100% Ateneu Santboià. Nomes 3 coses

1.- Dilluns a la tarda tinc metge, a veure si em dona l’alta.

2.- Però abans ve el diumenge, dia d'eleccions (Nomes us demano que NO VOTEU AL PP I PARTITS AFINS, per el be de Catalunya)

3.- Però abans ve dissabte i dissabte....be, dissabte es dissabte oi??

Bon cap de setmana per tothom, aneu a votar diumenge i dilluns us espero amb il·lusions renovades!!!!!




*******************************************************************************************************************

Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!!

13 Comments:

  1. Anònim said...
    Si primer ve el dissabte, i ja se sap: "sabado, sabadete...."
    Prucura no pasarli la grip al Hatim.
    I que el resultat de les votacions faci que el dilluns el metge et trobi perfectament curada
    zel said...
    Ai la meva reina preciosa, que bé poder arribar a casa teva i trobar-te.
    NO VOTARÉ EL PP.
    MAMA, POOOOOOOOOOOOOOOOOR!
    MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKS!
    MEEEEEEEEEEEEEEEEEESSI, AUPA!
    Striper said...
    Doncs vull que et milloris pero l'alta es que al menys estas per aqui amb nosaltres, al PP ni en pintura.Bon Dia.
    Anònim said...
    El meu fill està malalt a casa com tu..i ahir em diu, pensau que el meu fill dia 22 d'aquest mes fa 6 anys.
    - mareta que votarem??
    - que vols dir que votarem??
    - si qui votaras el Rajoi o el Zapatero.
    - Hi ha més gent per votar que aquests dos.
    - Asi?? però no son aquests dos que volen ser president.
    - Si aquests dos volen ser president, però també n'h ha d'altres.
    - Jo votaré en Rajoi, fa cara de padrí, i el Zapatero pareix que està sempre enfadat.
    - Tu no pots votar rei ets encara petit, però en Rajoi no és bona elecció.
    - No t'agrada
    - No gens
    - I en el papa l'hi agrada
    - NO tampoc
    - Bé idò m'ho pensaré!!
    - No fa falta que te pensis res, tu no pots anar a votar.
    - I tu mama aniràs a votar??
    - Encara no estic decidida, crec que no.
    - Idò si guanya en Rajoi no te queixis, no te queixis..

    Crec que finalment aniré a votar pero no en Rajoi...
    Abogadaenbcn said...
    Jo soc vocal de taula! amanyaré les eleccions jejej que no, que no.
    Mikel said...
    sens dubte cal anar a votar , sobre el tema PP-PSOE jo cada cop hi veig menys diferencia...
    Jo Mateixa said...
    Soler: Aixxxx com ets tu eh :-P

    Zel: Així m'agrada bonica, que si guanyessin en podriem sortir molt perjudicars als Països Catalans :-(

    Striper: Que macu que ts guapuuuuuu, gràcies!!!! però be si em donen l'alta...de totes maneres tinc moltissima tos i el coll fatal, estic sense veu una altre vegada :-(

    Kapitana: Uauuuu, el teu fill Gaspar es un crack nena, així m'agrada, conciència de país que te el xaval, jejejejejeje. Cuidal molt, pobrisso si està aixi fotudet també, aixxxxxx, pobret, pobret :-(

    Abogada en BCN: Juasjuasjuasjuasjuasjuas, mira tu vocal i en Pep president de mesa, si concidisiu encara podrieu fer un apanyillu, no?? :-P

    Mikel: No t'equivoquis nano, no son per res iguals, però be, si a tu t'ho sembla ja sps que tens altres opcions de vot, no cal que te les comenti, oi?? :-P
    Jordi Casanovas said...
    d'acord, no votaré el PP... però per què tu m'ho demanes eh!... ;)
    rosa said...
    ja què no pot sortir cap partit de casa a Madrid,almenys que arribem a tenir més força que mai.
    visca Catalunya!!!!!!
    LlunA said...
    Espero que estiguis millor i et donin l´alta...ja em anat a votar...ays quin dia!!

    petonets
    Anònim said...
    Senyoreta Jo Mateixa, he obert un nou bloc, fes-l'hi una ullada, poder hi vols col.laborar, a mi em faries un favor si em donessis un cop de mà, jejejejeje.

    Petons guapa!!!!!!
    the silver blue sea said...
    Que et milloris Txell, maca! Bona setmana i un petonet!
    oriol said...
    sembla que la teva petició de votar als partits catalans no ha estat massa secundada. T'haig de dir que crec que la teva petició era la bona per presionar des de la especificitat catalana a una espanya que ens vol però no ens vol entendre. Potser t'interesasrà el que he escrit.
    http://areyoureadytochangethewayyoulive.blogspot.com/2008/03/zaragoza-catalunya-fa-guanyar-zapatero.html
    vinga, una abraçada!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column