El meme de les 10 preguntes

L'Un que passava m'ha embolicat a fer aquest meme i ja sabeu que al principi els memes i jo no ens enteniem gaire bé, ara, havent-ne fet uns quants, crec que em comencen a agradar!!!!! Aquí van les meves respostes:

Quant temps portes com a blocaire?

El 2 de novembre de 2006 vaig començar el meu camí a Blocat, però com que no anava ni amb generadors, vaig passar-me a Blogger. El primer Post a Blogger va ser el 1 de febrer de 2007, crec.


Com et vas assabentar de l’existència dels blogs?


Doncs buscant per Internet, de casualitat, vaig veure el Bloc del meu germà i em va picar el cuquet dels Blocs, no sabia molt be on m’havia ficat,oi? Ara, no m’enenpenedeixo de res eh!!!!!


Nomena cinc blogs que segueixes diàriament o amb molta freqüència.


Bufa, això ja es més complicat, si mireu la llista que hi ha a la dreta veure-ho que n’hi ha moltíssims i provo de mirar-los cada dia tots i vàries vegades al dia, tot i que ara que m’he instal·lat el RSS reconec que els miro menys, només els que actualitzen, però es que no tinc gaire temps per fer el que feia abans!!!! De totes maneres els que més miro son el de la Metamorforsi, Quant el Sol es pon, Nomàdes del Vent, En Gatot versió íntima i A tot Bloc, no em pregunteu per que eh.


Ets lector anònim d’algun blog?


No, la veritat es que mai he signat anònimament, per que hauria de fer-ho? Quant algú expressa la seva opinió sobre algun tema, crec que ha de ser conseqüent amb el que diu, per tant més val donar la cara i deixar el nom.


Alguns autors que et despertin especial simpatia.


La Yrun, per que està ben sonada i m’encanta llegir lo enamorada que està del seu xicot. En David, per que Madrid m’encanta i a ell el trobo un home encantador. La The Silver Blue Sea , per que m’hi veig reflectida ens molts moments. En Pep, per que es el meu Pep. La Joana, per que quant sigui gran vull ser com ella. La Palito, per que si, per que desperta els meus instints més marranots. La CafeAmbLlet, per que sento que alguna cosa ens uneix tot i que no mantinguem molt de contacte. La Mama del Pol, per que estic veient créixer al seu fill i no m’ho vull perdre, a banda que ella es encantadora eh. La Xica, per que tot i haver marxat ha tornat i m’encanta que ho hagi fet...i en podria posar molts més per que tots teniu un QUE molt especial.


Amb quins cinc blocaires te n’aniries de gresca?


Amb tots!!!!!!!, però m’encantaria amb en G!, amb la Déjà Vie, amb l'Anna Tarambana, amb l’Antoni, en Puji, l'Andrea...m’he passat ho se, però no ho puc evitar.


Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?


Nomes tres???, caram, que complicat, vaig a saltar-me les normes (i ja em perdonareu però no posaré els enllaços per que si no m’hi estaré una hora)...per l’ordre que es veu en els meus enllaços...L’Adagio, L’Antoni, L’Avi (no es massa gran per mi, abans que m’ho deixi anar), L’Escarabat, L’Esteve, L’Estripanits, L’Oriol (el fotògraf), L’Oriol (Em vinc a referir), L’Striper, L’Ulisses, En Mon, En Toy Folloso, Al Banalista, (Al cosinet segon no, que seria una mena de incest, jejejejeje), Al Veí de Dalt, al Saforenc, En Bruno, en Charil Hi-Hat, En Clint, A l’equip d’en Companyia, En David, en Déric, Farlopa, en G!, en Gatot, l’Home Music, en Jaqme, en Jordi (Babélia), en Mikel, en Pep, en PD40, en Puji, en Roviba i en Sir William...en Ddriver no el tinc afegit, no se per que, però també l’incloc eh.


Ja sabeu que l’ordre dels factors no altera el producte oi?, doncs els he posat per ordre, però poder i dic poder, aquest no seria l’ordre exacte, més val que calli, jajajajajajaja.


T’has enamorat alguna vegada d’algun blocaire?


Com diu qui m’ha passat el meme (ell ho fa en la pregunta anterior) pasapalabra....


Estàs satisfet amb el teu blog?


Si, i molt. En començar a escriure al Bloc no sabia molt be com aniria la cosa, ni que de parlaria, si seria capaç de ser Jo Mateixa de debò i crec que ho he aconseguit, segurament podria estar millor (val, si, ja se, la plantilla es podria millorar), però m’encanta el meu Bloc!!!!!!!!


Aquest Bloc m’ha permès conèixer gent meravellosa a la que puc dir amics/amigues i m’agradaria pensar que ells/elles senten el mateix.


Tria entre 3 i 5 blocaires perquè responguin aquestes preguntes en els seus blogs:


Ara be lo més complicat, per que si, es molt més fàcil triar amb qui aniria de farra que a qui enviar-l’hi el meme, donat que la majoria esteu de vacances...però m’arriscaré, a veure si tinc sort i no heu marxat....l’hi passo a:


- La Xica (per que vull que et mullis).
- La Elur (ahhh se siente, t'ha tocat).
- En Roviba,per que no actualitzes el Bloc ni de conya xaval, a veure si et motivo una micona :-P
- La CafeAmbLlet, per que si, per que vull que també et mullis.
- L’Esteve, per que em sembla que mai he vist un meme a casa teva.

20 Comments:

  1. Anònim said...
    No era per compromís, que sé que t'agraden aquests jocs ;-)
    Jo Mateixa said...
    Un que passava: Ets un bandarra :-P
    Lluna said...
    Jaja! Moltes gràcies per la part que em toca (tot i que ja deixaré d'actualitzar tant sovint aviat, que seré fora i després tornaré dura a la feina). Però... sobretot gràcies per no passar-me el meme! ;-)
    Anònim said...
    Tens un bloc molt divertit i a més crec que, per el que he pogut anar veient, has aconseguit ser com el titol del teu Bloc!!!
    Anònim said...
    Jo Mateixa, cony gracies per lo de la nit de bogeria també amb mi al menys me ha tocat alguna cosa segur que seria de bogeria perque crec que estic com una cabra BEEEEC BEEEEC a que si si ja m'ho diu la meva mare.
    Una Abraçada
    neus said...
    i jo... què t'he fet?? :(

    jejeje, si sé com respondre el faré, ok?

    un petonàs maca!

    (quan els de la llista es posin d'acord a reclamar-te la nit de bogeria sexual, nàfent, eh? ;P)
    Ulisses said...
    jajajaja
    me n'he lliurat! XD
    oriol said...
    vaja, així que vols temita eh !?jajajaja
    ostres primer em sentia afortunat, però has citat a tota la comunitat eh tu!
    jajaja
    Una abraçada xula!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    si ke sera larga la noche de sexo...vas a tener que ir practicando mucho con Hatim jajaja
    nada linda ya estaria bien marcha de farra ehhh..la verdad me hace falta..ke mejor que con vos??? ...un besote guapaaaaaa
    ddriver said...
    ostres quina bacanaaaaaaaall!!!!!!
    Segur que no altera el producte l ordre???Sent l ultim de la fila no se no se,em sambla que no cal ni que mi posi no? jajajja
    apa siau!!!
    Anònim said...
    Ja veig que no tens temps d'avurrir-te, eh??? entre les obres del pis, les vacances, les "marranades" (que dius tú :P ), i les nits boges que hauràs de tenir si els de la llista te la reclamen...

    jajajajaja...Apa guapa, no t'estressis amb això del pis i gràcies per tenir-me present...

    PEtooonnnnnnnnnnnssssss!!!!
    Jo Mateixa said...
    LLuna: Jejeje, doncs mira va anar d'un pel que no t'el paso eh, però vaig pensar que ja tindries prou feina fent tants posts al dia :-)

    Mandarinada Contrapoduent: Moltes gràcies i benvingut/a!!!!! això es el que volia, poder ser Jo Mateixa i expressar en cada moment el que sento :-)

    Striper: Una mica cabra si que estàs eh, jejejejejeje!!!!

    Elur: Res bonica tu no m'has fet res!!!!!, però em feia ilu que el fecis :-)

    Pel que fa a la llista...en Hatim ja m'ha demanat explicacions, jejejejeje.

    Ulisses: Apa, per parlar ja pots anar fent el meme :-P

    Oriol Es que no volia que ningu es sentis exclos :-) ahhhh temita res tu, que amb el que tinc a casa ja en tinc prou!!!, jejejejeje.

    Andrea: Avui ha estat un dia mogut en aquest sentit, doncs com despres explicaré en el post que estic fent, tindrem companyia aquests dies i no podrem gaudir tant l'un de l'altre :-(

    Ddriver: Ja diuen que els últims seràn els primers, si o no??, jajajajajajajaja.

    Mama del Pol: Bonica, no saps prou be com tinc el cap, em bull i rebull amb tantes coses, però com que es fan amb alegria!!!

    Tu et mereixes que s'et tingui en compte guapissima!!!!!!

    Petonassos!!!!!!!
    Ulisses said...
    jajajaja
    va a ser que no, pk només pots triar entre 3 i 5. I has triat 5, així que ja no m'hi pots afegir XD
    Jo Mateixa said...
    Ulisses: A veure nen, qui mana aqui??, d'aqui es aquest Bloc??? eh, eh, eh, digues va???? :-P

    Jo em salto les normes com vull xaval!!!!!, jajajajajajajaja.
    Antoni Esteve said...
    jejeje, unes respostes ben interessants, però que consti que m'he posat gelós! ;P

    una abraçada!
    Joana said...
    Eiiiiiiiiiiiiiii!!!
    Has d'estudiar molt si de gran vols ser com jo!!!
    Wapíssima! Necessites alguna classe de repàs??? ;)
    Anònim said...
    Ja m'has liat a fer un meme....
    guapiiiiiiisima!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Gelòs per que???? :-P

    Joana: Aixxxx, ja ho se bonica, ja ho se que per arribar al teu nivell he d'estudiar moooooolt, no m'anirien malament no unes classes practiques-teòriques :-)

    CafeAmbLlet: Siiiiiiii, a veure si el fas eh!!!!! :-)
    Anònim said...
    Mmmm...ejem ejem...ja no fa tanta calorota aquests dies, pero en fi, va em mullare i remullaré amb un meme, intentare contestar a algunes de les preguntes que planteges al teu meme, i hi afegirem alguna coseta més...m'ho penso, m'ho penso XDDD
    El veí de dalt said...
    Nena! Que t'has tornat blogueranimfòmana? A tota aquesta tropa en una "sola" nit? Guau! ;-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column