Demà, per fi, Divendres

Doncs si, aquesta setmana m’ha costat molt de passar per diversos motius, alguns que no es poden explicar, d’altres que es poden però fa mandra i d’altres que no venen al cas, total, que se m’ha fet llarga però per fi i ja tocava, quasi som divendres i es clar, avui fan Gran Hermano …no us amoïneu estimadíssim lectors, demà (tard) hi haurà resum del que ha passat a la casa de Guadalix de la Sierra.

I ara es quant m’odieu però m’he enganxat a una altre cosa de la TV, pobre Esteve , que em pregunta si tinc temps per tot, doncs no noi, no tinc ni temps de fer-me una neteja de cutis amb el meu meravellós aparetet, però els vespres son meus i sola a casa, com comprendreu, no faré sempre el mateix, així que cada dia faig miro una cosa a la TV o faig pajaradas al PC.

Dimecres al vespre vaig veure per primer cop el nou programa de TV3, La Masia de 1907 i hòstia, com vaig riure, no se qui munta els programes a Catalunya, però s’hi ha lluït, es com el Gran Hermano (al vídeo Amor, ja expulsada, i en Piero, l'Italià)però a la catalana, amb barretina inclosa, doncs la roba que han de portar es la que s’estilava a l’època. Us recomano que el veieu, ni que sigui només un dia i riureu, si desprès voleu canviar i veure una altre cosa vosaltres mateixos.

Tema pis, ho sento, no me’n puc estar, dissabte ja podem entrar a netejar!!!!!!! Per fi, collons de paletes, quant no es un all es una ceba, però avui ja m’ho han confirmat, els queden quatre coses per fer i llestos, quines ganes per déu!!!!, la putada es que tindrem tota la setmana el pis abandonat, en el sentit que fins dijous 11 no podrem anar a encarregar els mobles i segurament fins dissabte 13 no ens els portaran (per que divendres 12 es festiu, quins collons), una setmana més perduda, però be, als vespres, quant torni de treballar, aniré desant cosetes dins la cuina, que de moment es l’únic lloc de la casa on hi puc anar posant coses i el finde que ve anirem endreçant la resta.

Em sap greu dir-vos que un cop estiguem instal·lats a casa nostre i mentre no tinguem Internet, no podré llegir-vos, comentar-vos ni postejar en el meu Bloc, com que des de la feina ho tinc prohibit (ja us ho explicaré un altre dia en privat) i a casa no podré, segurament us tindre una mica abandonats, però segur que passarà ràpid, de totes maneres sempre puc fer una escapada a casa els pares i escriure una cosa rapideta :-P

Vaig a sopar, recony, encara no m’he fet i això que l’hi he dit a la Lluna que em posava a la cuina però entre una cosa i una altre....

Per si no puc escriure aquest cap de setmana per que aniré molt liada (si escric serà per fer el resum del Show d’aquesta nit), que passeu molt bon cap de setmana i sigueu molt dolentots!!!!!!



20 Comments:

  1. Anònim said...
    Bon profit bonica!
    Esterem pendents a les pròximes novetats.
    gatot said...
    Valgamdeusenyor! jo mateixa!!! i amb lo manetes que és en Hatim, com és que no et fa un "empalme" del telèfon de ca els teus pares a ca teua? Mira que és fàcil, eh? :)

    (res, no em facis cas, eh? que si no ho fas les teves raons tens...)

    petons i llepades de capdesetmana!!!
    (si, si, jo tb ja he acabat la setmana... i fins diumenge a la nit no hi he de tornar!!!!! :DDD)
    Txell said...
    Nena i aquest aparatet que neteja el cutis, va bé? A mi es que em fa un no se què, gastar-me els calers en coses que després queden arraconades!

    Ah! I si necessites un cop de mà... ja saps!
    Clint said...
    Ei mira, que jo també vaig riure amb la masia aquesta, bé de fet també em vaig emprenyar una mica que tots parlin Montillès!

    Per cert, la foto de la cuina què????

    I això de no poder a la feina..ja tardes en explicar-ho! (sí xafardejo, i? ;)

    Petons! i bon capde!
    Jo Mateixa said...
    Menxu: Gràcies guapa, al final vaig sopar a quarts de 2 del mati, clar, amb la conya de veure el GH9 :-S

    Gatot: Ja voldriem ja però no es possible, tot i que vivim al mateix replà les portes no estan aprop una de l'altre, per on tirariem el cable???

    Si més no veig que m'enyoraries eh :-P

    Petonets dolços guapu i gaudeix del finde!!!!!!! :-)

    Txell: Oi tant que va be, ostres, no vaig pensar en enllaçar-ho al Bloc, es que en vaig fer un post fa uns mesos però ara no et sabria dir exactamament quant, ja el buscaré i te'l passaré, a mi em va de persles i tampoc ocupa tant :-)

    No m'ho diguis dos cops lo del cop de ma que si que el necessito, avui m'han de confirmar si em venen a netejar o ens toca fer-ho a nosaltres, ja tremolo, si veies com de brut està el pis, sobretot finestres, persianes, bufffff :-(

    Clint: Jajajajaja, que vols nano, son les típiques families que resideix a Catalunya, si o no?? :-P

    La foto de la cuina que de que??, que pesat nennnnnnnnn, jajajajaja, quant estigui neta i amb les neveres posades, que esta tot menys les neveres per que s'ha de netejar l'espai on van, ja les faré, no t'impacientis tu ara!!!!!! :-P

    Es un tema delicat per que s'han produit una sèrie de coses amb una persona i tot i que no m'han culpabilitzat directament tinc tots els numeros per que em toqui la grossa i saps que??, el més fort es que jo no he fet absolutament res de dolent!!!!! (perdona, tampoc vull entrar en detalls i menys per aquí que desprès tot s'ha sap i tot es veu, etc..., ja m'entens oi??)
    Denea said...
    jajjaja q mona ella...esta liadíssima amb el pis i pateix perquè no ens podrà llegir...jaajjaja nena, estas realment enganxada als blocs eh!!!
    doncs res maca...molt bon finde i ves endreçant cosetes a la cuina :P
    (t'imagino amb el davantal posant coberts al calaix taralalejant alguna cançó i amb aquesta cara: ^_^ )
    xDDDDDDDDDDDDDD
    ERTAI said...
    JA veig que tens un cap de setmana una mica mogut... ;-)

    Em recorda quan em vaig vindre a viure a BCN :-) ara fa ja un any y pico... Esperar a que el paletes acaben la feina i tal... netejar el pis (bueno, jo vaig netejar molt poc, perque com que encara no vivia a BCN...) Fer el transport dels mobles (aixo si que ho vai fer i casi no ho conte) i com no, la compra dels electrodoméstics i demés... En fi¡, es tota una experiéncia!!! i espere que tot marxe bé!!.

    Cheeeee!!! que dius!!! un programa tipo GH??? jajajajaja he vist el video i no podia parar de riure!!! ¿Quan ho fan??? segur que a la meua xicota li fa grácia i tal!!! jejeje.

    Bueno, que tingues tu tb un bon cap de setmana i que no siga molt!!
    Reina Letizia said...
    Tienes que poner una foto mía que yo también soy Corona y amo por igual a monárquicos y prepublicanos. Todos me pagáis el sueldo. Gracias por los eurillos.

    Besos de Princesa
    Itf said...
    Doncs miraré la masia la setmana que ve. Jo estic enganxat al Kid Nation, el reality aquest dels nens a Amèrica.

    Molta sort (i sobretot paciència) amb el pis!!
    Anònim said...
    Que vagi molt be la nateja !!!! I si acabeu a una hora reonable ja saps ;) Bon cap de setmana !!!
    Anònim said...
    Jo akesta setmana tampoc tinc temps de res... però avui concert de serrat i sabina je je je
    Bon cap de setmana a tots i si kuan acabeu de netejar el vostre pis voleu continuar... el meu està... tinc la gata amb les maletes a la porta ja ja
    I demà senyera!
    Jana
    estripanits said...
    A mi el que em toca els ous (en sentit figurat, eh?) de la cosa aquesta de la masia és que hi surt un fum de gent parlant en espanyol. Voleu dir que, fa cent anys, haguérem trobat aquesta situació en una masia perduda?

    Definitivament: TV3, la nostra? NO, TV3, la SEVA!!!!
    Terra said...
    Mira, jo del Gran Hermano només hi estava una mica pendent per l'Amor i ara que ja no hi és no li trobo tanta gràcia...
    La Masia aquesta la vaig veure només un trosset l'altre dia, quan tenien una feinada de la òstia per conduir a les vaques a puesto.
    I ànims que això del pis ja està!!
    Anònim said...
    Molt bon cap de setmana! I no patigues, dona, que ja et perdonem si estàs uns dies off... ja et posaras les piles en tindre internet.
    per cert, la teua votació és indispensable, aixi que perfa, esta nit SENSE FALTA, jajaja...
    Es bromiiii! Bueno, no, va en serio, però si no pots ho entendré.
    Petonassus guapaaaaa!
    Boira said...
    Hola boniqueta!! Ais, mira ja també us he tingut abandonats aquests dies, però he pensat molt en vosaltres. Quan no puguis conectar-te, fes els posts igual, i ja els penjaràs quan puguis. Nena, que hem de seguir el teu diari!

    Molts petonets!
    rosa said...
    si estripanis té tota la raó a aquella època hi havian esanyols en aquells paratges??, potser, genovesos...catalans...
    si i està molt "montillat",
    bé però que hi farem la tv3 és la seva no la nostra.

    neteja, neteja que són quatre dies jajaj jo també he passat per tot això unes quatre vegades.tindra's nevera o neveras tia com és nota que hi han calés.
    bon cap de setmana.ptons.
    ah i vota guapa
    zel said...
    Holi, jo vaig néixer un 6 d'octubre, elis elis, i tu noooo, elis elis. És que és divendres, ja estic a punt d'acabar el Pla Anual, d'enviar el Pla d'inici a Inspecció, i ja estic a punt de fer-ne .... un de més.
    LlunA said...
    Ayssssssssss que no he tingut temps ni de respirar per estar-me tranquileta llegint els blogs...i mira tot el que m´he perdut...que gairebé era divendres i ja es diumenge i un munt de coses que has fet!!!
    petonets
    Deric said...
    vaig veure "la masia", jo també vaig riure molt, són 2 families molt ben trobades de tan de ciutat com són!
    no et preocupis si no ens pots llegir, ens fem el càrrec
    Jo Mateixa said...
    NOIS i NOIES: El programa de la Masia de 1907 el fan els dimecres a 3/4 de 21, crec.

    El cap de setmana un cul, be, no tot, però en general ha anat fatal per coses que us comento en el post que he escrit fa uns minuts, esperem que el Barça no foti el capullu i guanyi, que de moment ja ho està fent.

    Moltes felicitats a la Zel que veig que el dia 6 va ser el seu aniversari!!!!!!!!! :-)

    A veure si desprès del partit puc fer una volta per els vostres Blocs, que segur que heu actualitzat quasi be tots, se'm gira feina, ja m'ho veig a venir.

    Petons per tots!!!!!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column