El meme de la música

La Denea, que es una mala persona, jajajajajaja, em va passar un meme fa dies que tela marinera, però el faré per que es ella i se que en el fons m’estima una miqueta :-)

Es tracta de posar en marxa el reproductor de musica en forma aleatòria i segons vagis sonant les cançons vas responent les preguntes....allá vamosssssss:

1. Com em veu el món?
It’s my life (No Doubt)


2. Tindré una vida feliç?
Si un dia he de tornar (SAU)


3. En realitat, què creu la gent de la mi?
Like a prayer (Madonna)


4. Les persones pensen "fer-me algo" en secret?
Es caprichoso el azar (serrat i Noa)


5. Com puc ser feliç per mi mateix?
Llença’t (Lax’n’ Busto)


6. Què hauria de fer amb la meva vida?
Welcome to paradis (Green Day)


7. Tindré fills alguna vegada?
Angelia (Richard Marx)


8. Un bon consell:
Moret han words (Extreme)


9. Quin és el meu "main theme" actualment?
Tierna y dulce historia de amor (Ismael Serrano)

10. I l'altra gent quina cançó creu que és la meva "main theme"?
El boig de la ciutat (Sopa de Cabra)

11. Quina cançó es tocarà en el meu funeral?
Always (Bon Jovi)

12. Com serà el meu dia avui?
We aret he champions (Queen)

13. Per què estic aqui?
I’m alive (Celine Dion)


14. Per quina raó la gent em recordarà?
We aret he world (Michael Jackons & company)

15. Quina cançó se'm enganxarà demà?
Grace Kelly (Mika)

16. Hi ha gent allà fora que em vol segrestar?
Tren de Mitjanit (SAU)

17. De què tractarà aquest any?
País Petit (Lluis Llach)


18. Si arribessis al cim del Everest, cridaries:
Boig per tu (SAU)


19. La pròxima vegada que estiguis amb gent, cridaràs:
Caperucita (Ismael Serrano)


20. El teu missatge al món:
Papa don’t preach (Madonna)


21. El teu secret més top secret:
Temblando (Hombres G & Alex Ubago)


22. El teu desig més profund:
Esperant (Obrint Pas)


23. La teva memòria més antiga et fa pensar:
Turquesa (Gossos)

24. Algun dia en el teu casament, inclouràs...
Golt del Messi relatat per en Puyal


25. Quan et despertis demà, murmuraràs:
Por ti (El canto del loco)


26. Ara mateix, els teus sentiments són:
Antes que ver el sol (Coti & El canto del Loco)


27. El dia que m'enamori serà...
Insoportable (El canto del loco)

28. Durant el sexe, cridaré:
El 28 (La Oreja de Van Gogh)


29. El teu missatge per a la gent que llegix això:
The final countdown (Europe)


I l'hi passo a.....L'Alatrencada, per que em sembla que no t'he n'he passat mai cap:-P...a en Clint, per que si nen, per que si :-P....a en Puji, per que em sembla que mai t'he passat un meme :-P...i ja paro que si no em direu el nom del porc :-)

14 Comments:

  1. rosa said...
    molt bo, tens cada sortida!!!!
    jo també ho provaré.

    ânims pel dijous!!!!
    Puji said...
    Vinga doncs! Demà tindràs meme!
    Clint said...
    Per que tens una setmana complicada...que si no!

    haurè d'investigar, que no se si he pillat bé les instruccions...collons que encara no he esmorzat!

    (Vagi bé amb la mare!!!petons!)
    gatot said...
    un reproductor, has dit?

    en Hatim et canta tot això?

    petons i llepades musicals!!!!
    Denea said...
    jajajajajajaajaj q maca q es!!!!
    :D
    gràciessssss!!!!!!!!!! m'he rigut molt amb el meme ;)
    normalment no en faig i si els faig no en passo, però aquest el trobo molt curiós...ves quina cosa :P
    ara no et vengis ehhh???q ens coneixem :D
    aix quina ilu...m'has fet cas...ara em pujaran els colors i tot :$ :$ :$
    petoooons!!!!!!!!!!!
    Itf said...
    Doncs ha quedat molt bé!! Hi ha preguntes i respostes molt bones.

    Vagi bé!
    Nosotras mismas said...
    Un meme molt original

    Petons
    Nosotras mismas said...
    Hola,

    Tienes un premio porque fuiste la primera persona en comentar "PELUSA BLOG AWARDS"

    Gracias.

    Besos y enhorabuena
    Anònim said...
    Molt molt bo a pesar de la semaneta.
    Metamorfosi said...
    Ostres noia, quin meme!!!
    No us avorriu, eh!

    Com està la mare?
    Petons a les dues!
    Mikel said...
    Curiosa combinació de gustus musicals , jo tambe he de confesar i confeso que m´agradava la canço temblando el que no sabia es que hi ha una versió amb l´Alex Ubago...
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots guapus i guapes :-)

    Espero que gaudiu molt del cap de setmana, jo intentaré fer-ho, tot ocupant-me de la mare i fent viatges a Pineda per portar coses del pis, ens veiem....no se, segurament diumenge al vespre :-)

    Bon cap de setmana a tothom!!!!!!
    alatrencada said...
    Oh no...! Quin meme més xulo però no tinc temps per fer-lo. M'acabo de mudar i encara no tenim internet a casa :-( De tant en tant vaig a ocupar l'ordinador de casa els pares.
    Jo Mateixa said...
    Alatrencada: El fas quant puguis bonica, no hi ha presa :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column