100% Ateneu Santboià. Ras i curt


Com diria aquest de la foto, aquest post serà ras i curt, per que no tinc temps, per que vaig de cul, per que la nova m’atabala, per que crida quant parla, per que l’hi expliques i no t’escolta, per que no entén i pregunta, pregunta i pregunta i per que coi, que fa dos dies que no veig al meu home, entre reunions d’escales i quedar-me una mica més a la feina per acabar allò que corria pressa que la nova acabes però que no ho ha fet per que clar, com que s’enrotlla a xerrar amb l’enginyera....

Estic una mica estressada, el meu home diu que se’m nota, jo no ho se pas, que creieu vosaltres???

Ahir em vaig adormir tot veient la sèrie de Zoo a TV3 i es que vaig arribar a casa a les 20:20, a les 20:30 reunió d’escala per decidir si els replans, el terrat i la porteria ho fregarà una empresa o seguirem fregant nosaltres...total, fins a les 21:50 no vaig pujar a casa, el meu home ja havia marxat a treballar, un petonet de bona nit i llestos, això fa que ahir el veies 2 minuts, per que en arribar a casa ell estava al WC.

No es just, no sopo, em clapo veient la TV, no miro el correu i no volto per els vostres Bloc i sabeu que es el pitjor, que tinc idees, idees noves per el Bloc i no les puc posar en pràctica, be, suposo que ja trobaré el moment, si estic una mica out no us ho prengueu malament, no es que no vulgui, es que no puc.

Per cert....aquest Bloc atorgarà d’aquí a poc el Premi Maduixes amb Xocolata...ja en parlarem d’aquí a uns dies eh.

************************************************************************************************************************

Us recordo que aquest Bloc, tal i com ha fet la Lourdes Escardivol en el seu, està adherit a la Campanya 100% Ateneu Santboià, ajudeu-nos i poseu aquesta frase en el començament del vostres post, l’Ateneu de Sant Boi ha de ser per el poble!!!!!!

11 Comments:

  1. Anònim said...
    Nena, jo si que en sé, també, d'anar estressadeta, últimament... Ma mare mig malalta, no alça cap, pobreta, i ma germana que m'ha tornat a fer tieta!! Si siiii, entre alegria i preocupacións anda el juego, i damunt al curro vaig de putu cul de feina, grrr... Totá, que per això no he actualitzat massa... cosa que acabo de remediar amb el seté post de la convocatòria, vinc a avisar-te, nena!!

    Petons!!
    Striper said...
    Guapisima tu estas estresada esta clar, en quant enganxis al Hatim amb nuna mica de temps , et marxara la tensió, ja veuras, Un peto.
    Clint said...
    se't nota...però t'estimem igual dona!
    zel said...
    Ja votaré que et donin vacances, quan sigui l'hora, reina, que em fas patir, ara, tots estem igual, eh? de puto cul!!!!! Petons...
    David JB said...
    Ai l'stress, què dolent que és. Jo fa uns mesos vaig patir un mini stress, però ara ja que estic en l'atur, em dedico molt especialment a intentar evitar que això em torni a passar en el futur. És una mica com fer-me autoajuda pensant en les coses que em provocaven aquell estat i buscar una solució a problemes semblants per si, de nou en el futur torno a patir-lo, almenys tenir una arma contra això dintre de mi mateix.

    Un consell, la propera vegada que vegis al teu home, ni encara que sigui 5 minuts, menja-t'ho a petons o què sé jo, fes que aquells pocs minuts junt amb ell es converteixin en els millors minuts del dia.

    Que vagi molt bé, i paciència amb la nova, jo també sé què és ensenyar als nous.
    Waipu Carolina said...
    Eso que explicas me suena bastante...pero te digo que como la vida son total 4 días, cuando uno se da cuenta que no hay tiempo ni de tomarse en café con un amigo o pareja es que algo no anda bien...debemos buscar la manera de tener más tiempo de "No hacer nada" porque luego nos enfermamos y nos salen unas arrugas para abajo...
    Un beso y suerte
    Anònim said...
    Que coi passa aqui ?
    Un mia d'anims eh !! Tanta tele no és bona. Si et comença a cançar això dels blogs, busca't un altre entreteniment igual de adictiu, lucratiu i satisfactori de fer.
    Com per exemple... parlar més amb la gent que t'envolta i sortir més sovint de casa. Un reciclatge de costums t'anirà bé, ja veuras ^_^
    rosa said...
    i no li vas fer companyia al lavabo...
    quan no hi ha temps i hem de parlar mentre un fa feina l'altre s'asseu al bidet i parlem...és una bona manera d'intimidar i estrényer relacions.
    Joana said...
    És una tocada de nassos anar a viure junts i veure's menys que quan es viu per separat! S'ha de buscar solucions...per poder festejar més sovint!!!! ;)
    No t'estressis wapa!
    Anònim said...
    Bé, però... al final l'escala la fregarà una empresa especialitzada o et seguirem cantant el mític "así lavaba, así, así"???

    Cuida't molt maca.

    Una més.
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Uiiii, ara mateix passo per casa teva a veure quina n'has fet ara :-)

    Striper: No cal que ho juris, quant el pilli aquest finde, uffffff, jajajajaja.

    Clint: Gràcies guapuuuu!!!!

    Zel: Ai si noieta no se pas que passa però estem tots iguals,en tindrà la culpa les eleccions????, aixxxxxx :-(

    David: La propera vegada que el vegi i el tingui per mi soleta buaaaaaaa, no t'explico tot el que l'hi faré :-P Tu ja estàs be del tot del teu bajon emoiconal amb la feina??,mira que es xungu l'esres perculpa de la feina eh. Petonets guapissim!!!!!!

    Waipu Carolina: Quina raó que tens guapa, la vida son 4 dies i ca viurel's al màxim però fent el que a un l'hi agrada, gaudint dels petits moments que tots tenim. Una abraçada ben gran guapa.

    ROVIBA: Noooooo, si no em canso pas dels blocs, el que passa es que quasi no tinc temps per ficar-m'hi. La gent que m'envolta sol ser la de la feina i et ben juro que no em ve de gust de parlar amb ells /elles :-S

    Rosa: No bonica no, es que no tenim bidet, a més el nostre bany es molt petit i coi, que no feia gaire bona olor :-S, jajajajajajajaja.

    Joana: Quina rao que tens!!!!!!, si quant festejavem nomes ens veiem els caps de setmana però era molt més intens que ara, ara ens seguim veient els caps de setmana però anem tant baldats que no estem per gaires coses, que trist per deu :-S

    Una més: Guapinssssss al final l'escala la fregarà una empresa, ens pujen la quota per fer front a la despesa es clar, abans pagavem 60 euros trimestralemnt i ara en seràn 87, que vols que et digui, es una tocada de nasos pr que si fas comptes a la llarga pagues mes que si quant et toca (1 cop cada 22 setmanes) paguessis a una persona per que et faci la porteria i el terrat, però be, la majoria va decidir que si i punt. Petonasos carinyu!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column