100% Ateneu Santboià - I més morts


He estat llegint els diaris tots aquets dies, ja ho faig de normals, però últimament més.

He estat veient més les noticies, escoltant més la radio, i òbviament he llegit més blocs dedicats al que està passant a Gaza.

Vull estar informada de tot el que passa, ara més que mai, em cal saber que succeeix allà.

La Zel, en un comentari que m’ha deixat en el post anterior, em pregunta que n’opina en Hatim de tot el que està passant...i ell opina que:

Ninguna ideologia, ni política, ni religiosa, debe usarse para empezar una guerra. Yo creo en Dios, pero Dios no dice que la gente deba matarse para estar en paz.

Jo no hi crec en Déu, però a casa es respecta el que pensi cada un i com això, tot.

Per que a Palestina no pot ser igual de senzill que a casa meva??

Encara em faig moltes preguntes, encara busco moltes respostes, encara penso que les guerres no serveixen per res més que per enriquir a determinades persones i per empobrir a les restants.


*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


7 Comments:

  1. Cristina said...
    Res no té sentit. No hi ha ningú que pugui parar això????
    Striper said...
    Tindria que ser sencill, pero no lluiten per interesos confesables.
    zel said...
    Gràcies, bonica, en Hatim està en una posició especial als nostres països europeus, i jo sento i veig que molts mitjans públics es posicionen a favor d'Israel i n'estic tan cansada de sentir a parlar del món àrab com si fossin tots fonamentalistes...poc respecte a la cultura d'altri, poca estimació...
    estrip said...
    les vergonyes del món
    Anònim said...
    Certament es un espectacle trist... només espero que aquells que diuen que "governen" el món facin alguna cosa...sinó haurem d'actuar. Tal i com diu en Hatim, cap ideologia hauria de permetre aquesta massacre...
    Núr said...
    A mi em destrossa veure tantes criatures mal ferides o mortes. Veure el patiment dels més petits és el que més m'afecta. El que estan fent aquests desgraciats no té nom. Per què ningú no té collons de parar-los els peus?? Ja n'hi ha prou de tant d'odi i tanta mort!
    Jo Mateixa said...
    A veure si es veritat que l'alto al foc aquest que diuen funciona....més els hi val.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column