Quins anys aquells

Nenes, us en recordeu?? :-)



17 Comments:

  1. Anònim said...
    Jo sí que us recordo. a totes totes. Que mones!

    I quantes voltes ha donat la vida per a totes tres.

    Un petonet dolcet per cadascuna de vosaltres.

    Us estima: una més.
    Boira said...
    Ei Txell, que t'he reconegut!! Quina foto més xula, m'encanten en vull treure algunes dels meus albums.

    Petons.
    Jo Mateixa said...
    Una més: Jejejejejeje, si que estem mones si :-), aixxxx, aquell dia van passar un munt de coses, ostres, no se quants anys te aquesta foto!!!!!

    Petonasos dolcets carinyu!!!!!

    Boira: Te un grapat d'anys aquesta foto, a veure si les implicades la veuen i tenen més memòria que jo :-)

    Petonets bonica!!!!
    Striper said...
    ondia ets nena els anys no pasen gens per tu.
    zel said...
    Quina monaaaaada! ja l'has ensenyat al teu carinyuuu? Estás més mona ara, ja em sap greu dir-ho així, però... he vist fotos... (i si no ho vols, no les pengis, apa, que sóc tafanera de mena!!!!!)
    Petonassos;))))
    rosa said...
    ostres anaves vestida com jo aquella època. t'he reconegut....
    Andrea ....de acà y de allà said...
    el tiempo pasa..nos vamos poniendo viejos... es así no hace nada eras asi de nena..y ahora ya... pufffff un besoteeee
    Andrea ....de acà y de allà said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Anònim said...
    COm vols que no m'enrecordi??? Ostres aquell dia a MI si que em van pasar coses... perquè és aquell dia tan famós per mi no?? Ostres tu m'han vingut uns records i pensar en com ha canviat la vida per totes... I que us estimoooo!!!!!!!!

    Heleia (jo soc la més petita)
    Terra said...
    Jo també tinc fotos semblants! Ha passat tant de temps i com hem canviat!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Oi tant que he estat nena :-P

    Zel: Oi tant que el meu nen l'ha vista, de fet me l'ha escanejat ell :-P Tots tenim un passat, no??, jejejejejejeje.

    Rosa: I quina època era aquella??, es que no soc capaç d'identificar a quin any era :-(

    Andrea: Joder tia que ánimos, jajajajaja, ei que jo tinc la mateixa carona eh :-P

    Heleia: Si nena si, es aquell dia que vam anar a fer les fotos per el 50è aniversari dels Nadals a casa dels meus avis del Paral.lel i et vam perdre a Plaça Espanya :-S

    Jajajajajajaja, quants anys fa d'això????, ostres, jo no he estat capaç d'esbrinar-ho :-P

    Petonets!!!!!

    Terra: Es que el temps passa per tothom, per alguns (segons l'Andrea) més que per altres :-S jajajajajaja.
    Anònim said...
    Doncs jo tenia 7 anyets i era a l'any 92... JAJAJA
    Jo si que m'enrecordo encara que l'any... dubtava i he preguntat al papa i m'ho ha assegurat...


    Heleia
    Jo Mateixa said...
    Heleia: Joder colega, quant de temps, si que ens hem fet grans ràpit eh!!!!! :-(

    Un petonas ben gran dolça :-)
    Anònim said...
    Aaaaah, cómo hemos cambiadoooo...

    Petonets!!

    Jo te veig igual pero millorada i tot! ;) Si jo trac fotos meues del 92 deixarieu de vindre al meu blog, jajaja...

    Petons i bona setmana, (grrrr)
    Jo Mateixa said...
    Palito: Si no has canviat gens jo et recomanaria que no les possessis, no fos que despres algu et reconegues i....jejejejejeje.

    Bona setmana preciosa, petonets!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: jejejeje, per que la foto està pressa de lluny, però alguna arrugueta si que tinc i les famoses canes, herència familiar per part del pare :-S

    Però si que e scert que molta gent em diu que tinc la mateixa carona de quant era petita, be, en Pep us ho pot assegurar si compara aquesta foto amb haver-me vist in person :-P

    Petonassos guapissima!!!!!!
    Anònim said...
    Si són un tipus de foto que la majoria tenim amb el tema pentinat del moment i roba de l'època...del 92!!! com passa el temps!!!

    Esteu totes tres molt guapes.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column