100% Ateneu Santboià. Ja soc aquí


Ciutadants i ciutadanes de la Blocesfera, ja soc aquí!!!!!!

Que molts debeu pensar, però realment cal que tornis??, no ho se pas, a mi em venia de gust, desprès d'un estiu ple de coses i activitats frenètiques, una mica de calma en el bloc de sempre va be, no??

.....calma....en aquest bloc????

Be, ja veurem, dia a dia, quin nivell d'implicació podré tenir en el meu bloc, si trigo en escriure no us amoïneu, segur que estic liada amb d'altres coses....però per poc que pugui miraré de llegir-vos si no cada dia, cada dos dies, es probable que em perdi coses, coses importants de les vostres vides....espero que entengeu que no puc estar a tots llocs alhora, tot i que ho intento i també sabeu que el meu e-mail està obert a tothom que s'hi volgui adreçar: meritxellsalip_serret@hotmail.com.

La trajectoria de La J. M. de Vacances ha estat impressionant, no m'imaginava que a l'estiu tanta gent llegis Blocs, em fa pena haver-l'ho tancat, però ara que torno a casa com els turrons per Nadal, espero possar-me al dia de tot i més.

Ja haureu observat algun canvi estètic en el Bloc....ja sabeu com m'agrada retorcar, tant per que m'obliguin com per ganes, la plantilla del Bloc. Segur que tornarà a canviar.

Aniré fent seccions noves, un cop per setmana m'agradaria poder analitzar la política del nostre país i la situació actual en que viu la nostre societat i que m'ajudessiu a fer-ho amb les vostres aportacions, les vostres conclusions als problemes que ens afecten.

També voldria poder dedicar temps a l'art, el cinema, la lectura, la musica...en general a tot allò que ens omple en el nostre temps de lleure. I com no, voldria tenir una secció per parlar del club dels meus amors, el Barça, del qual aquest any en seré seguidora potent, tant si guanyen com si perden, tant si juguen be com malament (si ja ho se ja, portem dos partits i ja fotem pena)....i els criticaré quant faci falta fer-ho eh, que tots no som perfectes.

Ja veieu, torno amb les piles carregades, amb ganes de fer un grapat de coses....m'ajudeu??

Per que certament avui pot ser un gran dia i demà també, bentornats tots i totes, ens anem llegint!!!!!!!

Joan Manuel Serrat - Hoy puede ser un gran dia

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

20 Comments:

  1. Rita said...
    Bentornada al teu bloc de sempre! Però... hauré de comprar una lupa ara? ;-) La lletra és superpetita, nena! hahahaha
    Petons, maca!
    SOLER said...
    Estic plenamen d'acord amb la Rita, he hagut de fer servir la lupa per llegir-te...pero com sempre ha valgut la pena.
    BENVINGUDA DE NOU
    Un peto
    kpitana said...
    Ben arribada...i bon look m'agrada
    avui a casa hi ha molts de nirvis..comença l'escola i tothom ja està despert...
    besadetes amb pessics reina que tenguis un bon dia.
    kpitana
    Jo Mateixa said...
    Uiiii, ja començeu així Rita i Soler???, que tocanasos que sou eh, jajajajajajajaja.

    La veritat es que en Hatim ja em va dir que per la resta de la gent la lletra seria petita, jo es que estic acostumada a escriure amb lletra petita, be, espero haver resolt el problema, com ho veieu ara???

    Petonets per tots dos!!!!!!

    Uauuuu clar Kpitana quins nervis els nens i tu, però quina calma quant siguin tots fora eh??? :-? besadetes amb pessic dolça meva!!!!
    Striper said...
    Guapisima bentornada ens veiem . Petons.
    Clint said...
    jo la lletra la veig estupendament! tot i que permetem que dubti que puguis aguantar no passar ni que sigui així per sobre cada dia...jajaja

    Petons d'inici de curs!
    menxu said...
    Iep, ja has canviat la lletra?
    Jo la veig perfecte.
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Striper guapissim!!!!

    Ja ho pots ven dir ja Clint, no puc evitar passar, però he de controlar-me, jejejejeje. La lletra ja està canviada, per això la veus tant be :-)

    Siiii Menxu si, la lletra ja està canviada de tamany :-)
    Rita said...
    Ei! Araaaaaa!!!! Gràcies bonica!!!! Ës que l'altre era supermegaminipetiteta hehehehehehehe
    Puji said...
    DOncs au! Tornem-hi que no ha estat res! Amb la força de sempre de la Jo Mateixa!
    Núr said...
    La lletra perfecta i les tres columnes astupendoses, com tu, guapíssima i ben tornadíssima a casa!

    Donaré tot el suport que el meu cap permeti als teus posts polítics i altrestemàtics.

    Jo, de moment, ja he canviat la fotografia del perfil, que em venia de gust veure'm a l'estil manga! hihihi
    Jo Mateixa said...
    Cap problema Rita, tant de bo tots els problemes del mon fosin tant fàcils de solventar, oi??

    Jejejeje, exacte Puji, exacte!!!!!! :-)

    Oh Núr però que que divina que estas nena, que xulu t'ha quedat el dibuix!!!!!!!!!!!!!!!!!! Guapa, guapa i guapaaaaaaaaaaa :-)
    LlunA said...
    Hola Noieta!!! Aquí estem tots una altra vegada, fent canvi d´armari, jejje Ays que l´estiu ens deixa!!!

    Petonets! ;)
    Cristina said...
    Ualaaa, que xulo t´ha quedat el bloc. Bentornada reina!!!!
    Jo Mateixa said...
    Doncs si Lluna, fent canvi d'armari, jejejejejeje.

    Eiii Cristina, veig que tu també has fet canvi d'estètica en el bloc eh, molt guay!!!!! :-)
    Robertinhos said...
    bentornada...has tornat molt envellida, no? fins i tot em sembla que et costa aixecar la mà! ;P
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja que dolentot que ets Robertinhos, vinga va, t'ho perdono per que estàs de vacances i prou ràbia em fas eh, jajajajajajajaja.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    te veo un poco desmejorada en a foto blanco y negro jajajajaja
    como va noia¡¡¡¡ bentornada¡¡¡¡¡¡¡
    El veí de dalt said...
    Perdona, però a la foto...acabaves de sortir de la pelu?
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja, ai Andrea, una mica desmillorada si que estic eh?, jejejejejeje. Gràcies bonica!!!

    Juasjuasjuasjuas si Veí venia jo de la pelu per rapar-me el cabell, pobre homeeeeeee, jejejejejeje.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column