Avui al MSN l'hi comentava a l'Antoni que per Cap d'Any no vam passar la millor nit, resulta que en Hatim ha estat tres dies amb mal de queixal i donavem per sentat que era un ditxos queixal, normal i corrent, que el tenia empastat provisionalment (l'hi han d'arrencar i possar un implant).

Nolotil ampolles per el dolor, amoxicilina per la infecció, Dentispray per anestesiar la zona i ibuprofé no se molt be per que...tot això per no res, per que el dolor no marxava i el pobre estava dels nervis.

Al final, la nit de Cap d'Any va haver d'anar d'urgències al denstista (per tercera vegada en tres dies) i l'hi van dir que home...molt normal no era, que coi, no tenia la galta inflada i que amb tres dies de medicaments alguna millora hauria d'haver notat, però al no ser així s'ho van mirar millor i ohhhhh, sorpresa, L'HI ESTÀ SORTINT EL QUEIXAL DEL SENY!!!!!


Quin mal, encara recordo quant a mi s'em van despertar 3 dels 4 queixals, tots tres el mateix dia, al mateix moment i cada cop que em venia la regla em moria de dolor per que aquells dies sols estar baixa de defenses i em volia morir abans que patir aquell horrible dolor (ja fa uns quants anys que me les van treure, 3 d'elles, la 4 de moment no perculitza).


L'hi van treure l'empaste provisional que portava posat al queixal de davant i com si un obris una ampolla de cava, lliberes un dolor existent....el mal va marxar, a les 23:58 del dia 31/12/2008 va tornar a casa i ens vam poder menjar el raïm i besar-nos per cel.lebrar el Nou Any.


Sempre he sentit a dir que un còlic nefritic i un part son molt dolorosos, es més, que el dolor es superior en el cas del còlic, però us ben juro que a mi el que em feia mal era l'ànima de veure'l patir a ell com ho feia, pobret.


Per sort ja s'ha recuperat, i entenc que el fet que ell es trobi millor del queixal ha fet que la meva panxa s'hagi posat a lloc, per que m'he tirat totes les fetes de Nadal amb caguetes...que això ja no us ho explico, per que qui més qui menys ja ho ha passat, oi??


Malgrat tot l'any 2009 ha començat be, espere'm que duri!!!!!!!


*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

13 Comments:

  1. Núr said...
    Gràcies per les paraules, maca. No el coneixia gaire, prò era el pare d'una amiga i m'ha deixat molt txoff...

    Me n'alegro que al final poguéssiu celebrar el cap d'any com déu mana (amb petons, els raïms, al cap i a la fi, són ben igual! ;P)
    Striper said...
    Ostres amb lo fotuts que son els mals de caixal, pobre. i les cagarrines no diguem apali a millorar-se dons. Petonets guapa.
    Alepsi said...
    Sí que foten, sí els mals de queixal.... i bufff,,. si tens pànic del dentista com és el meu cas... ja t'hi cagues!!! (i no és una conya sobre les caguetes, que també jo les he patides... xDDD)
    kpitana said...
    Per desgràcia meva ser que es patir un còlic nefrític..em varen operan , no tenc la feel i dins un pot de vidre tenc unes vuit pedres molt maques elles rodones i molt ben fetes..les he fetes JO!!!

    Els dos parts bé gràcies, un de 12 hores i l'altre de 4...normal

    mal de queixal uiiiiiiiiiii això son paraules molt grosses però de les tres coses la que més els còlics quin mal no t'ho pots imaginar.


    Quin cap d'any nina estimada gràcies que va acabar bé així com toca amb besades al teu estimat.
    i les caguetes son un conyas, ara sempre per ses festes va bé, així perds un quilet o més jajajaja

    besadetes amb pessics
    Ulisses said...
    Collons!
    Doncs que incompetents els dentistes que no veuen la dent fins la tercera visita :P
    Sort que va acabar bé i amb raim inclós.

    Salut i bon any nou!

    PD:torno a voltar per aquí.
    Abogadaenbcn said...
    Pobret!!!! molts petons!!!
    Antoni Esteve said...
    Buf, els queixals del seny, perquè collons deuen sortir si no serveixen per res!
    En fi, sort que vareu poder menjar el raïm a temps!
    Ara segur que tindreu sort pel nou any!
    Petoooooons!
    Joana said...
    Bon any wapa! sense mals de queixal, sense virus...
    Jo Mateixa said...
    De res dolça Núr, per això estan els amics, no? :-) Un petonas carinyu!!!!!

    Per sort Striper estem tots be i amb ganes de que vinguin els Reis :-P

    A mi els dentistes em fan pànic Alepsi, quasi tant com el ginecòleg :-S

    Aiii la meva Kpitana guapa, el pare també va passar per pedres a la besicula i si trioguem 1/2 més a dur-lo al hospital sen's hi queda :-S Per cert, has vist el video que he posat on el part?? es prou macu no??? petonets reina del meu cor!!!!!!!

    Hombreeeeee Ulisses, bentornat a casa teua :-) m'alegro de saber-te, ja aniré passant doncs si ja hi tornes a atacar de nou, jejejejeje. Petonets macu!!!!
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Abogada en BCN, per sort ja estem tots be :-)

    Exacte Antoni, això sempre m'ho he preguntat, per que hi son si no es necessiten??, per que clar, això de tenir seny dels catalans no es,no???? :-O

    Gràcies Joana guapa, igualment per tots vosaltres!!!!
    Anònim said...
    Luckyluke said...
    call handlingetobicoke condos falling on the last day of autumn, it was a time for stock-taking and preparation for the cold winter months ahead. There was also a sense that this was the time of year when the physical and supernatural worlds were closest and magical things could happen.To ward off these spirits, the Gaels built huge, symbolically regenerative bonfires and invoked the help of the gods through animal and perhaps even human sacrifice.
    Luckyluke said...
    A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it.cursos de inglés en Méxicoseo article writing

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column