Conjetures



El Barça fot puta pena, els de Al - Qaeda estan ben sonats i s’han de tenir sants collons per matar al teu fill de nou mesos, aquestes i d’altres noticies son les que ens han acompanyat aquest cap de setmana.

Nem a pams….

Que polles s’han pensat els del Barça??, nens, que jugavem contra el Racing, el putu Racing de Santander, aquell que va….calla tu que van 6ens a la classificació a 11 punts del Barça, aquell equip al que l’hi ha fotut tant gols en contra com gols han marcat ells!!!!!! Menys mal que Sant Henry estava il.luminat i no se molt be com va marcar, si arriba a ser per la resta de dropos de l’equip...bufffffff.

No perdono als d’Al-Qaeda que hagin espantat al meu fillastre (lleig, queda molt lleig, ho se) i de retruc no perdono a la Guardia Civil, Policia Nacional, Mossos d’Esquadra i demes forces de l’estat (d’aquell estat o del nostre) que hagin muntat el pollo que han muntat, per arreplegar quatre cabronasos que tenien controlats desde feia mesos (per no dir anys) tot arriscant la vida de la gent que viu a la ciutat on treballo.

Però a veure, la gent no sap que existeixen les pindoles, els condons, els DIU’s, els espermicides, els diafragmes,etc…???? la gent no enten que si un no vol tenir fills per que no sabrà com fer-ho, per que no els podrà mantenir o simplement per que no es veu em cor de ser pare/mare, pot pendre mesures per evitar-ho??? Que n’ha de ser complicat de triar la mida el taüd d’un bebe de 9 mesos macagunlaputa!!!!!

Ho sento, l’únic bo que a tingut aquets cap de setmana es que hem anat a Pineda i m’he comprat un moneder i un bolso a joc, la resta ha estat una autèntica braga i no parlo de la mava roba interior precisament.

Els vostres findes millors que el meu, espero.

18 Comments:

  1. Striper said...
    Apa nena que la setmana et vaigui millor, i el Barça es un equipnomes no te guanyat cap partit per endevant, que els altres tinguin el nom que tinguin també jugan.
    Jordi Casanovas said...
    ostres no vull veure el post que escriuràs el dia que perdin.
    Clint said...
    Recordo un dia que vaig fer un post semblant...és que seguir les notícies et fot d'una mala llet!

    Com deia Ford Farlaine "Tanto Gilipollas y tan pocas balas"
    Mestra Lluna said...
    Coses com aquestes fan venir malastrugança, el món esta fet una merda, potser que intentem mirar les coses bones perque les dolentes ja les posen al telenoticies, a la radio i ens bombardegen amb elles.
    El meu finde no ha estat malament, pero no em queixo (en P. no em deixa)
    Petonets preciosa.
    LlunA said...
    Si noia sí...notícies per flipar...
    A mi això de Barcelona cap gracia que visc molt a prop...

    Petonets
    Joana said...
    Si llegeixo el diari al vespre m'estalvio les enrrabiades per tot el dia. Ara l'estic llegint i ja m'agafa son...
    Bona setmana, tot i les notícies...
    Metamorfosi said...
    Ei noia, et veig molt encesa (i amb raó!).

    Les notícies ja se sap, siguin del tema que siguin t'acaben posant trista o de mala llet.

    I què vols que et digui del Barça... en aquest món hem vingut a patir (no t'ho van dir quan et vas fer culé? xD)

    Ànims guapíssima, i un munt de petons per`tenir una bona setmana!
    Guillermo Fernández said...
    Eiii Nanos no us perdeu la nova serie que fara furor als blogs Catalans . Las hermanes Jerc nomes a www.unidadinternacional.blogspot.com
    rosa said...
    si jo també estic ben emprenyada i es que fa por...volien fotre enlaire el Maremagnum? ostres quina por es que ja no podrem anar pel carrer sinó es amb la por ficada al cos.
    el nen de 9 mesos...sense comentaris hi ha gent que haurien de penjar-la a la plaça del poble...

    saps? m'he enterat que no es diu braga es diu Buf...sempre queda millor...ara que també podriem fer un enquesta...slip?,calçotet?,boxes?
    peruè braga si no té els forats per passar les cames?
    Anònim said...
    ei...el cap de setmana ni fu ni fa..l'he tingut llarg dilluns festa ja que diumenge era Sant Sebastià i van passar la festa al dilluns a Ciutat (Palma) era festa, vaig aprofitar per anar de rebaixes sola...i arreglar quatre papers.
    Dissabte fogueró al carrer amb els amics, torrada de carn amb llangonissa i botifarrons..
    Diumenge de beneïdes amb la colla de dimonis del meu poble.
    Les notícies les miro de tan en tan i els diaris cada dia me'n passo sis (coses de la feina) així que una posa call com diuen amb mallorquí..
    Denea said...
    jo me passat el finde fent treballs i cm una sopa...
    no miro les noticies...em deprimiria massa...
    a mes a mes tenia feina d la uni...dilluns q ve acabo examens oeoeoe!!!!!!!!!!!
    petons guapa!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo si vols opino del tema Barça!!!

    Vaig anar a veure el Barça-Sevilla i una mica més i baixo jo a jugar ... què collons els passa? I espera a que torni el porter de Bikini que llavors fliparem del tot!!!

    Andaya!!! Que se'l venguin d'una vegada! Hombre! Quin avorriment!!! I a sobre dijous ens deixen sense Polònia! Cabrons!!!!
    Anònim said...
    El món està boig!!!! el meu capde molt bé, de festa tota la nit del dissabte i encara em fa mal les cervicals de tant ballar...
    Otger Cataló said...
    buff .. paciència ....
    Jo Mateixa said...
    Ho sento però no us puc respondre un per un, no estic fina avui i vaig de cul al despatx.

    Però ja veig que més o menys tots tenim una opinió similar, gent, aquest país s'enfonsa, us n'heu adonat oi??

    No em feu cas, m'ha vingut la regla i no soc Jo Mateixa
    Anònim said...
    Eiiiii, que passa "No Soc Jo mateixa" !!!??? Aviam si t'animes una mica eh ;D que només són 4 dies...
    Ostres com t'has passat amb el Racing eh, no cal faltar al respecte.
    Faré un relat conjunt, però abans, avui parlaré d'un plat de cuina que riuras molt ^_^ T'hi espero :D
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Demà m'ho miro, ok?? nomes tinc ganes de ser a casa i de ficar-me al llit :-(
    Mikel said...
    el barça esta en clara ascendencia i cami de la remontada!! ;-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column