100% Ateneu Santboià. 1 Setmana

Desprès d'una setmana completa de feina el meu cos es comença a acostumar:

* A matinar a les 06:15.

* A dutxar-me a corre cuita mentre en Hatim es despulla per ficar-se al llit.

* A les trepitjades al bus, al tren i al metro.

* A les cares llargues a la feina.

* Al dinar de bar.

* A les trepitjades al metro, al tren i al bus.

* Al posar-me una samarreta suada i uns pantalons curts i vells mentre en Hatim es vesteix per anar a treballar.

* A netejar la gàbia d'en Patufu.

* A dutxar-me, sopar i caure petada al sofà.

Una setmana completa de feina i ja tinc necessitat de vacances, de moment i com que no hi han possibles ponts, gaudirem del cap de setmana....

PD: I a més em toca que em vingui la regla....ufffffff.... qui fos aire....



BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


12 Comments:

  1. Núr said...
    Un moment!!!!!
    Així no et veus gens amb el Hatim durant el dia??? Tu entres i ell surt i a l'inrevés???? Això hauria d'estar prohibit!!!!

    aix, bunika! Molts ànims!! (i més val que m'estalviï de preguntar «i això fins quan?», oi?) Us desitjo els millors caps de setmana del món mundial!! I un sac de petonarros! :)
    Striper said...
    Noia a vegades aprenem a fer coses i portar rutines, queens sorpren a nosaltres mateixos.
    Alepsi said...
    Buf, buf, buf... m'he estressat només llegint-te!!! xDDDD
    Anònim said...
    Quiiiina peeeeena! Tu creus que a dinou de setembre pots escriure una cosa així? Que n'hi ha que ja fa dies que treballem :-p

    Bentornada!
    kpitana said...
    quin estressss nina!!! demà el meu xivet marxa una setmana per feina per terres del Nord i estire sola amb els nins...estic tristona millor dit estic nyica i també tenc la regla...jajajjajajaja
    bon cap de setmana esper que tranquil i ànim que les vacances estan LLUNY molt LLUNY
    besadetes amb pessics
    Vaig a triar les fotos de les noces de la neboda...em fa una il·lusió !!!!
    maria
    kpitana said...
    el comentari d'abans es meu som na KPITANA
    Jo Mateixa said...
    Aiiii Núr, els pocs moments entre setmana que passo amb en Hatim son contats, per això quant algun amic em diu de quedar per fer una coca cola entre setmana l'hi he de dir que no, per que si no no veig al meu home fins dissabte.

    Però be, es el que hi ha, i fins quant??, doncs fins que o be ens toca la primitiva o be ens toca el euromillon (vaja, fins que un dels dos deixi de treballar o canvií d'horaris, se m'enten) :-P

    Ja ho pots ven dir Striper, jo m'ofego amb aquests horaris :-(

    No era pas la meva intenció Alepsi, jejejejeje.

    Joder Un que passava i jo també fa dies que treballo, jajajajajaja, guapuuuu, que tal les vacances???, besitus per tota la familia!!!!!!

    Aiiix la meva pobre Kpitana que esta moixeta...això es per culpa de la regla eh, segur...(per cert, ja se que ets tu quant escrius, lo del teu xivet i sobretot lo de le sbesadetes amb pessic em fan identificar-te rapidament, jejejejeje. Ànims bonica, ja veuràs com de seguida pasen els dies i el tornes a tenir aprop (gaudeix de la llibertat de no tenir-lo durants uns dies, ja veuràs, tampoc està tant malament no tenir-los aprop eh, jejejeje).

    Besitus guapissima!!!!!!
    Robertinhos said...
    anava a dir que benvinguda a la rutina, però després m'he adonat que potser no sempre són les mateixes persones les que et trepitgen al metro...i això ja suposa una alteració de la rutina.
    Jo Mateixa said...
    Al metro no ho se Robertinhos, no m'hi he fixat, però al bus interurbà que agafo quasi be sempre som els mateixos els que hi anem, per tant quant no es l'un es l'altre que em trepitja, i amb lo delicats que tinc jo els peus!!!!!!
    zel said...
    Quina currada de blog nena, ets la puta mestressa(ei, en el bon sentit, eh???)

    Petons, demà torno, avui K.O
    LlunA said...
    Ays que ràpid ens acostumem a la rutina...sí, jo estic desitjant que arribin vacances una altre vegada...encara em queden 9 dies!!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja Zel, tu si que ets una crack nena :-)

    Ondiaaaa Lluna, encara et queden dies??, clar, també vas marxar més tard oi??, doncs mira, GAUDEIX-LES!!!!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column