1r día de feina


No tinc gaire clar si aquest post l’he de fer en dues parts, si vaig escrivint i veig que s’allarga poder canvií el títol i l’hi posi un 1ª part i demà un altre, ja veurem.

Matí de puta merda i tarda encara més.

S’ha acabat el post.

Que noooooooooooooooooo, que només ha estat el primer dia, com el primer partit del Barça d’ahir, que no tot ha estat dolent...ah però hi ha hagut alguna cosa bona???

1.- He matinat, com sempre a les 06:30 a munt.

2.- El bus interurbà no ha vingut, he hagut de baixar fins a l’estació caminant, no hi ha molt de camí, però a aquelles hores fot un pal impressionant.

3.- El tren ha vingut amb 15 minuts de retard.

4.- El metro ha vingut a petar, però no s’ha suposa que encara hi ha gent de vacances??

5.- El forn del barri està tancat per vacances i el bar on dino també, avui entrepà de fuet i una Coca Cola en un bar que ni s’havia que hi existia, i menjat a dalt al despatx mentre arxivava coses.

6.- En sortir de la feina el metro a Navas amb ½ hora de retard, a Sants hi ha hagut una averia.....no em diguis??, si??, va, va, exageres, nooooooooooooooooo, no exagero cony!!!!!

7.- El tren be, cap queixa.

8.- El bus interurbà ha vingut amb 17 minuts de retard.

9.- He arribat tardíssim a casa i no he pogut veure al meu Hatim per el MSN.

Això sembla un meme joder, però no em queixaré, que de feina m’he n’he treta un munt i demà podré anar més tranquil·la, us he comentat a alguns de vosaltres aquesta tarda, a d’altres aquesta nit, sembla que aneu tornat tots de mica en mica, això es l’únic positiu que en trec del 1r dia de feina.

Demà més.

Nota: La foto....res a veure amb el post, però buscant, buscant, l'he vista i m'ha agradat.

44 Comments:

  1. Joana said...
    És dur el primer dia de feina!
    I les cares? De pena.Sembla que la gent tingui una depressió major! ;)
    Vinga bona nit i tapa't!!!
    gatot said...
    jajajajajajajaja, acabo de descobrir el que té de bó no fer vacances!!!!!

    jo mateixa: jo no he hagut de tornar a la normalitat, ni fer més mala cara que de costum, ni deprimir-me (més encara???) ni...

    :DDD

    no, en sèrio, i lo maco que és veure com, tot i estar de vacancesalguns i algunes heu seguit comentant, fent-me companyia les llargues nits, etc, etc?

    i la foto... no et fa pensar en res???? :DDDD

    petons i llepades superdespertes i superanimades!!!!
    Mikel said...
    tranki que d´aqui cuatre dies ja estarem fent dinars de nadal!! jejeje
    Anònim said...
    Aiii... A mi em passa cada dilluns, la cara m'arriba fins al terra, menys mal que avui ja és dimarts i ja és mig matí!
    Ja queda menys per al cap de setmana, i per a les vacances de nadal, com diu en Mikel
    Petonets guapaaaa!!
    Clint said...
    ...aquesta foto...fal.lica i blaugrana...que ens vols dir alguna cosa més a banda de l' estat de les infraestructures?
    estripanits said...
    Nena, el dia devia ser fastigós, però veient la foto que has penjat (el símbol fàl·lic de can fanga), devies arribar a casa amb ganes de gresca, hehehehe! Podies haver fet un truc, que jo ahir estava lliure hehehehehe :)
    Jo Mateixa said...
    Joana: Ui no m'en parlis de cares que la primera que vaig veure va ser la meva i quasi caic de cul a terra :-S

    Gatot: No, no, si es maquíssim, però i la mala llet quant sona el despertador a les 06:30 que eh??? :-( Ja saps que gustoasament jo t'acompanyaria cada nit carinyu, però estic mig casada i no pot ser :-P

    Aixxxxxxxxx, aquets petons i llepades que em tenen bogeta ;-)

    Mikel:Cony, si que corres tu, Nadal ja???? norrrrrrrrrr :-P

    Palitodelasorejas: L'altre tu, que també vol que sigui Nadal, però com sou tots plegats eh :-P

    Clint, Estripanits i Gatot (que abans m'he oblidat de dir-ho): Sou uns marranos, la foto es la del Pollon de Barcelona, i el fet que estigui de color blaugrana nomes vol dir que com el Barça foti gaire el capullu ens donaràn pel sac ben dats!!!!

    Que no veieu que estic sense home a les nits, no tinc temps de pensar en el sexeeeeeeeee....aixxxx, quin estres :-P
    Clint said...
    jajaja txell si precisament és quan no tens parella quan hi penses! jajajaja
    Jo Mateixa said...
    Clint: Joder nen, no m'ho recordis que l'hi tinc masses ganes al meu morito!!!! :-P
    Andrea ....de acà y de allà said...
    yo no se si empiezo el jueves o viernes..pero desde ke empeze las vacaciones me acuerdo con doo de ese día, .. ahhhhhhh no se puee evitar??? no hay otro trabajo para mi?? joderrrrrrrr
    un besote y ya hoy sera mejor.. cuidate
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Vols venir a treballar amb mi???, ja fa 2 anys que demano als jefes una ajudant per temes d'administració, com ho veus??, tot es en català, creus que podries??

    Ja saps, correspondència, e-mails, agafar trucades, rebre visites, temes de nòmines, seguretat i salut, etc....

    Per cert, tu que ets de Sant Boi i fa poquet que hi ets, et recomano el nou Bloc de la Lourdes Escardívol, es diu THEMIS i hi podràs veure fotografies antigues de la nostre Vila, tens l'enllaç a la dreta d'aquest Bloc :-)

    Petonets!!!!!
    Oriol said...
    res noia, paciència. Pensa que tot podria ser pitjor!!
    Fa tanta madra tornar a començar.
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Ui si noi, però tanta i tanta mandra :-S

    Escolta, es possible que se us hagi lessionat un jugador?, es que no se per que però aquest matí mentre em vestia a l'habitació tenia TV3 possat i m'ha semblat que ho deien, quina putada!!!!!
    oriol said...
    Vaja, hauries d'haver assistit a la roda del premsa del President Jose Montilla recent tornat del pueblo, que ha dit que bé, que les coses no van bé, però que invertirant molt i molt i molt. Va ser ell oi el que va posar tantes alegacions a l'estatut quan era ministre de d'industria de l'estat espanyol?

    Que t'ho expliqui a tu que tot va bé mentre ells es donen les culpes els uns als altres!!
    Antoni Esteve said...
    Doncs quina merda de dia! Sort que jo ja el vaig passar fa una setmana!
    Ara mes tranquil·la? Segur que si.

    Per cert, tinc molt clar perquè t'ha agradat aquesta foto, i segur que no eren el colors.
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Ah però encara tenim el mateix president??????, jo pensava que ja l'haviem canviat tu, com que les coses van pitjor que abans!!!!!! :-P

    Antoni: Siii, ara molt més tranquila, gràcies!!!!

    En quant a la foto...ets un marranot :-P
    estripanits said...
    Mira, xata, no sé qui és més marrano, eh? Perquè, a veure... qui és que ha penjat aquest fal·lus monumental? Jo diria que el subconscient t'ha traït i és ja diuen que la sequera és mala cosa!
    Antoni Esteve said...
    jajaja, veus com pensaves en allò, perquè jo no he dit res. ;P
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Ualaaaaaaaaaa, com et passes tiu, jajajajajajaja. Jo buscava una foto xula de Barcelona i em va sortir aquesta, va donar la casualitat de que era el Pollon il.luminat i ja està, no cal donar-hi més voltes, no??? :-P

    Antoni: Tu es que ets la llet nen :-P val, val, aquesta me l'apunto, però tot i que m'agradi ballar al so que toques no et refiís gaire de mi, que sóc molt bona minyona jo :-P
    Anònim said...
    Ui noia aquest post està agafant un caliu que em sembla que no es el que volies, heu provat de quedar a un xat tots plegats i parlar sobre formes fal.liques en privat, que pot ser que hi hagin nens llegint el bloc :-P
    Jo Mateixa said...
    Mandarinada Contraproduent: Jajajajaja, que bo noieta, si lo de nens va per L'Ismael tranquila, no sap llegir, si ho dius per en Hatim no crec que l'hi doni més importància que la que te, pots estar ben tranquila :-)
    Antoni Esteve said...
    jajaja, i tant que ets bona minyona, però per això et deixes portar per la musica del teu music preferit. ;P
    Però la veritat es que no balles malament, haurè de vigilar. ;)
    Jo Mateixa said...
    Antoni: A veure si la gent es pensarà el que no es, que ja has vist que algú diu que el post agafa un caliu diferent, toca-la per mi de nou Sam, jejejejejeje :-P
    estripanits said...
    Carai, com anem ara: què dius que t'ha de tocar l'Antoni? O potser era el Sam que te l'ha de tocar? Aix... que em sembla que ara m'he perdut... o potser ets tu que t'has perdut? Mira, no ho sé, només sé que fa una calor de pebrots: em sembla que tanco la paradeta i vaig a rostir-me uns estona a la platja: algú/na s'hi apunta? :P
    Antoni Esteve said...
    Es la gràcia de la musica. Desperta la fantasia, els sentiments, les emocions...cada un la pot interpretar al gust i fer-se la seva.
    I això ho sabia be en Sam, per això no podien evitar demanar-li que la tornes a tocar.
    Mentre ningu es trepitji...
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Jo no m'he perdut i dubto que l'Antoni s'hagi perdut, el Sam pobre, deu ser mort ja no??? :-P

    Que puc venir a la platja a tocar-la????, la platja dic :-P

    Antoni: La musica amansa les feres diuen, però veig que a tu no t'amansa ningú :-P

    No cal que ens trepitjem els uns als altres, nomes cal que toquem el mateix so i ballem ben arrajuntats :-P
    Antoni Esteve said...
    estripanits, tant de bo pogues fer una platja! buf, curro i curro...encara que no ho sembli. ;)

    jo mateixa, no soc cap fera, les aparences enganyen i si que se'm pot amansar, a mi tambe m'agrada que em ballin i em toquin alguna peça.
    Es bona manera aquesta de ballar ben junts si no et trepitjan, mai se sap a qui t'agafaràs. ;P
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Tinc la sensació de que ets una fera dolça, tendre, si més no els ulls de la foto aixi ho demostren i ja saps que no es el primer cop que t'ho dic :-)

    Més val agafar-se sempre, encara que la peça sigui ràpida, com a mínim el contacte amb el cos de l'altre persona et dona seguretat per seguir ballant el mateix so i amb la mateixa intensitat :-P
    Antoni Esteve said...
    Vaja, moltes gràcies! Ara m'has desmuntat. Si hi ha fera, ara l'has entendrit i se sent be, com quan acarones el cap d'un gos entre les orelles i repenja el cap a la falda perquè li continuis fent. Això tambe es musica.

    Tens tota la rao amb lo de agafar-se, però tampoc cal ofegar, no es pot estar agafat sempre.
    estripanits said...
    Uf, us veig tan ensucrats que aquí us deixo el "As time goes by" interpretada pel Sam en persona:

    http://www.youtube.com/watch?v=LNXB3jfFvJo

    Bé, i ara sí, definitivament vaig a despilotar-me a la platja...

    Petonets ben asolellats!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Si ja sabia jo que no erets una fera dolenta, tot al contrari, ets una fera dolcetaaaa, dolcetaaaa, quin gustet acaronar un animalo així :-P

    Cal agafar lo just i necessàri, per fer sentir be a l'altre persona, per que no fugi despavorida ni sentint-se presonera de l'altre :-)

    Estripants: ves, ves a la platja, qui pogues venir a tocar-la amb tu, la platja dic de nou :-P

    A vingut un dels jefes, no podre respondre més comentaris fins que no marxi :-S
    Andrea ....de acà y de allà said...
    uy nena..yo "flipo2 con un trabajo así, digamos que trabaje 8 años en Uruguay haciendo las veces de "Secretaria - Auxiliar Administrativa"..Me encantaría, sería mi salvación total a mi estado de bajón actual , que me lleva a querer volverme a Uruguay, porque odio mi trabajo y extraño el antiguo...pero ahí mi problema ya sabes no tengo aún los "papeles"..o sea en mayo del 2008 recien cumplo los 3 años en España que me habilitarían (en caso de conseguir un contrato) a tener permisod e trabajo aquí..ufffffff ya me ha hecho alguna oferta gente que me conoce, pero cuando explico que no tengo papeles , me quedo así, semi ilusionada..sabiendo que soy capaz de hacerlo, pero que no puedo.. por eso soy camarera, porque te toman igual sin papeles...y como dicen es lo que hay..Espero aguantar..pero cada día lo odio mas.. un besote y pufff gracias por acordarte de mi..y si agon dia agarran a una sin papeles me ofrezco jajajaja
    Antoni Esteve said...
    Touche! jo mateixa.

    Andrea, ànimo, hay veces que las oportunidades llegan cundo menos te lo esperas. Mucha fuerza!

    ui sembla que estic monopolitzant el bloc de la jo mateixa.

    juasjuasjuas, si es que hoy estoy sembrao!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    grax Antoni..´Hay días en que quero irme ya..en que me siento muuuuyyy mal.. como si todo lo que soy no valiera de nada acá y otros por suerte muchos, trato de pensar así..en que algún día será mi día y alguna oportunidad vendrá... y mientras tanto pasan los días..y trato de vivrlos lo mejor que se pueda.. un besote Ahora monopolizo yo jajaja
    Antoni Esteve said...
    jajaja, bien hecho!
    Anònim said...
    Uffff ja h'arrivat es que com et vaic ficar la primera als enllaços estas l'ultima caray nena quin dia, quina de retrasos, mentres no es retasi el doctor andreu i et doni un ensurt, lo del transport public ja es habitual.
    Ptons
    Metamorfosi said...
    Hola preciosa!

    Acabo d'arribar de França i ja veig que m'he saltat un munt de posts i que a més ja vas una mica accelerada!... Que no servien per relaxar-se les vacances!!! ;D

    Va, que entre tots ens anirem posant a lloc i agafant el ritme!

    Petons guapíssima!
    Jo Mateixa said...
    Andrea:Ho sento bonica, però sense papers...de debò que si fos per mi encantadíssima de que treballesis amb mi, codo a codo, però es una cosa indispensable, doncs a la nostra empresa esta tothom assegurat i amb els papers en regla :-(

    Ho sento, de tot cor, però no et desanimis eh preciosa!!!!!!

    Striper: Que et passa a tu ultimament amb els comentaris que els deixes per duplicat?? :-P tranquil home, els últims seràn els primers...diuen :-)

    Meta: Bentornada de les Frances bonica!!!!!, com ha anat el viatge??, encara no has postejat explicant el viatge, que et tinc controlada eh :-P

    Petonasos!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    No..ya lo se yo..que solo tengo que esperar..de verdad ya lo tengo asimilado.. y bueno para mayo capaz seguis con el puesto vacante jajajja

    De verdad lo que me alegro es que pensaras en mi eh¡¡¡¡ gracias de verdad...
    un besote
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Porto dos anys demanant un ajudant i encara espero, per tant tranquila, em temo que ens poden donar els raïms de l'any 2008 mentre segueixo esperant :-)
    Boira said...
    Osti nena! Que dur es acabar les vacances. Depressió postvacacional. Que hi farem!
    Jo Mateixa said...
    Boira: No ho saps prou :-S
    Laia said...
    No se si felicitar-te o planyer-te!!
    Primer felicitats pel primer dia de feina, que al final segur que va anar tot be,.... odissea apart!!

    el meu primer dia de feina a l'hotel va ser la repera... aiuxi que t'entenc perfectament... nomes que jo treballo de nit i els transports van mes buidets :p!

    aniiiiiiiiiiims!!!
    Jo Mateixa said...
    Fraggle: Planyem si et plau, planyem, que crec que desprès d'una setmana de feina ja torno a necessitar vacances :-S

    Ànims per tu també i molta sort amb el pis!!!!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column