100% Ateneu Santboià. Un Premi

Per partida doble i sense quasi ni enterar-me’n, les senyoretes Robelfu i LlunA han concedit un premi a aquest Bloc, MOLTISSIMES GRÀCIES!!!!, però no se pas si m’el mereixo eh.

Les regles del premi són les següents:

a) Has de triar a 5 blocs que consideris siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aporti a la comunitat bloguera, sense importar el seu idioma.

b) Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/autora i l'enllaç al seu bloc perquè tots ho visitin.

c) Cada premiat ha d'exhibir el premi i col·locar el nom i enllaç al bloc de la persona que ho ha premiat.

d) Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Art i pic perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.

e) Exhibir aquestes regles.

I ara els meus 5 Blocs, ostres, m’ho poseu tant difícil!!!!

A la Metamorfosi i la seva nova casa, que l’està endreçant de mica em mica i que segur que serà tant acollidora com l’antiga.

A la Gemminola, per que sempre està innovant en el seu bloc, que si vídeos, que si coses rares…que cony es un CPQ amb espardenyes???

A la Joana, que te casa seva la mar de coqueta, amb musiqueta (ja te’n surts la mar de be eh!!!!) i coses la mar de xules.

A en ROVIBA per que casa seva (la nova) s’està fent de mica en mica, no se pas si pots posar fotos (digues-m’ho si de cas) i per que si, per que es un gran amic que sap escoltar, gràcies guapu!!!!!!!

Als de En Companyia, per que casa seva sempre està oberta i cada cop està més coqueta (escolteu-los en el programa de ràdio si us plau, son genials!!!!!!).

********************************************************************************************************

Us recordo que podeu seguir recolzant la proposta de la Lourdes Escardivol i unir-vos a la campanya promoguda per ella, encapçaleu els vostres posts amb un 100% Ateneu Santboià, que no ens prenguin l’Ateneu!!!!!!!!!!


15 Comments:

  1. Anònim said...
    Felicitats senyoreta Vostè Mateixa i abans de que m'ho diguis, SI, estic pendent de quant actualitzes :-P

    Petons princesa!!!
    Striper said...
    Apa clar que el mereixes no siguis modesta ets una supercrak.
    Anònim said...
    Redéu, redéu, redéu... Un premi... Moltes gràcies en nom de tot l'equip. Després farem el tema de les instruccions...
    El veí de dalt said...
    A mi també m'han donat l'Art i picu aquest! Gr`cies per difondre les HV. Ets un sol de primavera!
    Clint said...
    vols dir que t'hi cabran tants premis! Enhorabona guapíssima!
    LlunA said...
    I tant que te´l mereixes!!!

    Un petonàs
    Anònim said...
    Ostres per partida doble! L'anonimous writter també me l'ha otorgat!

    Gràcimai hagués immaginat rebre un premi a la "creativitat" jajaja peto!
    Joana said...
    Moltes gràcies Jo Mateixa
    Gràcies a tu hi tinc musiqueta!
    Un petó!
    Mikel said...
    a veure si et galactitzaras tu ara amb tant de premi jejeje
    Anònim said...
    Felicitats pel premi!!! Imagina't si te'l mereixes que te l'han donat pper partida doble!!!!

    I felicitats als teus cinc seleccionats!!!

    PEtons.
    Jo Mateixa said...
    Moltissimes gràcies a tots!!!!

    Anònim: Jajajajaja, gràcies dons per estar pendent de mi .-P

    Pere Vilanova. Ah doncs mira tu, hi passarem a veure que tal ho fas :-)

    Striper: Uixxxx, que em faràs posar vermella, gràcies guapu i felicitats a tu també que he vist que també el tens!!!! :-)

    Avi - En Companyia: Gràcies a vosaltres :-)

    El Veí: Felicitats doncs, també t'ho mereixes i molt!!!!! Aixxx, un altre que em farà possar vermella :-)

    Clint: No ho se pas, jejejeje, moltes gràcies guapissim!!!!!

    LLunA: Gràcies bonicaaaaaaaa!!!! :-)

    Gemminola:Enhorabona doncs per partida doble :-)

    Joana: I jo que m'enalegro de que en tinguis guapissima!!!! :-)

    Mikel: Jajajajajaja, no home no, vaja, tu que creus??? :-P

    Mama del Pol: Gràcies preciosa!!!!!!! :-)
    Anònim said...
    Aaaaaaau ! Ja m'he posat vermell :$
    Amb tanta festa per aqui dalt no m'entero de res jejeje.
    Moltes gràcies pel teu premi !! MUA!!
    Ara si que tinc feina a pensar blocs, perquè en miro tant poquets... El meu que no conta, la menxu, tu, la metamorfosi... i jasta... Ai no, ara m'en venen dos mes al cap. Genial !! No crec que tingui problemes per escollir-lo ^_^ Avui m'hi dedicarè :D
    Bones festes a tothom !!!
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: M'enalegro que et faci contenta guapu, es que TU t'ho mereixes tot :-)

    Un petonas ben gran!!!!!!!
    Anònim said...
    Oix oix oix oix !! xDDD
    Metamorfosi said...
    Ei guapíssima, em sap greu haver tardat tant a passar, però el meu caos no només continua sinó que darrerament s'havia incrementat.

    Enhorabona pel premi, te'l mereixes de totes totes!!!
    I gràcies per pensar en mi!

    No m'he pogut llegir tots els posts, tan sols una miqueta així pel damunt. M'ha semblat entendre que tu també has ralentitzat les teves passejades pels blocs i que vas molt enfeinada (no m'estranaya!!!).

    T'envio una forta abraçada i un munt de petons, per donar-te ànims i forces!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column