Meme per partida doble

La Terra i la Kentuta, que no s'aburreixen gens ni mica, em passen un meme, el tercer de l'any...brutal, al pas que anem aquest any 2008 crec que puc aconseguir fer uns 1300 memes, més o menys....eh no va en serio, deixeu-me respirar ehhhhhhhh :-S, jajajajajajajajajajaja:

1- Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
...Jessica agafà la bossa i mirant-lo fixament als ulls l'hi diguè, t'estimo Paul.

2- Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
El coixi del costat del sofà.

3- Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Telenoticies Vespre.

4- Sense mirar, quina hora és?
Les 22:00.

5- Ara mira, quina hora és?
Les 21:57.

6- Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes?
L'aigua de l'aquari i els pexios nedar.

7- Quant de temps vas estar fora el dia que vas estar més temps al carrer?
Cap d'Any de fa uns 7 anys, vaig marxar de casa a les 10:00 i vaig tornar-hi a les 08:15 del dia següent.

8- Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Deixant llest el dinar i el sopar de demà.

9 - Què portes posat ara mateix?
El pijama, blau cel i amb ratlles grises.

10 - Vas somiar ahir?
Si, amb un/a blocaire.

11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
Doncs no ho se, no ho vaig mesurar, però se que va ser hir al mati, mentre veia la repetició del Polònia especial de Nadal (el vaig gravar), vaig riure moltissim.

12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Un sol quadre, es un papir egipci.

13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Quina pregunta més...rara???, es prou estrany això doncs??

14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
A la tele El Orfanato (dissabte al vespre crec recordar, evidentment descarregada d'internet), al cinema (ostres, no puc recordar quina vam anar a veure per Cap d'Any amb les mares).

15 - Si et fessis multimilionària de la nit al dia..què compraries?
Ni repajolera idea...buffff, no ho se, no ho seeeeeeee!!!!!!

16 - Alguna cosa sobre tu:
Fa més de dos mesos que no fumo :-)

17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
A banda de queixar-me de tot allò que no em sembla correcte, manifestar-me i sobretot ANAR A VOTAR per tal que mai més ningu em prohibeixi absolutament res.

18 - T’agrada ballar?
Buenu, tampoc es que m'entusiasmi.

19 - Què en penses d’en George Bush?
Pelacanyescabronasfilldeputalamarequetvaparircabronasdemerda....i res, res, que no em cau gairebe be i prou.

20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Per reacció espontània??, joder, be, la meva nena (la que tindré per que quant em quedi embarassada serà nena) es dirà Noa, ja ho vaig dir algun dia, crec.

21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
No, no, ho sento, tindre una nena i punt.

22 - T’agradaria viure a l’estranger?
I tant, ja ho he dit jo que si algun cop he de marxar de Catalunya em busqueu a l'estranger, concretament a Madrid, ciutat que m'apasiona :-P

23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
"Aquí podràs retrobar-te amb aquells que ja no son allà abaix, passa, passa..."

24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:
Bufa tu, complicat, el deixo a l'aire, que segur que ja esteu tips de començar l'any amb memes...o no :-O

***********************************************************************************************************************

Per tu bonica, que portes uns dies baixa de moral, per tu guapu que avui no tens el dia.




Bon cap de setmana a tothom!!!!!!!!

11 Comments:

  1. Striper said...
    Noia em quedo amb la teva precisio del temps del memes que he llegit ets la que mes s'apropa.
    Mestra Lluna said...
    bon cap de setmana a tu tambè, preciosa.
    Pel que veig no sóc l'unica que t'encoloma memes a dojo.
    Ara ja no em sento tan culpable. Jejeje
    Otger Cataló said...
    Noa? un nom molt maco ... ahhh!!! bon finde
    Mikel said...
    volen una foto del pijama ;-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bones!!

    Carai que canviat està això ... com que no entrava des de feia .. buf!!!

    Ei, m'agrada molt la plantilla nova ... és com més moderna ... aquelles de les flors semblava els jardins botànics ...

    Aix, espero que això sigui l'inici de una nova ronda de visites ... si la feina ho permet, clar!!

    Bon cap de setmana per a TuMateixa, jejejeje

    Petonets
    Anònim said...
    Reina que em dones permis per fer aquest meme, m'agradat molt.

    Noa un nom molt guapo.

    Eh!!! que bona al·lota que ets, gràcies, a més vaig veure el musical a Londres fa un munteeee d'anys i aquesta cançó....Niiiit el silenci em duu records,de pena, de nostàgia del pasat, estic sola uf el meu anglès ja no dona per més!!! bon cap de setmana.
    Mira el teua mail
    Anònim said...
    Bones guapi!!!!
    últimament veig memes per tot arreu
    BON CAPDE!!!!!!!
    Petonets
    Antoni Esteve said...
    jajaja, el meme es una mena de virus blocaire i quan un cau, els blocaires amb qui s'embolcalla, es contagien.

    Noa m'encanta!

    Bon cap de setmana!

    besots guapa!
    Joana said...
    Bon cap de setmana wapa! M'encanta Cats!!!!!
    Jo Mateixa said...
    NOIS i NOIES A TOTS MOLT BON CAP DE SETMANA, ja em perdonareu però he anat de cul tot el sant dia i nomes he pogut llegir alguns dels vostres blocs.

    A veure si en ser a casa us puc fer una visita.

    Kpitana no hi tinc res al correu!!!!!, Pep nen, ja tocaba que vinguessis per aqui eh, jejejejejejejejeje.

    Petonasos per tots i totes, molt i molt forts!!!!!!!!
    Terra said...
    Dona, això vol dir que pensem en tu... ;)
    Escolta, somies amb un/una blocaire i ho deixes així?? I què, va ser un bon somni? jajajaj

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column