Primer de tot voldria demanar disuclpes publicament al Bloc que avui fa anys, però es que per causes al.lienes a l’empresa, ahir a les 23:50 em vaig quedar sense internet a casa i no vaig poder postejar. Aclarit el tema, començo....
Avui cel.lebrem l’aniversari d’un Bloc, un bloc en el qual hi predomina el color verd, un verd suau que alegra i no cansa la vista. Amb aquest Bloc hem pogut rostir un pollastre amb pètals de roses, hem viatjat a llocs desconeguts per molts de nosaltres, hem tingut meme’s per estona, l’útil no te desperidici.

Amb aquest Bloc, i els seu propietari, hem vsictu processos de pau, de eleccions mogudes, hem passejat per Can Barça i Can Perico (ni que sigui per les amistats que te), amb ell hem cel.lebrat els 100 i els 200 posts on ens ha inclòs a tots en un video.

El Bloc que avui cel.lebra anys ens ha aconcellat sobre pel.licules, amb ell hem caminat per la corda fluixa, hem inaugurat temporades d’estiu mullant-nos els peus, també hem sabut que la terra te nom de vi, en aquest Bloc hem escoltat musica de la bona, hem gaudit de paratges acollidors que magistralment i fent servir sempre el senderi, ens ha sabut plasmar el seu autor.
Amb aquest Bloc hem entès que s'ens ha passat l'edat per fer algunes coses, o fins i tot que n'hi ha que miren mentre els altres penquen, hem conegut mentiders i d'altres que no ho son tant, i hem jutjat els polítics, els famosos del cor i els futbolistes amb una altre mirada, dien-t'hi sempre la nostra.

Un 12 de juny de 2006 va nèixer La Cullerada, un gran Bloc escrit per un gran home, guapissim, siguès igual de sincer i bona gent com ho ets ara, malgrat t’he conegut més tard he après molt llegin-t’he i vull seguir fen-ho!!!!.

MOLTISSIMES FELICITATS A LA CULLERADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ondia, doncs moltes felicitats, tu!! Ens portem dos dies, jejejejeje

    Petonets per les dues!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep....La Cullerada es el nom del Bloc, l'amo es home, en Puji!!!!, per si no t'habies enterat, com que has dit petonets a les dues...calla, petonets a La Cullerada, oi??, tic fatal :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Dona, fatal, fatal, no ... una mica malament ... però no importa ... t'estimem igual!!!!!! jejejejejeje

    Ale, un petó i una abraçada ... i que cadascú es quedi amb el que vulgui!!!
    Anònim said...
    Felicitats Bloc, espero coneixe't algun dia tot fent un caféambllet jejejejeje
    Anònim said...
    felicitats Cullerada!!!!

    Bon dia Jo mateixa!!!!
    estripanits said...
    Apa, doncs, per molts anys! Quina manera de felicitar, aquest juny! Quin desfici, quin no parar... uff, necessito unes birres, qui s'hi apunta? hahahhahaahaha
    Jo Mateixa said...
    Pep ets un sol carinyu, jejejejeje (el teu e-mail ara el responc, que el correu de la feina no em va gaire fi, de nou)

    Estripanits: Que puc jo???
    estripanits said...
    Quan vulguis wapa, a la primera ronda convido jo!
    estripanits said...
    Ui, per cert, t'he linkat: no et fa res, oi?
    Mikel said...
    plas plas plas plas jo he de confesar i confeso que estic totalment enganxat al bloc d´en Puji... i aixo implica que em fa patir amb els seus flirtejos amb els perikus... no se pas com acabara aixo...
    Antoni Esteve said...
    La comunitat blocaire segur que es pot donar per satisfeta.
    Moltes felicitats!!!
    Anònim said...
    Jordi moltes felicitats per el aniversari de la cullerada.
    Metamorfosi said...
    Pujiiii... moltes felicitats pel bloc!!!

    Petons per a tots dos!!!
    Anònim said...
    Jordi moltes felicitats per el aniversari de la cullerada.
    Puji said...
    Ei! Moltíssimes gràcies a tots i totes, i moltíssimes gràcies a la Jo Mateixa, que felicita aniversaris a blocs, autors i a qui calgui, i a sobre ha fet un resumet del meu any d'allò més complet, i aixòs és una feinada tu!
    Jo Mateixa said...
    Puji...una feinada que faig gustosa per que sou tots una passada i us ho mereixeu!!!!!

    Petonassos guapissim!!!!!!
    El veí de dalt said...
    Noia, no dones l'abast amb tant de pastís! EL Puji deu estar feliç!
    Petitabruixa said...
    Que me n'heu deixat una miqueta ???

    Per moltes cullerades !!!!

    Petons !!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column