Sensacions

Heu tingut mai la sensació d’estar fent una cosa que sabeu que es bona, que l’heu de fer per que del que feu vosaltres desprès se’n derivaran altres coses, però en el fons penseu que no esteu fent el correcte?

Es la sensació que he tingut jo aquest cap de setmana, però, ja em perdonareu, us ho explico en un altre moment que a hores d’ara no he ni dinat i al pas que vaig no se si soparé, poder per que ahir vam acabar tant cansats de fer neteja amb en Hatim, que avui ens hem llevat tardíssim i hem esmorzat a quarts de quinze.

El meu cap de setmana ha estat d’aquells més normals, exceptuant la neteja que us deia, a banda d’això hem dormit molt, que ens calia als dos, hem vist algunes novetats cinematogràfiques descarregades per l’Emule i no hem fet d’altres coses per que Don Andrés ha vingut de visita i a mi no em mola.

Com deu estar en TONIC??, em fa una mica de cosa arribar demà a la feina i trobar-me’l panxa amunt, pobret meu, no se si demanar-l’hi al company d’en Hatim que me’n porti més o comprar-los Jo Mateixa, segurament aniré a la botiga d’animals que tinc a prop de la feina i en compraré més, em relaxen tant i m’animen molt, els hi parlo i tot, el hi dono els bons dies, les bones tardes, m’acomiado d’ells quant marxo a les 19:00, aixxx, tinc la sensació de que si en TONIC se’m mor em faltarà una part de mi mateixa, m’estic tornant boja????

Per que el Bloc es diu Diari de Jo Mateixa, lo del diari es obvií, ja ho explico a la capçalera del Bloc, però el per que de Jo Mateixa??

S’accepten apostes i no val fer trampes, que hi ha gent que ho saps (quedeu excloses de participar al joc, apa, així no es muntarà un xat al Bloc).

Com us ha anat el cap de setmana??????


25 Comments:

  1. Cristina said...
    Hola!
    Del significat del teu nom ni idea però potser intueixo a què et refereixes amb el que comentes al principi del bloc. El cap de setmana genial. Feia temps que no desconnectava tant. Jo no tinc animalons perquè requereixen molta dedicació i jo no tinc temps.

    Petons maca!!!!
    Jo Mateixa said...
    Hola preciosa!!!!!!

    doncs mira, lo del significat ho deixarem per més endavant a veure si s'anima més gent :-P

    En quant a la teva intuició...si no t'expliques no ho pillo nena, ho sento, jejejejejejejeje.

    Si es que els animals necessiten molta cura, però es clar, no es el mateix uns peixos que un gos o un gat (i encara els gats que sempre van per lliure)

    Petonassos guapissima!!!!!!!!
    Agnès said...
    Jo tinc un gat que m'estimo amb bogeria!
    A més a més (i ho dic amb experiència) poden ser molt carinyosos i pateixen com qualsevol de casa quan van mal dades... Si se senten estimats i cuidats valen tot ala feina que puguin donar.
    Anònim said...
    A veure, nem per parts.
    Del cap de setmana, poca cosa et puc contar... Res d'interessant ni emocionant, així que no explico res. A veure si aquesta setmana tinc més moviment, aiiiii!!!
    Del perquè del teu nom, doncs no ho sé... Potser perquè sempre t'ofereixes per fer les coses? Per exemple, algú diu "S'ha de fer x" i tu contestes, "Jo mateixa ho faré". No sé, se m'acudeix només aixó i algo com paregut a "servidora", però això és una mica ranci, i "jo mateixa" mole més.
    Noia, no ho sé, jeje...
    Sobre els peixets, jo crec que eixe tipus de peixets tenen la vida curteta, i dic "crec" perquè alguna vegada ho he sentit dir. Però no em facis molt de cas.
    Si t'agrade molt, sempre pots muntar-te un aquari, són molt relaxants, encara que donen molta feineta!
    Ah, del tema "San Andrés" (hauries d'explicar el perquè del sant, què hi té aquest home a veureeee??) jo alguna vegada ho he provat i ... vaja, fa tant de temps que ni me'n recordo. Ara amb el meu xicot no ho he fet mai, no ha coincidit mai en eixos dies tan "comunistes" jejeje...
    I ja no sé si em queda algo més per comentar, déu n'hi dó, noieta!!
    Petunets i bon principi de setmana. Uf, demà dilluns, ufff!!
    Anònim said...
    Hola Bon dia.
    lo no correcte no l'agafo, un cap de setmana enfeinat, mira que arrivar el Andreu,en quant al nom joen se el significat,no el dire peró us dire que em va sorprendre molt !!!! doneu voltes al camp, o al cap, vosaltres mateixos,si trobas al Gin panxa amunt ho sento.
    Apa bon dia,
    Ay aprofito per dir que al final he penjat el post nº 30, i aprofito per explicar la meva experiencia per elmon blocaire.
    Apa guapa un peto, que jo ja he posat de tot fins SPAM.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Collons la gent com s'enrotlla amb els comentaris, no?

    Sí, sí, sí, el Pep ja és aquí. Ja ha tornat "el azote de los infieles" ... però tinc molta son i avui començo jornada intensiva de manera que no estaré per massa coses, avui!!!

    Ale un petó. El meu finde? Genial ... a Miami Platja ... un poble de mala mort, segons la Taquetes!! Uf!!!

    Petonets i Boooon Diiiiiaaaaa
    estripanits said...
    El cap de setmana? Encara tinc sooooooon!!!! :S
    Clint said...
    Jo he inaugurat l'estiu. El tema del nom, vaig a veure la pàgina de les solucions...que tinc poca paciència!
    Anònim said...
    Bon dia!!!!!
    el teu nom???? no sé, un nom que significa que ets tu, tu mateixa, qui fa aquest bloc, no???
    Com està el Tonic??? encara viu o no ha sobreviscut a la Gin???
    El meu finde, bé, el tema pis més aviat encara no i ha guanyat el Raikkonen a la F1...
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Per cert, m'agrada que facis servir la meva nomenclatura per mencionar al teu cicle menstrual, jejejejeje

    Uix, que culte ha quedat això ... guapaaaaaaaaa!!! Que vagi mu i mu bé!!!

    Petonets
    g! said...
    Holans!!!

    Mmmmmm lo del teu nom, doncs no ser, però no serà extret d'alguna frase determinada dita per algú en concret???

    Pos rés, tema cap de setmana mig acollonit perquè amb tant cotxe bomba i atemptat a Glasgow un ja es montava la pel·licula quant en 10 hores tocava agafar l'avió a Praga. El colmo va ser quant al vol es va retrassar mitja horeta perqué hi van pujar dos polis armats portant a un home que molt bona pinta no feia. glups!

    PER CERT!!! jajajaja no m'enrecordava!! Estava en una terrasseta de Praga prenent una copeta de vi i per un instant vaig pensar: Ostres, aqui a la jomateixa i al Hatim els hi agradaria venir. QUE BUENO!!!! em va sortir aixi de cop i volta! vaya tela!

    pos rés, espero que els peixitus estiguin bé.
    Antoni Esteve said...
    Hola,
    cap de setmana intèns de festa major en festa major.
    Nocrec que estiguis boja, això es empatia animal i està mol bé.
    Anònim said...
    Lo del nom evidentment ve de l'epoca de l'escola, feieu la representació dels pastorets i la mestre va preguntar qui vol fer d'Angelet, aleshores tu vas dir Jo Mateixa, i la mestre s'ho va apuntar al diari. Segur que no però ho he intentat, quan passo a buscar el pernil???

    El meu cap de setmana, seguin la tonica... jajajaja

    I que el Tonic, s'ha mort????
    Mikel said...
    el cap de setmana.... bufffff no se ni com explicar-ho..
    Anònim said...
    Benvolguda Jo Mateixa, l'Andreu, no ha de ser motiu per deixar de fer res... és clar cadascú s'ho pren com s'ho pren... En quan el nom és perquè és el diari de vostè mateixa?...
    Metamorfosi said...
    Cap de setmana mooolt intens Txell:

    Estona de platja, quilòmetres amunt i avall, retrobaments, audicions, sopars a fora, sabates de taló, i un perfecte matí de dissabte sola a casa amb en Gus! ;D

    I això de Jo Mateixa.... m'ho he preguntat altres vegades, però no ho tinc gaire clar (i em pica la curiositat, creu-me!).

    Un munt de petons preciosa!!!
    Joana said...
    Un cap de setmana de platja... l'aigua fresqueta, encara...
    El nom? no sé ja ens ho explicaràs!
    Jo Mateixa said...
    A TOTS i TOTES...perdoneu, vaig molt liada a la feina i quant sóc a casa no tinc gairès ganes de postejar, estic bé eh, nomes es que aquest calor m'està matant, ho paso fatal a l'estiu i les ganes de fer coses em deixen morta moralment, a més, ha estat un cap de setmana complicat en tots els sentits.

    Novetats...en TONIC va morir aquest cap de setmana, quin dia?, no ho se, quant vaig arribar dilluns tenia un color estrany :-S

    Pel que fa al per que de JO MATEIXA...crec que es obvi i més treballant a un despatx on, normalment, sóc jo la que agafo el telèfon...tipica conversa..XXX bon dia manim (on XXX es el nom de l'empresa on treballo, aquesta sóc jo)...hola bon dia, la Meritxell si us plau?...(qui truca), si, sóc Jo Mateixa...queda entès ara??

    Que vagi molt be la setmana, no se quant podre tornar a postejar, però mirare d'anar seguint els vostres comentaris i els vostres Blocs.

    Petons per tots i totes!!!!!!!
    David JB said...
    Pobre peix. En quant a la calor, doncs pel moment l'hauràs d'aguantar, perquè principalment és estiu, i perquè no hi ha tints de refrescament, almenys allà, perquè aquí a Madrid, pel moment l'estiu no s'ha deixat notar encara, tot i que aquesta setmana segurament sí ho farà.

    Vagi bé.
    Anònim said...
    Vaja, passo tard i ja has contestat lo del nom i el final del peix :(
    Segur que la resta de la setmana anirà millor!
    Jo Mateixa said...
    No he pensat en comentar que el teme del nom te d'altres significats, com que la majoria de vegades moooooltes coses me les he de fer Jo Mateixa (va per tu nen, que en el teu e-mail m'ho has recordat, veus com vaig fer be de no deixar-t'he participar???) :-P
    Jo Mateixa said...
    David: Doncs si, pobre peix :-( no se si podre aguantar gaire aquesta calor, em passaria el dia a la dutxa, tu creus??, jarllll, es que es horrible i tot just comença :-S

    Pd40: No arrives tard home, encara que nomes sigui per animar-me la resta de la setmana ja ha valgut la pena que passesis per aqui, gràcies!!!! :-)
    Rondaire said...
    Espero que a en Tonic li hagis donat la sepultura que es mereixia. Ara hauràs de comprar un company de navegació a la Gin. Proposo nom per al proper company : Xuriguer. Així tindràs un Gin Xuriguer.
    Apa, cuida't de la calor !!
    Anònim said...
    Snif snif, pobre Tonic....
    TuMateixa, hauràs de proporcionar-li a la Gin uns quants Tonics, perquè ja veus que els mata de sexe aquàtic...
    I l'altre padri??? no el veig per aqui...
    Vol algun desig per la fontana di Trevi, que tiraré monedetes per a que es facin realitat....
    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Rondaire: Em sap greu decebret, vaja a tots, però que podia fer amb en TONIC...ficar-lo en una caixa de llumins, buscar un jardi amb vistes al mar i enterrar-lo??, quedemn-nos en que va ser un bon peix, que em va fer sentir pau en moments determinats en que ho necessitava, ok?

    Xuriguer??, m'agrada i les pomadetes de Gin Xuriguer son sensacionals :-)

    CafeAmbLlet: Em temo que el padri no se n'ha adonat d'aquesta perdua :-(

    Algun dessig....ja els saps, que tot ens acabi de sortir com teniem planejat, va be o es massa complicat per fer-lo realitat? :-)

    Bon viatge i no triguis en tornar!!!!!!! ;-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column