La Yaqueline comença divendres

Doncs si, així es diu la noia que vindrà de dilluns a divendres, dies i nits per atendre els avis.
Aquesta tarda els pares han tingut dues entrevistes, la primera a quarts de cinc de la tarda amb la Susana, una peruana de 18 anyets, que no sabia ni fer una truita, bé això es un dir, el que passa es que la noia diu que nomes sap cuinar el que fan al seu país. Els pares l’han vist molt paradeta i amb el caràcter que tenen els avis segurament en dos dies haguessin acabat amb la seva paciència, a part de que creiem que es massa joveneta per fer aquestes tasques tan estressants, per que us puc assegurar que cuidar avis com els meus pot ser estressant.

La Yaqueline es cubana, es una mica més gran, deu rondar la trentena i fa anys que s’hi dedica, a més be recomanada per una voluntària de l’Hospital de l’Esperança. Aquesta voluntària ens deia que es una nana pencaire, que no te cap pors en fer feines així i que a tots els llocs on ha estat la gent n’ha quedat molt contenta. Estarà de dilluns a divendres, dia i nit, i els caps de setmana lliurarà des de el dissabte en ben dinat i fins diumenge al vespre, ens hem assessorat amb les gestories i amb d’altres empreses en quant a sous i condicions i creiem que la cosa pot sortir bé.

Aquesta tarda quant he vingut de treballar l’hi he estat explicant a l’avi, per que ell no vol ningú a casa seva (i la iaia tampoc, però es lo que hay), però al final ho ha entès:

Avi: Però per que no es queden a la iaia a l’Hospital si està tant malament?

Jo Mateixa: Doncs per que dins de lo malament que està no ho està prou com per estar ocupant un llit, aquesta es l’explicació que ens han donat a l’hospital avi.

Avi: Jo no vull que vingui a casa....

Jo Mateixa: Per que?, tens por d’alguna cosa?

Avi: No la vull veure patir, no vull que pensis que no me l’estimo, me l’estimo molt encara que ens passem el dia cridant-nos, però no la vull veure patir.

Jo Mateixa: Avi, no estaràs sol, no hauràs de carregar amb ella ni amb el seu patiments, per això estem nosaltres aquí i per això la Yaqueline ens ajudarà, per que tot funcioni mentre pugui funcionar.

Avi: I si es posa pitjor que passarà?

Jo Mateixa: Doncs es una de les coses que ens van dir els metges, que poder l’enviaven divendres a casa i dissabte l’havíem de tornar a ingressar. Avi, la iaia s’està morint, ho saps oi? Saps que un dia la portarem a l’hospital i ja no tornarà a casa, oi?

Avi: Si, ho se, i m’estic preparant per quant això passi.....

I aquí ens hem posat a plorar els dos, mai havia vist plorar a l’avi com avui, llavors, desprès dels plors ha vingut una altre conversa que ha durat segons, però que val la pena que us expliqui:

Avi: I don dius que es aquesta mossa?

Jo Mateixa: Es cubana i diuen els pares que es molt riallera i amb molta vitalitat i ganes d’ajudar.

Avi: Bueno, almenys ens farà riure, que en aquets moments ho necessitem tots plegats.
No em vull avançar als aconteixements, però....el Barça està guanyant al camp del Saragossa per 0-2, ara el Saragossa ha de marcar 3 gols per passar a la següent fase....
Elur: Don Andrés ha marcat nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

4 Comments:

  1. neus said...
    aisss... si és que estic escoltant en Puyal i no el sento, entre la segona part i mon pare m'estava fotent histèrica, t'he llegit... i em baixen dos llagrimots galtes avall... mosseta, ets molt valenta i el teu avi també. Un petonàs per tots dos. I espero que sí, que la Yaqueline us faci uns bons riures per cada dia, és la millor teràpia per tot.



    I quin golet que ens ha fet l'Andresín... aisssss... i quin partidàs que ha fet el nen, i tant que és de "los otros", no n'hi ha cap com ell, és dels privilegiats! És lo milloret que té el Barça. I no ho dic només jo ;)


    Petonassos, abraçades, visca el Barça i Força Yaqueline! ;***
    Jo Mateixa said...
    Quins nervis nena, per deu, no es just que ens facin patir d'aquesta manera joder!!!!, però bé, almenys ens hem classificat!!!!

    Has vist la mini entrevista a TV3 a l'Iniesta??, tot just despres del partit, que mono estava!!!! :-)

    Hem de ser forts, tots plegats, tant l'avi com nosaltres, ja intentem no plorar davant d'ells, però amb el que m'ha dit l'avi m'ha desmontat i es que fa dies que intento parlar-ne però ell es tanca en banda i no en vol parlar, no se per que avui ha acceptat de parar-l'ho, tant es, l'important es que els dos em dit el que pensavem i ens hem desfogat.

    Nanit guapissimaaaaaaaaaaaaaaa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Val, val, trenco una llança en favor de l'Iniesta ... s'està sortint el tiu, quin partidàs ... quin control ... quin de tot ... jo crec que ahir el foten de porter i fins i tot hagués parat penals ... aquest nano ... s'està tornant bo i tot, jejejejeje

    Menys peles pel Ronaldinho i més per aquest, joder!!! Que ahir semblava un ficus, el tiu!!!!

    Respecte a la Yaqui ... li puc dir Yaqui? total ella tampoc s'enterarà ... ja veuràs com anirà de perles ... a tots plegats ....

    A mi també se m'han entelat els ulls llegint això de l'avi ...

    Un petonarro gegant i una mega-abraçada!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Si es que s'ha de recòneixer que Don Andrés es Don An´dés, aquest nano s'ha fet gran aqui, s'ha convertit en un successor nat d'en Pep Guardiola, aquest nano es una nano L'OREAL, o sigui, POR QUE EL LO VALE, si o no Elur??, jejejeje.

    L'hi pots dir Yaqui si vols, jo també pensava buscar-l'hi un nom més curtet per que si no tela marinera, jejejejejej. Si això espero que com a mínim anem més descansats, ara hem de trobar una senyora per els caps de setmana això ja serà més fàcil, es mes, ja em contactat amb varies persones que ens diuen que per caps de setmana cap problema :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column