Desprès d’una represa laboral un pel feixuga i avorrida alhora, divendres vaig pujar a Pineda de Mar per passar el cap de setmana amb els pares. En Hatim va treballar divendres de 15:00-23:00 i en sortir de la feina em va dir que estava baldat i no es veia en cor de pujar, així que va anar cap a casa i va venir dissabte al mati, igual que el meu germà i la meva cunyada (cuca, cuida’t molt si et plau eh),

Per els que coneixeu Pineda sabreu que Can Formiga es Can Formiga, per els qui no en sabeu res us recomano que hi aneu, es un dels millors restaurants de Pineda, on fer un àpat representa tot un art per els sentits. Us en deixo proves, doncs El Pastis Sacher amb crema anglesa que vaig prendre per postres estava deliciós.





I per que aquesta trobada familiar, a banda de per que ens venia de gust?, doncs per que la mare va fer 57 anys i els pares (tots dos) feien 34 anys de casats, i tot el mateix dia, el 15 de març. Va ser un dia genial, la companyia, el menjar, fins i tot la partida a bitlles, tenis, golf...que vam fer amb part de La Colla del Demonyo Dojo a casa i amb la Wii que el pare l’hi ha regalat a la mare, per que si, la mare es una consolera de molt de cuidadu.

Aquest mati hem anat a casa dels avis, els pares del pare, doncs l’Avi Josep ha fet 86 anys, hi hem anat en Hatim i jo, ens vam auto invitar divendres mitjançant una trucada i els avis encantats que hi anèssim. Pollastres a l’ast, ensaladilla russa i un braç de gitano de xocolata, ha estat un dia diferent a l’anterior, però viscut amb la mateix il.lussió i intensitat.

A banda de tot això poca cosa més, es presenta una setmana curta (amb una mica de sort dijous al migdia plegarem i agafarem festa fins dimarts) però també intensa en tots els sentits...he de repetir-me les proves, aquelles proves...a veure que (em fan molt mal els pits, tots dos i no es normal)

.....l’anterior paràgraf ha estat una reflexió interna que no se per que ha sortit a l’exterior, poder per que en el fons m’agradaria que fos veritat?

Que tingueu una molt bona Setmana, sigui Santa o no, però gaudiu-ne al màxim!!!!!

PD: Espero que hagis passat un dia increïble, em sap greu no haver trucat i nomes haver-te enviat un sms però avui tinc el dia “bleda” i penso molt ens els avis i be, nomes faig que plorar, però estic be eh, en Hatim diu que estic molt toveta últimament i que això es senyal que alguna cosa està canviant. T’estimo bonica, t’estimo molt.

***************************************************************************************************

Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!

12 Comments:

  1. Striper said...
    Veg que un caop de setmana explendit ara que també et sigui igual la setmana.
    Anònim said...
    Ui,Ui,Ui, que em semble que hi canvis...
    Be, de totes formes esta molt be de gaudir d'un cap de setmana familiar (Felicita als pares per el seu aniversari i en especial a la mare que te doble cel·lebracio)
    Ah, ja em diras on es aquesta joia gastronomica
    Toy folloso said...
    Vols dir que hi ha gaire matèria en aquest pastís?.
    Sembla que amb una xuclada...
    Anònim said...
    Ja saps que amb mi no cal que facis compliments. Te'n has recordat, noi? doncs ja està. Visca els sms! (els mòbils també estan per això) ;P

    Entenc perfectament això dels avis... a mi ahir em va semblar que, d'alguna manera, el dia no estàva "complert". No sé... faltava una trucada de telèfon...

    I ara d'aquí poc et tocarà a tu i ja t'ho veus a sobre. No hi donis voltes, reina. Ells estan bé, segur, siguin on siguin. I a la seva manera segur que ens acompanyen en cada moment, cada fita, cada plor... I tu passaràs un bo dia en companyiua de tots els qui t'estimes i t'estimem.

    Bé, i pel que fa a les proves... ja ens informaràs dels resultats. A veure si haurem d'aparcar el que estava fent-vos pel pis i canviar-ho per una altra cosa...

    Per cert... a mi també m'han regalat una Wii!!

    Cuídesemele.

    Una més.
    Anònim said...
    mira l'únic que m'ha quedat del teu post que és precios i que un dia anire a Pineda a menjar-me un postre d'aquests i que felicitats als teus pares
    ...és TE VOLS FER LA PUTA PROVA D'UNA PUTA VEGADA uf!! i dir-mos que serem tiets
    que burra que som..
    cuidet molt reina i axió dels padrins segur que t'estan vigilant i tenint molta cura de tu i tos els teus...
    besadetes fortes, gràcies per les teves lletres reina.
    Clint said...
    estic esperant el moment de dir..."jo ja t'ho vaig dir!" jajaja encara que m'hagi de rellegir tot el teu bloc buscant el comentari!

    Cuida't molt guapa i no pengis fotos de menjar a aquestes hores que la panxa fa sorollets!!!
    Anònim said...
    Només aquest trosset petitó de Sacher? :_
    Quan en fan pagar?¿
    Espero que sigui petit perquè la resta de plats han estat contundents!
    LlunA said...
    Bé, no ens fem il.lusions que desprès...però ayssss si Si quina il.lusió...si es que no es pot tenir el cap fred amb aquestes coses!!!
    me´n alegro que hagis passat un cap de setmana xulo...ayssss quin pastis!!!Hauré d´anar a pineda!!

    Petons de dilluns
    zel said...
    El primer record dels meus embarassos va ser el mal de pits i la rapidesa amb que s'anaven endurint, així com diuen, turgents....uixxx, si jo fes poc pit, mira, però una 95 de normal, en estat embarassat vol dir....XXXL...i donant de mamar XXXXXXXl, braços eixarrancats per donar cabuda i volada a l'embalum... jejeje, aixxx, Sents molts les olors? Tens més son del normal? Més gana? Més ganes de Hatim o gens de ganes de Hatim? Has sofert algun petit canvi d'humor??? Bé, ja m'explicaràs, em demano padrina 35ena, que hi ha cua... Petons!
    Jo Mateixa said...
    Us responc rapidet abans que començin Zoo...

    Striper: Gràcies guapissim, això espero, que la teva setmana sigui collonuda!!!!!

    Soler: Ja els he felicitat i saps, els hi ha fet molta ilusió vinguent de tu :-) Aquesta joia culinaria es a Pineda de Mar, trobaràs l'adreça a la seva pagina webb, l'he enllaçat al post.

    Toy Folloso: Mmmmmm, estava bonissim i ja en vaig tenir prou desprès de tota la resta de meenjar :-P

    Una Més: Avui estic millor, més animadeta i suposo que tens raó, s'acosta el dia en que la seva trucada l'enyoraré més que mai :-( Aixx, que ens estas fent per casa????, quines ganesssssssssssss, vull saber que es!!!!!!

    Oleeeeeee, una altre jugadora de Wii, res tu, que hem de fer unes partidetes als bolos eh :-P

    Besitos carinyu!!!!!!

    Kapitana: Jajajajajaja, a finals de setmana dolça, tranquila, quasi, quasi seràs la primera en saber-ho va :-) Un petonas inmens reina, estàs més animadeta tu??, espero que si, de tot cor :-)

    Clint: Jajajajajajajaja, ets un cas, guapu!!!!!!!!!

    Menxu: Oi tant que estava bo i pagar ho va pagar el pare :-P, abans vam menjar tarrina de foie (que la fan increiblement bona), esqueixada de bacallà i jo un entrecot amb patates (antojo que tenia una), el pastis, cafes, copes, etc... :-P

    LlunA: Doncs pots venir quant vulguis bonica, nomes m'ho has de dir i quedem per passar el dia juntes, que et sembla??? :-) La veritat es que em faria ilu que la prova dones positiu, però no ho diguis a ningu eh :-P Petonets de dilluns repartits entre tota la setmana, que no se pas si podré connectar-me aquests dies!!!!!

    Zel: Nenaaaaaa, jo gasto una 95-100 (depen del fabricant) i aquests dies em surt el pitram per sobre els sostens i em fan mal, estan dusos com a pedres i els mugrons també. Tinc més ganes que mai d'en Hatim, tinc fam tot el sant dia i em clapo a qualsevol puesto....que tinc Doctora???, jajajajajajaja.
    Metamorfosi said...
    Aaaaiii.... jajajajaja.... callo, però em sembla que he pensat el mateix que quasi tothom!... jajaja

    Felicita al pare i la mare pels aniversaris!!!

    I tu... així que sàpigues alguna cosa ens ho dius, eh!

    Petonets preciosa!!!!
    Denea said...
    ei guapa!!!!
    no t'agobiis tia, si estas toveta i plores, doncs plora, que de tant en tant ja hem d'escoltar al nostre cos i si les proves donen positiu, que m'enteri jo que no et cuides eh¿?
    que tinc un ocellet al que veig cada dia i que m'informa de com estas!!tst, que et penses? que jo pregunto eeeeeeeeeeeh!!!
    (l'ocellet es diu Nuria :P)
    Anims maca, fes-te les proves, descansa, relaxa't i passa unes vacances genials!!!(jo ja tinc vacances!!):D molts petonsssssssss

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column