100% Ateneu Santboià. Estats anímics

1.- Per que la gent dona per suposat que si no somrius com ho fas normalment es per que ets un/a borde?


Hi ha opcions:

a) Tens un mal dia.
b) Estàs amb la regla.
c) No has anat al bany encara.
d) Una iaia t’ha trepitjat al bus interurbà.
e) La mateixa iaia t’ha trepitjat al metro.
f) La fornera no te aquell pa rodo de viena que tant t’agrada.
g) Els Donuts de sucre son d’ahir.

Hi han milers d’opcions per no somriure un mati, però no cal dir que un/a es borde per que no ho facis, no?

2.- Per que la gent dona per suposat que sempre has de ser amable, sempre has de tenir ganes de treballar i sempre, sempre, sempre, has d’estar disposat a que et trepitgin?

Hi ha opcions que te les marquen ells:

a) Per que per això et paguen.
b) Per que es el que toca.
c) Per que si no, quina raó de ser te el venir a treballar?

Per aquestes respostes sempre n’hi ha d’altres que les dius tu:

a) A mi no em paguen per somriure’t a tu, em paguen per fer la meva feina ben feta.
b) Que es el que toca? A l’igual!!!!!
c) Joder cap ni una, però s’ha de pagar la hipoteca o el lloguer, la compra, la llum, l’aigua, el gas, el telèfon.....

3r dia de regla, estic creuada, això si, sempre tinc un somriure per vosaltres.


Post dedicats a aquells que ahir van tenir un mal dia.
********************************************************************************
El Tribunal Suprem em te una mica fins allà per que encara no obre boca sobre el tema de l'Ateneu. Així doncs, seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!

15 Comments:

  1. Anònim said...
    Avui pot ser un bon dia...encara que treballi fins a les 18'00h de s'horabaixa i que n'Imma quasi hagi parit dins l'oficina i ens hagi donat un susto de mort (estava de 30 setmanes)

    Que la conciliació família i treball és una pel·licula de ciència ficció, que tots ens queixam dels sous, de l'hipòteca, de les despeses diàries que cada dia son més elevades, dels forats que no es tapen mai.

    Jo pobre!!??? que vaig opositar a l'any 85 pensant que tendria la vida resolta i una puta merda!!!

    Avui és el meu dia dolent reina
    bessadetes amb pessics
    Denea said...
    Guapa!!
    jo també estic igual, amb mal humor, mocs, el cap nublat i la regla a punt de venir...
    Pero segur que trobes algun petit detall que t'alegra el dia.
    Un petonet, i si no tens ganes de somriure o estàs borde, hi tens tot el dret, no deixis que ningú te'l prengui, un mal dia el té tothom. Hi ha persones que la seva vida es un mal dia rere un altre i van fotent als altres...i d'aquests no se'n queixa ningu?
    Una abraçada guaaaaaaaapa!!!!
    Robertinhos said...
    aquestes darreres setmanes o conviden a somriure...quines ganes tinc de que arribi l'estiu!
    Antoni Esteve said...
    eiiiiii, gràcies per tenir un somriure per nosaltres!
    ...a qui no el mereix que el bombin, tampoc es mereixen explicacions.

    Si us plau, somriu-nos una vegada més!

    ...així, genial, gràcies!
    David JB said...
    Així, sempre amb un somriure. I és que sembla que tots els dies s'ha d'estar perfecte, amb la mateixa cara, i no, cada persona és diferent, i cada dia també, i uns dies pots estar de conya amb tot, que un altre no suportes ni que et mirin de reüll.

    Passa-ho bé ;)
    Anònim said...
    Ufff, a mi em fa un mal el cap... i també tinc la regla, segon dia.
    Jo també enviaria a cagar a més d'un, ara em toca fer-ho amb telepatia, i no sembla que ho capten, jeje...
    Petons i a somriure!! ;)
    estripanits said...
    La gent, la gent... ni putu cas a la gent, creu-me!
    LlunA said...
    Jo sempre tinc un somriure. Si el perdo per uns moments es que estic pensant en alguna cosa molt a fons.

    Petonets
    Alls cuits mai couen said...
    jaja, si a avegades tinc un mal dia i vaig amb cara de pomes agres i desitjaria pintarme una mica de corbatura als llavis, perquè no sembli tan malcarada
    Striper said...
    Si he vist el somriure molt bonic, gracies
    Jo Mateixa said...
    A TOTS i TOTES, gràcies per somriure aquí i als vostres blocs, esperoque hagueu tngut un dia collonut i s avui no ha estat així segur que demà si :-)

    Petonasos per tots!!!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    dos comentaris que dues persones properes a mi em van dir una vegada:

    ☼ «Tu no pots estar malament! Si tu estàs malament, jo què faig?»
    ☼ «Has de somriure sempre. Si no somrius sempre és perquè hi ha alguna cosa que no va bé»

    És que, Jo Mateixa, has d'entendre que això d'estar bé, no ho fas per tu, ho fas per no amargar-li la vida als altres!!!

    [la primera és de la meva exmillor amiga, la segona del meu exxicot]
    Anònim said...
    Molts mals dies veig per aquí, no? No serà el temps? la primavera???

    No t'amoinis pel que et diu la gent és difícil somriure sinó en tens ganes!!! el que passa que als que tenim el somriure fàcil quan no ho fem tothom ja es pensa que estan deprimit o et pasdsa un catclisme... aixx un mal dia el pot tenir tothom!!!
    Jo Mateixa said...
    Núr: Juasjuasjuasjuas, que em peto, mira que vaya dos t'ho van anar a dir eh :-P

    Petons guapa!!!!

    Mama del Pol: Exacte, per exemple avui estic mega contenta i no pararia de ballar i cantar, hi ha dies per tot oi?? :-)

    Petonasos reina!!!!
    segalas-k said...
    adiu
    com anem? esta bé el teu blog , us convido a que visiteu el meu blog : www.lopaissel.blogspot.com

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column