100% Ateneu Santboià. No hi ha nena :-(



"El meu goç en un poç”, no cal que em repeteixi la prova, fa exactament 5 minuts que he deixat de tenir possibilitats de ser mare aquest mes, vaja, que m’ha vingut la regla.

Joder, quines coses d’explicar al meu bloc.....endevé.

Em feia il·lusió i tinc una peneta ara mateix, però en el fons hi rumio i se que no, que no era el moment, que quant ho sigui ho sabrem.

Vaig a pencar una micona, no us canseu gaire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***************************************************************************************************

Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la
Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!

14 Comments:

  1. Llum said...
    Ei, ànims!

    Tranquil.la, i a seguir-ho intentant, que segur que n'hi ha un que està ben content!!! (Content de seguir-ho intentant, eh! Suposo que ja s'enten!)
    Striper said...
    Oh vinga a continuar probant, que aixi es fa amb plaer i la ilusio del premi.
    Metamorfosi said...
    No sé si et servirà de res, però jo vaig tenir més de mig any de dura, intensa i extensa feina (jejeje) fins que no em vaig quedar embarassada. Si tenim en compte que dels 8 mesos d'embaràs me'n vaig passar 4 vomitant i amb nàusees, he de dir que el millor de tot el camí fins a ser mare -és a dir, fins el moment d'haver parit- van ser els mesos d'intents i feinada al llit! ;) (de fet és per això que després ens quedem només amb la part de les pràctiques i els intents però sense augmentar la família... jejeje)

    Ànims guapíssima, que tot arriba i tot té la seva part bona, ja ho veuràs!

    Un munt de petonets d'aquells tan dolços i reconfortants!
    zel said...
    Aixxxx, jo que ja me la imginava nena i amb la teva rialla....coi, buenuuuuuu, aquesta vegada passi, parò a la propera, eh, a la propera panxona rodona (més rodona!, jeje)
    Petons preciosaaaaaaaa!
    LlunA said...
    No passa res...no es el moment, tocarà quan tu i en Hatim volgueu que arribi!!! I tots farem festeta!!!

    Un petonàs
    Anònim said...
    ei ei ei.. ara em disculpo per la meva burrada de s'altre dia..
    jo estava convençuda!!!
    au venga a fer els deures amb el Hatim que hi ha molta feina i aquesta és fa amb un gust!!!
    No passa res a la propera i si no és la propera la que sigui serà bona.
    Nosaltres vàrem tenir molta sort amb els dos, te puc dir que amb el de sa nina em vaig enfadar ja que vàrem quedar-hi el primer mes desprès del descans de les pastilles, quasi no em va donar ni temps de repensar-me si volia quedar-hi.
    I aquest dissabte el meu nin el meu petit nin que ja torna gran 6 anys!!! imagina si pareix que fa dos dies era un nadó petit i amb una mare cagada de por.
    bones vacances...nosaltres no tornam a la feina fins el 25 uauauu!
    besadetes molt fortes reina
    Clint said...
    Saps allò de la fama cuesta...doncs això si fa no fa...a suar!

    Molts petons reina!
    Terra said...
    No pateixis, que ja arribarà..amb lo divertit que és intentar-ho, ja saps, a practicar molt!

    Una abraçada
    Anònim said...
    Txell, jo vaig passar per una experiència semblant...però desprès de que els pares es deixessin d'angoixar, vaig poder arribar primer al òvul...
    i d’això ja fa molt i molt temps.

    Com es diu en castellà: Visteme con calma que tengo prisa (O quelcom semblant)
    Nosotras mismas said...
    Sempre s'ha de tenir un somriure, perque darrera de qualsevol porta hi ha una mala noticia.

    Petons
    Jo Mateixa said...
    Estic beeeeeeeeeeeeeeeee, tranquils i gràcies a tots i totes per escriure, obviament seguirem pasan-ho la mar de be fent l'amor (que per mi continua siguent l'esport més saludable del mon mundial)

    :-P

    Besitussssssssssssssss per tots!!!!!!
    Anònim said...
    HOla guapa!!!
    Fa molts dies que no vinc... no et desanimis aquesta es una feina difícil a vegades (però per sort molt gratificant), nosaltres amb en Pol també vaig trigar uns 9 mesos a quedar-m´hi... suposo que els nervis i les ganes fan que no acabi de funcionar...

    Hi ha un forum que parlen d'aquest tema i d'altres relacionat amb l'embaràs i els nens.. si poses al google socpetit.cat hi arribaràs!!!

    Sort i ànims!!!!
    Denea said...
    i com sabies q hagués sigut una nena? jeje. Bueno maca, tu mateixa ja dius q no era el moment, i que quan hagi de ser, serà. Ara aprofita per disfrutar que més endavant amb nens no podràs fer...
    i si realment en teniu ganes, ja saps, molt sexe i bona sort!!!
    :P
    molts petons i cuidat molt eh? ;****
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Noooooo, si jo no em desanimo, a veure, que tampoc anem a buscar tenir un crio ara eh, que volem gaudir del piset i mirar d'estolviar una mica i fer algun viatge, però es allò que m'habia fet ilusions.

    Petonets bonica!!!!!

    Denea: Jajajaja, doncs pregunta-l'hi a la meva cunyada i ella t'ho drià, jejejeje. es que jo quant em quedo embarassada serà d'una nena i no hi ha volta de full, si es un nen m'ho pensaré, jajajajajaja.

    Petons bonica!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column