Tinc vàries preguntes a fer

Si, si, si, ahir mentre anava amb el metro des de Navas a Avgda Carrilet el cap em bullia i no em podia concentrar, no se suposo que els nervis del partit de futbol (que no penso comentar) em tenien una mica paranoica.
Així doncs els meus ulls es van clavar per la finestra del metro i vaig mirar dins el túnel, vaig veure cables de molts colors (alguns d'aquests cables els instal·lem a l'empresa on treballo) i mentre els ulls se'm perdien allà, dins la foscor, algú va rebre una trucada al mòbil, el só em va resultar conegut (no he pogut identificar la melodia, però per molt que la tarareji ningú em sabrà dir quina es, ves que no sigui que per que no em sentiu la veu, ves, ves, ves que no sigui això).
Em vaig girar i llavors, ohhhh prodigi del món mundial, vaig descobrir un món obert a mi, un món per descobrir.....el de LA IMBECILITAT HUMANA.
a) Si et sona el mòbil i l'agafes amb la mà dreta, per que et poses l'aparell a l'orella esquerre? T'estàs atravesant la cara amb la mà!!!!
b) Si et pica el nas, però molt i molt, per que tanques els ulls quant et rasques, per evitar que la resta de la gent et vegi? Que tu tanquis els ulls per rascar-t'he no vol dir que la resta de la gent ho faci en el mateix moment que tú, per tant ells et veuen fer el gilipolles, fican-t'he el dit al nas i amb els ulls tancats.
c) Per que els tios es passen el dia rascant-se els ous de manera compulsiva i quant a tu (dona) et pica allà baix ho fas disimuladament i ficant la mà dins la jaqueta, mig girant el cos per que ningú et vegi? Si et pica rascaaaaa coi, que quant cou pica i quant pica madura...o algo així.
d) Per que en passar la pagina d'un llibre et mulles amb la llengua el dit index i pases la pagina amb el dit anul·lar? Per que no tel's xerrupes tots, ja posats a xupar.
e) I lo maco que es ficar-se el dit al nas i treure's una burilla, disimuladament això si, i enviar-l'hi "per servei urgent com si fos per MRW" al veí del costat que continua xupant i rexupant els dits de la mà dreta per acabar pasant la pagina del llibre amb els dits de la mà esquerra??
Sabeu????, em sembla que avui a les 19:55 jo també tancaré els llums (la putada es que torno amb metro a casa i com em tanquin el llum allà l'hem liat!!!!!)

9 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Les meves respostes...

    (a) Això ho faràs tu, jo o de dretes o d'esquerres, majoritàriament d'esquerres, ja t'ho dic ara!

    (b) Jo això no ho faig ... jo arrufo el nas quan em pica i me'l rasco, simplemente

    (c) Tu et dediques a mirar els baixos de la gent? jejejejejeje. No he vist mai cap noia que es rasqui la cuquillera ... però ja se sap que les noies sou més ... femenines. Sí que es veritat que hi ha tius que tinguessin un rasclet d'aquests de platja i escolta ... semblaria un jardin zen allò ... però també n'hi ha que no, tia!!

    (d) Jo em mullo els dits índex i anular per fer l'efecte pinça ... val sóc raru, ho admeto ... però tu ets una marrana per dir això de mullar-te tots els dits!

    (e) Jo conec gent que es deixa creixer l'ungla del dit petit de la ma dreta per l'efecte "cera a l'orella". Fan la cassoleta i ale! Extraccions al cantu!!

    Un post una mica guarrillu, eh? però rius molt, això sí, jejejejeje

    Petonets
    Anònim said...
    Aixo de gratar-se els ous es lo mes cutre barribaixer que et pots tirar a la cara i a sobre esta molt estes.
    Tema llepar-se el dit per passar pagina, em fot una rabia immensa i mai li he vist la utilitat.
    Nena, amb aquest trajecte tant llarg tu tens molt de temps per pensar, eh?
    Anònim said...
    Epsssss Pep, ostia nen estic intentat respondre el teu e-mail i no se que coi l'hi passa al correu, paciència que te'l respondre, ok? :-O

    Primera, jo no he dit que aquestes coses les facis TU, he dit o millor dit, he explica't el que vaig veure ahir, ok?

    Reconec que si, es una mica guarro el tema, però joder, al mati no he pogut fer-ho i necessitava escriure-ho!!!!

    a) esquerres SEMPRE!!!!

    b) Jo ho faig, hi tant si ho faig però mai m'havia pensat a imaginar-me fen-ho :-S

    c)No, jo em dedico a mirar de dalt a baix, però si quant arribo a baix resulta que esta dale que te pego amb les dues mans i tot pos joer, no em queda més remei que mirar, si o si??? Si, si, les noies som molt més femenines, pero per ser més femenines no vols dir que ens piqui la cosa menys vegades o amb menys intensitat que a vosaltres.

    e)Arggggggggggggg, qui asc més asquerosssssssssssssssss

    Besitusssssssssssssssssssssss
    Anònim said...
    Massa Sir William, massa temps lliure, o bé dormo allà tota axafada contra la finestra o miro la gent i en prenc notes...poca feina?, possiblement però em parteixo de riure veient els espectacles de la gent!!!!!!
    Anònim said...
    no tots els nois ens rasquem en plan exibicionista!
    ni totes les noies un treieu el tanga entre galta i galta sense dissimular.
    Agnès said...
    Wola reina! Sé que el comentari no ve al cas, però moltes gràcies per incloure'm a la lteva llista d'enllaços! Ens anem llegint per aqui...
    Anònim said...
    Ei Denke que jo això no ho he dit, no tots ho fan, però si la gran majoria i ostia tio quin fàstic quant se't fiquen les calcetes pel mig, jo no porto tanga per que si em noto les calcetes per allà em poso del nervis :-S

    Hola Jomateixa!!!!!!, de res dona, de res i oi tant que ens anirem, llegint!!!! (Ella es la Jomateixa i jo sóc la Jo Mateixa, no som la mateixa persona eh, jejejejeje, que quedi clar)
    Cristina said...
    És que el metro és un lloc on pots veure qualsevol cosa. A mi em fot molta ràbia quan a algú li sona el mòbil i triga a despenjar. I ja ens veus a tota la gent mirant a la persona en concret perquè sembla que tots ens hem adonat que li sona excepte ell o ella.
    A mi em fa molt fàstic la gent que fa burilles al metro i no es talla. El problema és saber on envia la burilla.
    Jo Mateixa said...
    Exacte, exacte Cristina, exacte, on deu estar la burilla del tio guarro que vaig veure abans d'ahir??????, menys mal que avui no he agafat el mateix numero de metro que si no ja em veus allà, com una gilipollas, buscant la burilla per no seure-hi aprop, buaggg, qui asc més gran, no????

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column