"L'horn i els bolls"

Que si, que si, que ho se, se que no escric i no per manca de ganes, es temps el que no tinc....be, poder si que em falten ganes....ai no se, no em vull estressar més del compte i molt menys en una setmana tant curta com aquesta, on la majoria de vosaltres (sobretot els mestres) ja teniu vacances...i mentrestant, jo aquí pencant com una desgraciada....be, suposo que hi ha més desgraciats com jo treballant ara i que no faltiiiiiiii (frase típica en època de crisi).

Aquesta Setmana Santa volíem anar a Pineda, però se’ns ha girat feina a casa per que volem acabar de desmuntar l’habitació del meu germà per poder-la muntar a l’habitació de l’Ismael, que cada cop que be pobre fill nomes hi veu el llit i es deu pensar que no ens l’estimem per que des de fot un any i pico nomes hi ha un llit i res més a la seva habitació.


Així que quatre dies per desmuntar tota una habitació i tornar-la a muntar en un altre lloc, menys mal que es al mateix replà d’escala i no s’han de pujar escales ni res semblant, però ho anirem fent tot xino xano, sense presses, però d’aquest finde no passa (s’han d’aprofitar els quatre dies de festa que tenim tu).


A banda d’això us diré que, gràcies a qui sigui, l’empresa on treballo no s’ha vist afectada per la crisi, tot i que ha marxat gent, alguns per que han volgut (tenien feines millors, o almenys això creuen), d’altres els hem tingut que acomiadar per problemes varis de disciplina, no podem dir que les coses ens vagin malament, mentre metro i autobusos de Barcelona tingui diners per gastar en obres nosaltres tindrem feina. Si a això hi afegim les diferents constructores grans que treballen dins de l’entorn ferroviari, la feina està assegurada i menys mal!!!!


Tal i com està el mon actualment....per sort sembla ser que la a la Magdalena l’hi queden dos telediaris, i al Solbes també...tot i que ja voldria saber jo si es necessari que el Chaves estigui emmerdat a altes esferes del govern...no se jo, no se jo...


El Hatim està be, molt liat entre la feina i un curs d’electricitat que està fent a les tardes, i avui un tot el dia de seguretat i salut (a mi em toca anar-hi el dia 20 d’aquets mes), enfeinat, estudiant, però molt i molt content de tot el que està fent, el veig il·lusionat i això em fa feliç a mi, que més es pot demanar??? Segons la meva mare un net, però clar....de moment va a ser que no, que amb tanta crisis mare....no està l'horn per bolls.


Bona setmana Santa per tothom!!!!!!


Actualització a les 09:25....el curs ha estat sospes, per que el centre de formació que l'había de fer està de vacances de Setmana Santa....pa cagarse!!!!

11 Comments:

  1. zel said...
    Molt bo, això de l'horn per bolls, només ho podies dir tu, jejejeje, fes petons al Hatim, fes.te'n tu mateixa, o sigui, vas al mirall, et mires, i dius "guapaaaaa! petonassos de part d'aquella bogeta de la zel" i apalà, més contenta que unes pasqües...jo sí, faig una cosa semblant a vacances, i què, elis elis...
    Striper said...
    Tambe bona semana santa per tu ,petons bonica.
    Robertinhos said...
    Companya, una abraçada i esperem que a juny ens mengem tres mones (champions, lliga i copa).

    No hi han bolls al forn, no. que m'ho diguin a mi...Vull fer un canvi de rumb professional al marketing i no trobo res. I de gestió de cadena logística o enginyer de procés tampoc. I cada cop em queda menys temps per esgotar l'atur...so...

    Una abraçada
    DooMMasteR said...
    Almenys no t'aborrires aquests dies ;-)

    La teva empresa i la meva deuen d'estar força relacionades, em dona la impressió...
    estrip said...
    si és un trasllat, pots demanar a la feina un dia més!!!!

    de totes maneres segueix aquest lema "antes partia que dobla"
    Anna Tarambana said...
    Nena, jo tampoc tinc temps de res... I, d'escriure menys!!! :S Però encara hi som!!

    Una abraçada!!!
    Joana said...
    Disfruta encara que siguin pocs dies...
    Jo estic mig de vacances. Paro una cosa i engego una altra...
    Fins aviat!
    Jo Mateixa said...
    Jo també espero pode rgaudir, ni que sigui, d'un parell de dies de calma Cristina, que em sembla que m'ho mereixo :-D Petonets guapissima!!!!

    Cuca dolçaaaaaaa, si es que ets un solet Zel, ningú més que tu em podria dir que fes una cosa semblant, jajajajaja, ho faré nena, ho faré, segur que si :-D

    Bona setmana Striper guapissim!!!!

    Home Robertinhos, si fossis Oficial 1ª Electricista et diria que passessis per la meva feina, però aixi ho veig xungu marianu :-( A veure que fem aquesta nit!!!!!!

    Està clar que no m'aborrire DooMaster...pel que fa a la feina....quant vas dir que canviaves tu de feina ja t'ho vaig comentar, ja...tema Cambra Comerç, recordes el post??? :-P

    Tant de bo fos un trasllat Estrip, nomes es un canvi d'habitació, el trasllat ja el vaig fer fa quasi un any i mig :-D
    Jo Mateixa said...
    Tarambana carinyu, tu es que també vas de cul eh!!!!! aquests dies mira de relaxar-te també eh :-D

    Jejejeje, tu es que sempre estas fent coses Joana :-D ho intentaré, fes-ho tu també eh!!!!
    una més said...
    Molt bé pel Hatim, no?

    A veure si vigilem bellungant els mobles... que jo en sé d'alguna que per menys es va fotre de cap i van haver-li d'embenar la cama ;)

    A veure si li deixeu una habitació ben maca.

    Nosaltres serem "allà dalt" fins el dia 13.

    Si voleu venir, ja ho sabeu (és en serio!).

    Un petonet per tots.
    La Caperucita que se enamoró del lobo. said...
    Bona semana santa!!
    Petons i moltes abraçades.

    Jo tampoc he pogut anar de vacances, el meu gos a tingut un eccident i tots els plans s'han anat a orris.
    M'agradaria que ti passesis, gracies:
    http://volamosalpaisdenuncajamas.blogspot.com/

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column