Fa sol i el mar oneja dolçament

Tot just m'he llevat amb el só del "vei que dorm al meu llit", que neguitos per si havia passat quelcom als seus ordinadors de Barcelona, ha marxat esperitat, i jo que de son ja no en tenía, m'he llevat i en sabatilles i pijama, com ja es costum en mi, m'he amorrat al portàtil del pare per llegir-vos.
No m'en puc estar de dir que estic dolguda i molesta amb ell, no m'ha agradat com ha actuat, doncs sap que avui s'han de fer coses aquí, però ves, que he de fer??, que faci el que l'hi surti dels ous, desprès de 2 anys i mig (demà es el nostre aniversari) ja estic tant acostumada a aquesta mena de desplantes.
Fa un dia macu, be, fa un dia de putissima mare, molt de sol i el mar oneja però amb calma, avui passarem un bon dia, amb ell o sense ell, tant es, avui penso pillar-la amb la sangria i que demà sigui el que déu vulgui.
Salut companys!!!!
PD: Aquest vespre Penya Barcelonista de Pineda de Mar, que tenim el Real Societat - Barça!!!!!!!

9 Comments:

  1. Anònim said...
    Que passis un magnífic dia!

    I sobretot, com diu en Geoff, un bon amic, sobretodo serenidad...

    :)
    neus said...
    homes!!!!!!!

    A disfrutar del cap de setmana mosseta!!!

    un petonàs!!!
    Adagio said...
    tot pels ordinadors xD ( i pel barça, clar xD)

    que vagi mu be el cap de setmana matiii
    euria said...
    Entenc el que dius ¬_¬ .....és q els ordinadors mouen muntanyes!!! Espero que t'ho passis igualment bé i la sangria ben dolceta :)
    Puji said...
    Espero que hagis passat un gran dia i el culiminis amb victòria del Barça i victòria sobre el teu veí de llit, que les dones sempre guanyeu...

    Senderi jo? Pffff
    Anònim said...
    Va home va, que segur que era una cosa urgent!! Si és que no en deixeu passar ni una!!
    Que no me n'assabenti que t'has subscrit al Cosmopolitan, eh?
    Joana said...
    A veure si gunaya el barça!
    Bon capde!wapíssima
    Metamorfosi said...
    Eeeii... que vam guanyar!
    A veure si el Madrid i el Sevilla fan bondat... i empaten XD

    Petons!!!
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Gràcies!!!!, ha estat un cap de setmana fantàstic, ja ens tocava gaudir-ne un així :-)

    Elur: Homeeeeeeeee, però que fariem sense ells??, aixxxx, l'amor, jejejejejejeje. Gràcies bonica, ha estat un cap de setmana genial!!!!

    Dagio: Tiuuuuu, que vam guanyar dissabte!!!!!, estic afònica de tant cridar macagunlaputaelronaldinhodedeu!!!!

    Euria: La sangria estava mmmmm, increiblement bona!!!!. El dia que al "mestre sangriaire" l'hi vingui de gust esplicar-me el seu secret (es el pare qui la fa) us penjo aquí la recpeta, us en lleperieu els dits!!!!

    Puji: El Barça va guanyar, el cap de setmana ha estat genial i el meu veí de llit s'ha comportat...com sempre :-P

    Sir William: Urgent??? no se, no se. Jo sóc molt condescendent amb ell i sap que tinc moooolta paciència, però de vegades....ara be, les reconciliacions valen sempre la pena :-P

    Joana: Vam guanyar reina!!!!!!!

    Meta: Si carinyu vam guanyar però cony, com vam patir, no hi ha dret!!! Ara el Madrid i el Sevilla a empatar que ens aniria de conya a nosaltres!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column