11 de setembre de 2007


Com ja sabreu tots i qui no ho sàpiga ja l’hi val, el dia 11 de setembre es la Diada Nacional de Catalunya, nacional per que som una nació, mal que algú no ho volguí admetre.

Suposo que altres dels Blocs que parlen de la política Santboiana hauran o haurien d’haver penjat algun post parlant de les activitats que es faran a Sant Boi. La foto que veieu es el cartell de les activitats que es faran al meu poble.

Que feu a la vostre ciutat o poble per commemorar la nostra Diada?

En Miquel pringara des d’en ben d’hora, mentre la Núria i jo seguim amb el seu pis mirant d’enllestir-lo, doncs el cap de setmana el tenim mogut:

Dissabte trobada familiar a Pineda de Mar, per celebrar l’aniversari d’en Hatim (8 de setembre), el Sant de la Núria i el meu (8 de setembre), el Sant d’en Miquel ( 29 de setembre) i em sembla que res més, be, suposo que celebrarem que ells ja tenen pis i que ja hi comencen a viure i que nosaltres en no res tindrem el nostre i també marxarem del niu.

En ben dinat cap a Sant Boi, a acabar d’ajudar als nanos a portar paquets, muntar-se l’habitació i tal, diumenge tres quartos de los mismo si encara no hem acabat i dilluns doncs seguim que no ha estat res si es que diumenge no ho hem enllestit tot.

Total, dimarts, Diada Nacional de Catalunya estarem morts, rebentats, però anirem a fer país, ens veiem a l’Ofrena!!!!!!!!



19 Comments:

  1. Joana said...
    Bon cop de falç! I bona diada. A Girona suposo que faran la concentració, algun discurs i música.Aniré també a fer país i si queda tempa una volteta per la platja...que s'acaba!
    Bona nit wapa!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo des dels atemptats a les Torres, que deien que havia estat el PP per treure protagonisme a la Diada, miro cap a dalt sempre, no fos cas que algun ala-delta vulgui atemptar contra el campanar del meu poble (recordem-ho, 2n campanar més alt de Catalunya, 1r, perquè Valls no és Catalunya)

    PEtonets i molt bon dia per a Tu Mateixa
    Clint said...
    jo ja tinc l'estelada a punt...tot i que, em penso que aquest any em tocarà pencar....no se no se!
    Clint said...
    Uis m'he deixat...per si no ens veiem molt bon sant! (no deus pas haver obert el sobre oi?)

    Petons!
    Denea said...
    reconec que és un dia especial per Catalunya però jo com sempre, m'ho prenc com un dia festiu per estar tranquila a casa, anar a passejar o al cine...
    em passa amb totes les festes, no soc una noia arrelada...ves quina cosa xDDDDD
    estripanits said...
    M'has inspirat tant, que he penjat un post patriòtic i tot, hahahaha
    Anònim said...
    Molt apropiada la cançó dels segadors.
    Moltes felicitats per demà i no t'escaquegis de dir-nos que carai hi ha al sobre. Bon cap de setmana.
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Avui he tingut que fer gestions del pis i he vingut molt tard a treballar (espero que no me les facin recuperar les hores perdudes)

    No he agafat el portàtil, per tant aquesta nit i demà no tindreu post...pel que fa al tema del sobre encara no l'he obert, tranquils, el duc a la bossa i ho fare aquesta nit, fins segurament diumenge o dilluns no us podre explicar que es :-P

    Bon finde a tothom, MOLT BON SANT A TOTES LES NÚRIES i MERITXELLS...i MOLT BONA DIADA!!!!!!!
    Antoni Esteve said...
    Doncs la veritat es que no sé que fan al meu poble, jo sempre vaig a Barcelona i, per suposat, aquest any hi torno.

    VISCA CATALUNYA LLIURE!

    Per cert, moltes felicitats!
    gatot said...
    doncs que no sigui dit, i encara que jo no sigui de "missa", felicitats pel teu sant, Txell!!!

    i no siguis gaire santa... que aquestes ocasions són per celebrar-les amb pecats ben grossos!!!!

    petons i llepades pecaminoses!
    alatrencada said...
    Moltes Feclitats pel Sant guapa!

    Visca les Meritxells ;-)
    Metamorfosi said...
    Txeeell!!! Avui no podia deixar de passar per aquí!

    MOLTES FELICITATS PRECIOSA!!!

    Un cop d'ull ràpid als comentaris i al teu bloc m'han fet saber que has rebut un sobre sorpresa d'un bon amic. A hores d'ara ja deus saber què hi havia dins. I nosaltres? com pot ser que t'hagis deixat el portàtil!!! i ara què, fins dilluns???... quin neguit! (Jo, si lo sé no vengo! xD)

    Apa doncs, a reveure!
    Un munt de petonets guapíssima!!!

    Ah, i molt bona diada!!!

    VISCA CATALUNYA LLIURE!!!
    Ulisses said...
    doncs aquí sant cugat es fa com sempre:
    butifarrades, manifestacions i conferencies de poesia o la presentació del llibre "L'esquerra independentista actualment" (o algo així).
    Però no crec que faci gran cosa (poder vaig a veure obrint pas a bcn, però no ho sé segur) per catalunya aquest dimarts. Catalunya no serà més sobirana perquè 1 cop a l'any molts catalans de pa sucat amb oli ho celebrin. El que compta és el dia a dia, i aquí ja n'hi ha menys que treballen pel futur.

    Bona diada!
    Anònim said...
    Els traïdors de bloc.cat no hauríeu de tenir dreta a commemorar la Diada!! Huahuahua!!
    Jo Mateixa said...
    Antoni, Gatot, Alatrenca i Meta Moltes gràcies per les felicitacions guapus i guapes!!!!!!!

    Ulisses: Tens raó, ens queda molta feina per fer, però si ningu celebra aquest dia i no fa res d'especial....no?

    Sir William: Buenuuuu, ja t'enyorava jo a tu ja, jejejejejejejeje.
    Pol said...
    M'has guardat a favoritos " Jo Mateixa " ????????
    Jo Mateixa said...
    Pol: Be a favoritos no, t'he guardat a FAVORITS, jejejejejeje, i així que pugui et linkare al meu Bloc per que tothom et pugui visitar sempre que vulgui :-)
    Pol said...
    Que vols dir et lincare al meu bloc....

    Que vol dir xD!
    Jo Mateixa said...
    Pol: Doncs vol dir que afegiré un link, un enllaç, a la banda dreta del meu bloc per tal que qui et vuglui visitar ho pogui fer, igual que com tu tens el link del teu pare :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column