100% Ateneu Santboià. Canvis

No patiu, no son més canvis de plantilla, tot i que només faig que retocar els colors d’aquesta original, a veure si acabo de trobar la que més si escau amb el meu esperit…vull dir, les combinacions de color que més m’agradin, s’entén.

M’he adonat que es genial que la gent et concedeixi premis, si ho fan es per que algú et llegeix i el que es millor, algú creu que val la pena llegir-te, a mi m’agrada la sensació aquesta de que a algú l’hi interessa el que faig, el que en penseu vosaltres per mi es molt important.

Per això no voldria que ningú s’ho prengués malament, però faré una recopilació dels premis i els treure d’aquí, tot enganxant les fotos al Àlbum Picassa i deixant un comentari al lateral del Bloc amb els enllaços de qui em va donar els premis.

Per que ho dic tot això?, doncs per el que us he dit abans, per que m’importeu molt i no vull que ningú s’enfadi si veu que el premi que em va donar ja no està penjat aquí.

Aprofito també, ja que hi estic posada, per donar les gràcies a la Robelfu i la Palito per el premi que m’han lliurat, el anomenat Al esforç femení, no se pas si soc mereixedora d’aquesta mena de premi, però vaja, si be de dues dones com la copa d’un pí l’accepto amb una gran alegria, gràcies boniques!!!!!


No se a quanta gent l’he de lliurar, però jo vaig fent:

1.- Per totes, totes, totes les dones que tinc enllaçades al meu Bloc, per totes les que son les meves nenes, les de sempre, les que mai m’han fallat, les que em fan somriure, les que em fan plorar, les que m’emocionen i em fan sentir que soc afortunada per tenir-les com a amigues. Per totes les amigues noves que estic coneixent, per les que entreu d’amagat, les que no comenteu per vergonya, per por, per totes vosaltres!!!!!

I jo em pregunto...els nois no tenen dret a tenir aquest premi??, molts dels nostres nois coneixen a la perfecció a les dones i tenen una part femenina que de vegades ens emociona, si o no noies??, per tant....

2.- Per els meus nens, per tots els que fan sortir la part femenina que tenen dins i ens emocionen mostrant-nos els seus sentiments, les seves emocions, per tots els que m’heu fet sentir desitjada amb els vostres relats, en els vostres comentaris pujats de tot, per tots els que d’amagat meu dit paraules dolces vía e-mail, per sms o fins hi tot de veu, per tots els que ens heu mostrat que enteneu a les dones i us sentiu identificats amb les nostres problemàtiques, per els que entreu d’amagat o comenteu sense donar nom, per tots vosaltres!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

5 Comments:

  1. Striper said...
    Felicitas per el premi, Be els homes podem coneixer reaccions, i moltes coses de las dones pero no arrivem al grau de comprendrar-.las aixo ja es masa per nosaltres.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Jajajaja, ens estàs dient complicades a les dones??? però si som igual de simples que vosaltres...be, poder no tant, jejejeje.

    Tinc un amic que sempre em diu que les dones haurien de venir amb un manual sota el braç, jo em temo que ni així ens entendrieu, jejejejejeje.

    Petons guapissim!!!!!
    Anònim said...
    Té raó en Striper, les dones som molt més recomplicades, jeje.
    Gràcies per la part de premi que em toca, jajaja... I em pareix genial que l'hagis donat també als nois, jo ho faré pròximament... m'inventaré un premi només per homes, ale.

    Petonets!!!
    Martha! said...
    eiii!
    gracies per passar per el meu blogg! ja aniré fent visitetes per aqui, pero com veig que en tens 3.. no sé ben be x a quin anar! jeje

    no sóc model , ni en tinc el cos.. però m'agrada el món de la fotografia, i si, la moda també.
    un ptó
    Jo Mateixa said...
    Palito: A veure, a veure, aquest premi nome sper nois :-)

    Martha!: Gràcies a tu per passar bonica :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column