillin al blog XD
    Jo Mateixa said...
    Escurso: A veure, hi han finestres a quatre despatxos, però jo nomes les veig de lluny, però es clar que estan obertes i entra llum de dia, el que no puc es veure la canalla que van a l'escola de davant o els avis creuan el carrer, puc fer-ho si m'aixeco de la cadira i vaig a algun despatx dels jefes, que son els únics que tenen finestres :-(

    Re tu, plantes no que despres em toca cuidar-les a mi i prou feina tinc :-S i l'extintor es per temes de segureta, venim obligats a tenir-ne com a mínim 2, per les mides del despatx i nosaltres en tenim 4...per si de cas :-)

    Ulisses: Es que ja dic que en aquesta empresa la gent es molt "cotilla", jejejejejejeje.
    Metamorfosi said...
    Dona... potser no tens una finestra amb vistes, però no està malament: polit i endreçat... podries penjar-hi un póster! :)

    Ara ja saben com imagiar-te a la feina... que guai!

    Petonassos reina!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Fes-lo quant et vagi be dona, no hi ha pressa :-) a més, ja m'imagio que deus anar molt liada preparant el viatge a Turquia, quines ganes no?????? :-)

    Meta: No puc penjar posters, tant de bo, però on estic jo es de pas i tothom ha de passar per davant, que més voldria jo que penjar-m'he un poster que et diré jo ara.......del Victor Valdes del Barça, uauuuuuuuu :-) però no puc, no em deixen pas :-(
    Jo Mateixa said...
    Ai noies perdoneu-me, petons per les dues!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    No se on tinc el cap jo avui :-S
    Anònim said...
    Crec que tens el monitor molt ben situat jajajajaja no tinc més comentaris.

    POS: L'extintor també...
    Jo Mateixa said...
    ROBIVA: Ai no ho pillo...m'ho expliques???, jejejejejejejeje

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column