Fa dies que tinc un post pendent, però amb el pas dels dies se m'han acumulat els motius per fer-lo, així que el començo ara i no se com l'acabaré.

He de donar les gràcies a la Palito per concedir-me el premi:


Aquest no es un mal Bloc


Les regles del premi son:

Es concedeix el premi als blocs que es considerin bons blocs i que un acostumi a visitar resgularment i deixar comentaris. Quant es rep el premi s'ha de fer un post indicant qui te l'ha concedit i enllaçant el seu bloc. S'ha de posar la foto del bloc, preferentment amb l'enllaç de qui te l'ha concedit, es veu que això es opcional.


Desprès obviament s'ha de concedir a 7 persones (masses per no repetir que veig que el premi aquest ja està molt escampat), molt be, aquí van els meus Blocs:

Tots dones, si, que passa????

*******************************************************************
Un altre premi que em concedeix la Palito, como no (f
idel lectora d'aquest Bloc, guapa!!!!!)

Premi Brillante Weblog

Ella no explica quines caracteristiques han de tenir els Blocs escollits, però entenc que son per blocs especials, brillants, no? La normativa es la mateixa que en l'anterior nomentament, per tant paso a dir els meus 7 blocs escollits:

Tot homes, si, que passa????

*******************************************************************

I ja un últim premi, que no per ser l'últim es el menys important, me l'otorga la Núr, a la que fa res que he descobert i m'encanta!!!!!!

Premi Bloc Daurat

S'otorga per que aquest premi significa unió, amistat, un pacte que estreny els llaços entre els que reben el premi. El color daurat significa saviesa, claredat d'idees i riquesa. Aquesta riquesa es tradueix en lletres, i tot allò que vulgueu, per a expressar les vostres emocions i punts de vista als vostres espais. El color blau significa pau, profunditat, immensitat. La simbologia emblemàtica és sinònim de distinció.

Els meus 5 blocs premiats son....soc incapaç de decidir quin son per que em sento unida, enllaçada a tots vosaltres i no vull haver de decidir aquests si i aquests son, per tant aquest premi es per tots els Blocs que visito cada dia, que comento o no, però per tots els que esteu enllaçats als meus links i per els que he anat descobrint aquests dies i que en breu us enllaçaré!!!!

Mare de déu, quin pedazo de post que ha sortit d'aquí!!!!!!

********************************************************************************
El Tribunal Suprem em te una mica fins allà per que encara no obre boca sobre el tema de l'Ateneu. Així doncs, seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!

15 Comments:

  1. David JB said...
    Recoi tu, què de premis ehhh! Això està bé, serà perquè te'ls mereixes

    Un petonàs!!
    Anònim said...
    ;) clar que sóc fidel lectora!! i gràcies pel premi daurat, per la part que em toca, jejeje...

    petons!! i bon dissabte!!
    Denea said...
    ostres nena!!moltes gracies pel premi!!
    ja n'he rebut dos en pocs dies...al final se'm pujaran els fums i tot jajaja. Merci maca, m'ha fet molta ilu. Jo no el passaré, en tot cas em posaré la foto i dedicare un post al premi ok? gracies guapa!!! :D
    Jo Mateixa said...
    David: Moltissimes felicitats nano que avui el teu bloc fa anys!!!!!!!!!!

    Palito: Gràcies bonica!!!!!!!! :-)

    Denea: Jejejejeje, es un premi ben merescut nena :-)
    Striper said...
    EH moltes felicitats per els premis.
    Clint said...
    Ves que ara se'm cau una llagrimeta...o serà per l'empat?...NOOOOOO és per el premi!

    Gràcies guapíssima! i felicitats per tots els altres que et donen!!!

    Aupa ponferradina! és així?
    gatot said...
    caram nena... d'això en dius no fer posts entre setmana? me'n vaig uns dies... i au te'n aprofites! :)

    gràcies pel premi i felicitats pels que t'han donat!

    petons i llepades premiades!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Gràcies guapu i felicitats a tu també que ja vaig veure que també te n'habien conceidt de premis!!!!! :-)

    Clint i Gatot: Us mereixeu el premi per tenir unes ments tant brillants que repercuteixen els els vostres escrits, guapus!!!!!!!!!!
    sugus said...
    nena, t'hauràs de comprar una vitrina per ficar tant premi....no et conec massa, però segur que te'ls mereixes. Felicitats
    Anònim said...
    enhorabona, guapíssima! i ja saps que són tots molt ben merescuts! :)
    Cristina said...
    Felicitats noia! Estàs imparable. Una abraçada!
    Anònim said...
    felicitats i moltes gràcies pel que em toca..gra6 gra6 mira el teu mail de la feina
    besadetes amb pessics com sempre


    ara cantam el pleanyoselis
    Adagio said...
    ohoh això és millor que la xampiñons league xD
    k vagi be wapa!!!
    Llum said...
    Ostres!!! Moltes gràcies!!!

    He estat uns dies sense mirar gaires blogs (unes setmanes...) i ara estava fent una repassada al teu. No ho havia vist fins ara!!!

    Res, que moltes gràcies!!! De veritat!!! Vaig a continuar llegint què ens expliques!

    (Per cert, els posts anteriors són ja una mica antics, però jo aquests dies també ho vaig passar xungo per la regla, i no vaig ser la única, els mateixos dies. Una conspiració? :-P )
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots i felicitats als premiats i premiades!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column