100% Ateneu Santboià . M’hi apunto!!!



Per els qui no sou de Sant Boi el que us parli de l’Ateneu Santboià us deu fer ben be igual, però si us dic que l’Ateneu ha estat i ha de seguir sent un símbol de cultura a la meva Vila espero que no us sigui tant igual.

Durant anys, la societat Santboiana a lluitat per tal que l’Ateneu sigui el que sempre ha estat, un nexe d’unió entre “el pueblo llano” i la cultura , i per motius politics - econòmics aquesta unió s’ha anat trencant.

D’aquí a uns dies s’ha sabrà la resolució del Tribunal Suprem, creuem els dits i preguem a quí calgui per que Sant Boi pugui disposar del seu Ateneu, l’Ateneu Santboià de sempre.

Fins que tinguem la resolució (i per que no, fins que ens plagui), tots els adherits a la campanya que promou la Lourdes Escardivol al seu Bloc , encapçalarem els nostres posts amb un 100% Ateneu Santboià, podeu unir-vos, sigueu o no de la Vila, nomes cal que tingueu ganes de que es faci justícia.

11 Comments:

  1. Anònim said...
    Una dona compromesa amb el seu poble eh??

    M'agrada, m'agrada.

    Petons princesa!!!!
    Metamorfosi said...
    Ostres... doncs molt bona sort amb l'Ateneu!

    Ei Txell... que he fet una repassada als teus posts que m'he saltat i... ummmm... nena, quin somni!... jejeje

    Petonets guapíssima!!!
    Striper said...
    Molta sort i que es triunfi jo soc dels que penso que la societat la mouen las entitats i per tant se han de recolzar al maxim.
    LlunA said...
    Ohhhhhhh esperem que no us quedeu sense Ateneu!!!

    Pd: passa´t per casa meva que tens una coseta!!!!!

    petonets
    David JB said...
    Doncs és clar, que se salvi l'ateneu, només faltaria.

    Està molt bé preocupar-se per les coses més properes d'on un viu. Jo mateix m'he immers una mica en algun assumpte d'Alcorcón els últims dies.

    Espero que tot surti bé.
    Anònim said...
    Gràcies!

    Lourdes
    rosa said...
    Per mi l'Ateneu és molt emblemàtic....va ser on la meva germana va quedar per primer cop amb el seu marit, ja fa molts anys i anys..ara ja està separada...
    TOTS AMB L'ATENEU
    Anònim said...
    Hi ha poc moviment als blocs. A la gent del teu poble no l'importa el tema?
    Jo Mateixa said...
    Anònim: Qui m'ho habia de dir, si anys enrere no volia viure a Sant Boi ni que em paguessin :-)

    Metamorfosi: Gràcies bonica!!!!! :-)

    Striper: Jo també ho penso, però a més alguns partits politics, com en el nostre cas ERC i més concretament la Lourdes Escardivol s'hi estan volcant al màxim.

    LLuna: Esperem, esperem!!! aixxx, un altre premi, però com sou, que no m'ho mereixo pas!!!!!, eii, però gràcies eh :-)

    David: Aixi m'agrada, que t'hi enmerdis be en coses socials i per el be de la teva ciutat :-)

    Lourdes: Gràcies a tu per mantenir-me tant informada i per tirar endavant aquesta campanya :-)

    Rosa: Ohhh, que macu, doncs ja saps guapa, encapçala els teus post amb un 100% Ateneu Santboià!!!!!!! :-)

    Anònim: Hi ha molta gent que no sap ni quin carrer es el de sota de casa seva (glups, a mi això em va passar una temporada), espero que de mica en mica la gent es vagi comprometen en aquesta causa, però be, tampoc es pot obligar a ningú, no?? Estic segura de que tu hauries de involucrar-t'hi...i encara no se ben be per que :-P
    Waipu Carolina said...
    Te paso a devolver tu abrazo que me dejaste en el blog

    Hasta pronto
    Jo Mateixa said...
    Waipu Carolina: M'enalegro que hagis tornat i espero que de mica en mica et vagis refent, una araçada ben gran guapissima!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column