Aquest mes de juny tenim 3 aniversaris Blocaires, 2 son de persones i 1 es d’un Bloc, comencem doncs....

El Blocaire que avui felicitem es molt especial per a mi, amb ell hi tinc un gran amic, es un amic d’aquells al que l’hi pots explicar qualsevol cosa, bona o dolenta i ell mai et jutjarà. M’hi puc passar hores parlant per telèfon i sempre tindré la sensació de que em falta temps per dir-l’hi el que l’hi vull dir, mai em cansaria de sentir-li la veu.

Amb ell hem conegut un munt de gent, la Mentxu, en Kittus, la tonta i ara el tontu, la Puri, en Xavi, la Joana...i un munt d’amics més. Sabem que es molt del Barça, tot i que no es gaire futbolero, doncs lo seu son les pilotes més grans, vull dir el basquet.

Sabem que te una mica de tírria per la canalla, si més no pels que estudien la ESO, també sabem que es informàtic, la plantilla del meu bloc ha estat retocada per ell. Sabem que no pot menjar fruits secs, en canvi doneu-l’hi truita de patates que el fareu un home ben feliç.

Amb ell hem viscut el naixement de la nena de la Letizia, amb ell hem viscut uns Sant Jordi’s Cabrejats (per lo de Sopa de Cabra eh), també sabem que se l’hi espatllen molt els electrodomèstics, hem conegut Mordor de pe a pa i hem descobert que ballar no es lo seu. Sabem també que els seus post son immensament llargs, però dona gust llegir-los.

Amb ell hem fet i parlat de política, amb ell he pogut gaudir d’una Passió inigualable, sabem que l’hi agrada el cinema, tot i que odia anar-hi per veure les parelles que es morregen. A casa seva veu Coca-Cola i fora menja pizza i pren Lambrusco. També coneixem la seva fal·lera per la papiroflèxia i per jugar amb els ditets de la gent.

Un 10 de juny de 1973 va néixer en
PEP, un amic com n’hi ha pocs, l’únic home Blocaire que he conegut en persona i del que puc donar fe que es tal i com veiem en el seu Bloc. Nino, per favorrrrrrr, per favorrrrrr i per favorrrrrr, NO CANVIÍS MAI DE LA VIDA, T’ESTIMO TAL i COM ETS!!!!!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


31 Comments:

  1. neus said...
    per molts anys, maco!!!!!!!

    d'això Jo Mateixa, això de que no és gaire futboleru... no sé, no sé... jo me l'imagino ahir (ara renegaria molt però m'ho estalvio) i no m'imagino un home tranquil eh? jeje...

    Petons per tots dos!
    gatot said...
    doncs moltes felicitats, pep. De fet, no ens coneixem gaire, em sembla, tot i que coincidim sovint comentat a casa dels altres...

    però si ets tan amic de la jo mateixa segur que ets un bon paio!

    petons i llepades d'aniversari!
    Jo Mateixa said...
    Be Elur, ja se que es moooooooooolt futbolero i el seu sms d'ahir al vespre despres del futbol va ser d'allò més canyero i cabrejat, però el basuqet el tira més, si o no Pep?? :-P

    Gatot, creu-me, es un gran, gran, gran amic i me l'estimo moltissim!!!!!!!!
    Denea said...
    hola maca!!!
    costa molt trobar amics de veritat, així que cuida'l bé i disfruta, que dóna gust tenir una amistat tan sincera!!!petonets!! i per cert...he tornat :P una abraçada ben gran!!!!
    Ulisses said...
    felicitats pep!

    ja em pasaré pel teu blog aviam que tal ;)
    Antoni Esteve said...
    Jo Mateixa, gràcies per la visita al blog i pel teu consell, en moments així va bé sentir coses externes a un mateix.

    Felicitats a en Pep doncs, que sembla un tio del més enrollat, segur que conectariem força bé pel que expliques.
    Mordor es gran i la informàtica i el vici més!
    Jo Mateixa said...
    De res Antoni, a disposar :-)

    També ets informàtic com en Pep???, quin perill que teniu doncs, jejejejejejeje.
    Adagio said...
    felicitats! sort del cumples pq si m de celebrar les victories del farsa ho tenim clar
    Anònim said...
    Per molts anys Pep...
    Tal com diu el Gatot si ets amic de la jo mateixa...segur que et bon paio!!!
    Joana said...
    Felicitats Pep!!!
    Estaràs content amb el pastís...Jo ja l'he provat i la Jo mateixa els fa boníssims
    Una abraçada als dos!!!
    Antoni Esteve said...
    Ho has encertat, informàtic.
    Si som ben estranys ;P
    Metamorfosi said...
    Peeeeeep, carinyuuuuuuu!!!!

    Anys i anys, per molts anys, a la una, a les dues, a les tres, per molts anys, súper Peeeep!!!... FIU!

    Petonets i moltes felicitats, guapíssim!!!

    I petonets també per a tu, guapíssima!!!
    g! said...
    Carambas tu! Pep no et pots queixar, eh?!! ...el pastís té conya jeje

    i felicitats a tota la troupe!!




    Ah! ...moltíssimes gràcies pels missatges Jo mateixa ;-)
    Anònim said...
    Felicitats!!

    el temps vola!
    the silver blue sea said...
    Per molts anys Pep! Un petonet.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aix, ara m'heu fet posar tonto ... tonto ... en el bon sentit ...

    Moltíssimes gràcies a tots ... tret de lo de l'Alonso, és l'única cosa destacable del finde ... catxis!!!

    Un petó i una abraçada per a tothom
    Anònim said...
    Felicitats PEP, a mi no cal que em donguis una abraçada jejeje Xocala tio !!!
    Clint said...
    pero no es deia Angu?...tant és moltes felicitats!

    La granota és comestible?
    Jo Mateixa said...
    Pep: M'enalegro que t'hagi agradat :-) Un petonet carinyu!!!!!

    Clint: Es diu Pep Angusties...aix no callà, no, no, jejejejeje, es diu Pep ... però posa-li Angu també :-P
    Mikel said...
    Esta be aixo de que ens tinguis informat del que es celebra al mon blogaire jejeje
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No em mola això de Pep Angusties eh? Tiaaaaaaaa, que ens la tindrem, eh?

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep...carinyu...trànqui...veig que ser més gran no et fa estar més pacient eh... :-P

    Guapuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!
    Txell said...
    Jajajaja el meu amic "Angus" :PPPPP

    Nena, explica'm això dels ànecs....
    Jo Mateixa said...
    Txell que vols que t'expliqui respecte als ànecs??, ja va quedar clar al teu Bloc no??, ma mare es frikie per que en te dos al balcó de casa, a més......son igualets als que has penjat al teu últim post :-P jajajajajajajaja.

    Petonets guapa!!!!
    Mandarinada Contraproduent said...
    Encara que amb retard moltisimes felicitats Pep!!!!, se que la Jo Mateixa te en tu un gran amic, m'ho ha xivat!!!!! :-]
    estripanits said...
    Doncs au, per molts anys! I quin peasso pastís, nen, no podràs pas queixar-te, eh?
    Anònim said...
    Felicitats al Pep perqu sempre es l'hostia.
    yrun said...
    Avui un pastis de granota! siiii senyor! xDD
    Anònim said...
    hola

    em dic Laia i buscan una fotu dels músculs del cos per el credit de sintesi del meu institut he trobat el teu bloc.
    Està molt bé de veritat :)
    M'ho he mirat tot! (després d'acabar una miqueta el meu treball).

    Ja ho se... encara vaig a l'intitut... però fa 1 any un seguit de sucessos em van fer madurar massa pel que fa la meva edat.

    Dons ja m'hi passaré de tant e tant. D'acord? :)


    àdeu.
    Jo Mateixa said...
    [Laietta*]: Doncs sigues benvinguda a casa meva :-)

    Ara, no entenc ben be com pot ser que buscant fotos sobre musculs del cos surti jo per internet, ostia que fort, no?????, jajajajajajajaja.

    T'ho has mirat tot???, però tot, tot i tot???, santa paciència la teva doncs :-P

    Que vagis a l'institut es el de menys dona (suposo, lo de dona dic), l'important es que hagis passat per aqui i hi tornis més vegades :-)

    Fins aviat!!!!!
    Zeze said...
    Hola

    Moltes felicitats...

    Besos

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column