Anar a dormir un dissabte a les 05:00 i no per que hagis anat de festa, es gratificant quant al final aconsegueixes allò que t'has proposat, instal.lar un sistema operatiu diferent al que tenies, lliure, maco de collons (Mandriva m'agrada i molt).

Ens hem hagut de barallar amb el meu PC complert, però sobretot amb la gravadora, que es veu que es massa antiga i clar, Mandriva, igual que Ubuntu o altres programes de Linux, s'han d'instal.lar des de el CD, però a la fi ho hem aconseguit.

En Hatim s'ha instal.lat el UBUNTU STUDIO i jo el MANDRIVA...ara nomes ens toca traspassar les dades que teniem, per que si...hem formatejat el disc, res de particions per tal de tenir Windows i Linux, no, no, hem fet copies de seguretat i ho hem formatejat tot.....

Ja us aniré explicant aquesta nova experiència, de moment vaig a veure si puc passar-me els vostres Blocs a Favoritos i a mirar d'esbrinar si el RSS Bandit em serveix amb Linux, espero que si!!!!!

PD: Si hi han errades ortogràfiques em sap greu, el correctot encara no el tinc instal.lat :-S

***************************************************************************************************

Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!

22 Comments:

  1. Striper said...
    Jo personalment vaig instalar linux, per idealisme, i el vaig treure per poc practic , encara te moltes funcions amb comandos al menys la versió que em van instalar.Espero que et vaigui bé.
    Llum said...
    Jo a la feina fa molt temps que faig servir Debian... Però el meu problema és que en sé massa poc i no m'atreveixo a posar-lo a casa, perquè hi ha moltes coses que no sé fer funcionar...
    Pau said...
    Clar que si! Jo fa temps que faig servir Ubuntu i la veritat, és una joia no haver-se de preocupar de llicències, de pagar preus estratosfèrics si vols les coses "originals", i a més, no preocupar-se del virus.

    Salut!
    Anònim said...
    Holaaaaa!!
    Jo Mateixa, acabo de publicar el post amb les instruccions per votar les fotos, els relats i les cançons, pots fer-me ressó al teu apartat de convocatòries del blog? Hi estan tots els teus lectors convidats a llegir, mirar, gaudir de les vistes, i votar, clar que siiii!!
    I tu no em fallis, eh??
    petons!!

    i sobre linux no te se dir res, perquè no en tinc ni idea, ja ens faràs cinc cèntims dels avantatges, a veure si m'animo jo també!!

    més petons!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: I quina versió era??, jo a casa tampoc toco tant el PC i per fer el que vull en tinc més que de sobres. Aquesta vesrió, el Mandriva es molt estable, desde que m'el vaig instal.lar que no m'ha donat cap problema i encara estic mirant-me opcions noves que te, a mi m'agrada!!!!

    LLum: En Hatim em va donar vàries opcions d'instal.lació, la putada es que la meva gravadora va fatal i al haver d'instal.lar desde CD no trobàvem la versió que ens permetès fer-ho sense correr riscos. Si vols instal.lar a casa fes còpies de seguretat (més d'una per si de cas) i mire't forums, pagines de Linuex on t'indiquin els pros i els contres, sempre pots instal·lar Linux compartit amb Windows :-)
    Jo Mateixa said...
    Pau: Jejejejeje, doncs si, principalment m'el vaig instal.lar per que l'antivirus m'anava com el cul i estava farta d'haver de pagar llicències d'actualitzacions de programes, era això o descarregar-ho pirata desde internet sense gaires garanties.

    Jo de moment estic contenta, a veure, porto tot el mati d'avui i ahir una estona, tampoc puc dir meravelles però per el que he vist i llegit m'agrada :-)

    Palito: Guapaaaaaaaaaaaaaa, ara mateix em miro això de les regles i ho penjem a les Convocatòries Blocaires, voy volando!!!!!!!!!!!!!
    LlunA said...
    ohhhhhhhh Mandriva...quines coses...no estic jo molt al dia d´aquestes coses...espero vagi bé, ja ens explicaràs!

    Petons
    Striper said...
    Jo vaig posar el Debian, era en Catala, un problema es que no trobava cap controlador per la tarja de wifi, i despres instala un programa era tota una aventura aixi com fer altres funcions que amb wiindows las fas fent un clik.
    Striper said...
    Ah lo dels Brunyols no bunyols de ca la Zel, es que ahir van enar a fer una brunyolada no se on.
    Jo Mateixa said...
    Lluna: de moment es tot un mon i costa acostumar-se, pensa que sempre hem tingut el Windows, almenys per mi no exisitia una altre cosa, veig que el canvi es important...a veure, a veure que passa :-P

    Striper: Conec el Debian, en Hatim me n'ha parlat aquests dies. El cert es que si que es complicat i hauré de fer classes intensives de anglès, però val la pena, almenys de moment, quant hagi de començar a instal.lar coses realment importants ja t'ho diré, jejejejejeje.

    I que es una Brunyolada????
    Anònim said...
    Si tens cap problema informàtic truca'm i aniràs a dormir a les deu del matí. Jo quan em vaig comprar un ordinador nou vaig passar-me 3 hores per intentar connectar-me a internet i el pitjor de tot és que no sé ni com ho vaig fer!!
    Jo Mateixa said...
    Sir William: Jajajajajajaa, de fet nosaltres portàvem desde divendres barallant-nos amb els meu PC i la ditxosa gravadora dels collons, però veus, internet ho vaig configurar a la primera :-)
    zel said...
    Nena, parles raro, no? Quins noma, ni els se repetir... per mi que t'has fotut més bunyols que no pas jo... Porto una setmana rècord, tres quilos, tres, quina merda... Bé, a veure si ens fas un tutorial, que no hi entenc na de naaaaaa....
    Petonets, guapíssima!
    Anònim said...
    Ondia acabo d'arribar i ja trobo canvis...be de moment et segueixo llegint, no deixis d'escriure, ara vaig a veure que pasa amb el so del programa, gracies per escoltar-nos i per avisar-nos
    Mikel said...
    ei ei ei que en Bill Gates ja no es el tiu mes ric del mon... a eure si al final amb tant de Linux encara li donareu un disgut al pobre Bill jejejeje
    Anònim said...
    Hola Jo Mateixa!
    Jo Mateixa said...
    Zel: Jajajaja, doncs ja t'en faré més de llista de noms raros, per exmple....el MSN en Linux te varis programes i un d'ells, el que faig servir jo, es diu Kopete, jajajajajaja.

    Soler: Al vespre em tornaré a mirar això d'entrar a l'enllaç del vostre programa, si em torna a donar error t'envio el que em digui :-)

    Mikel: Jejejejeje...com es diu el senyor del Linux??, ha de ser algu que el seu nom començi per K per que la majoria de programes que porta el Mandriva començen amb K, jejejejejeje.

    Mandriva: Holaaaaaaaaaa...a banda d'un sistema operatiu molt xulu...qui ets???? :-P
    Otger Cataló said...
    doncs ja em diràs què tal va ... salut !!!
    Jo Mateixa said...
    Edu Casabella: Doncs mira de moment va i aixo que te tela amb tantes coses i cosetes, però ja en començo a ser tota una experta i es que aquests quatre dies de festa m'ha anat be per empapar-me d'informació dobre Linux :-)
    Ginebrafluorídica said...
    Fins les 5 és molta estona, però aconseguri-ho és fortíssim.
    Espero que et vagi bé.
    Estela said...
    jooo nena que t´estàs tornant un crack en tot això del teu pc.petonets!!
    Jo Mateixa said...
    Anna: Em temo que tu també has pasat per Linux i saps de que parlo, oi???, jejejeje

    Estela: Ho intento nena, ho intento, jejejejeje

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column