Amistats


M’han fet molta gracia les coses que us han vingut al cap desprès de llegir el post que vaig penjar i m’he n’he adonat de que m’importa molt el que penseu vosaltres, molt més que no pas el que penso Jo Mateixa, del que escric, del que sento, de les meves emocions i pensaments, suposo que en part es normal, vaig començar a fer un Bloc per mi, per ser Jo Mateixa, però a força d’anar escrivint per mi sempre acabo buscant agradar-vos a vosaltres i aquests dies que no he pogut fer la meva amb calma dins el Bloc us he enyorat, he sentit que m’allunyava una mica de tots vosaltres, sense voler eh, però no us he pogut llegir ni comentar als vostres Blocs tant com hagués volgut.

Sentiments de dolor, amor, sexe, política, esports....cada un de vosaltres ha opinat en aquest Bloc sempre que ha volgut amb total llibertat de molts temes i me’n sento orgullosa de fer que aquesta casa meva sigui casa vostre també, per riure, per plorar, per ser amics, per ser companys de batalles.

Val si, ja paro que m’estic posant molt sensiblera i com diria aquell, avui no toca, però es que em venia de gust donar-vos les gràcies per ser com sou, per que cada un de vosaltres teniu una cosa que us fa especials, evidentment si em dediques a parlar un per un de vosaltres això es podria fer etern i em sortirà un megapost que al final no voldríeu ni llegir, però està clar que aquest món Blocaire està ple de gent, d’amics curiosos, sensibles, compromesos, amants de l’art d’escriure, de pintar, de fotografiar, de viatjar, de fer esport, de ballar, de cantar, de fer l’amor i COLLONS, com m’agrada formar part d’aquesta gran família!!!!!!!

La Jo Mateixa us estima molt a tots, vinga va ara vull que em digueu que m’estimeu molt eh......es broma!!!!, no he escrit aquest post pensant en la gent que pugui entrar i dir que, que mona ella com ens estima i nosaltres també l’estimem (que vaja, seria un detallàs per part vostre), simplement l’he escrit per que em venia de gust dir-vos el que sentia, crec que com faig sempre, el més sincerament possible.
Quant passin els anys sabrem tantes coses els uns dels altres com en aquesta cançó??, hi serem els uns per els altres per el que faci falta tal i com fem ara??


17 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Molt maco el post ... però com que no vols que diguem res ... no penso ni contestar ...

    Això sí, felicitats per haver-te "recuperat" a TuMateixa

    Petonets
    Puji said...
    T'estimem mooooolt!
    Apa! Ja està! Bon dia!
    Puji said...
    T'estimem mooooolt!
    Apa! Ja està! Bon dia!
    Puji said...
    A més, dues vegades!
    Jo Mateixa said...
    Pep: T'estimo molt guapo, ja ho sabies, oi??? :-) gràcies!!!!

    Puji: Gràcies guapissim i jo a vosaltres molt, molt i molt!!!!!!
    g! said...
    Aiiiii tonteta, que ma fas posar sensiblot...maco el post i el mateix penso...snif...
    Anònim said...
    Doncs jo també t'estimuuuuuuuuuuuuu
    I sobretot, sigues TU MATEIXA!!!
    Bon dia!!
    ;)
    gatot said...
    Quan passin els anys jo mateixa, passarà com en qualsevol altra faceta de la vida: alguns se'n aniran, altres quedaran, alguns desapareixerem dels blogs... però sempre ens quedaran sensacions, sentiments... i algunes amistats inesborrables.

    petons i llepades amoroses!
    Jo Mateixa said...
    G!: Sensiblot??, que monu ell quant es posa sensiblot :-) Petonets ricura!!!!!

    Sabadellenca jiji: Tu que nena, m'he tornat lela fins que no he averiguat qui erets, be, ha estat fàcil, gràcies per l'e-mail explicatori :-P per cert...estas millor que ahir????

    Gatot: Si que es cert Gatot si, jo se que dels amics que hi tinc aqui sempre en guardaré molt bons records i espero que la nostra amistat duri per sempre, un petonas ben gran guapu!!!!!!!
    Anònim said...
    Una abraçada???? jajajaja
    Passis una bona tarda !!!
    Anònim said...
    jiji jojoo jujuju
    Ja estic millor!!!!
    necessitava dormir nomès
    Antoni Esteve said...
    Primer de tot vull dir-te que si per alguna cosa et llegeixo, respecto i estimo, es perquè ets tu mateixa.
    Res d'això d'intentar agradar als altres, ens agrades com ets!
    No canviis plis!
    petons.
    estripanits said...
    Arribo tard... però una abraçada molt tendre i estripada des del teu poble, hehehehe, ;)
    Clint said...
    jo si que t'estimu molt! ajajajaja
    Jo Mateixa said...
    Farlopa: Si, si, una abraçada pero res de en plan Teletubbie lila eh !!!! :-P

    Sabadellenca: Doncs espero que hagis pogut descansar guapa :-)

    Antoni: Aixxxx, que bleda tu, m'he posat vermella i tot, moltes gràcies guapu!!!!!! :-)

    Estripanits: Aqui mai arribeu tard, cap problema homeeeeeee, gràcies desde el teu pobleeeeee tambe :-P jejejejejejeje.

    Clint: Però molt, molt i molt o nomes una micona??? :-P jajajajajajajajajaja, guapu!!!!!
    Metamorfosi said...
    Bé guapíssima... i què t'he de dir jo que ja no sàpigues???

    Vine aquí que t'abraci ben fort, carai, que jo també t'estimu!!!

    Petons preciosa! :D
    Jo Mateixa said...
    Meta: Ets una passada de dona, t'estimu guapissima!!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column