Aquesta es la historia de Sant Gripau Gloriós , un pobre energumen que no tenia res més a fer que anar de festa cada dia, beure molt d’alcohol i prendre moltes drogues.

Sant Gripau Gloriós tenia dos amics, molt amics, d’aquells amics que venen a les 04:00 del mati sense tu haver-ho demanat i et rescaten de la comissaria sense fer-ne publicitat, això son veritables amics i no el que ronda per aquests monts de déu.

Sant Gripau Gloriós te una molt bona feina, es jugador de futbol a un gran equip, el GRIPAUENC DE LA CANTONADA , un equip que sempre ha estat a primera Divisió i que aquest any es mantindrà, però no en la mateixa posició que les temporades passades.

El GRIPAUENC DE LA CANTONADA te un equip rival molt fort, molt preparat, el BLANQUER DE L’ALTRE CANTONADA, que esta a la primera posició de la classificació i serà molt complicat fer-lo caure, doncs ja es porten 7 punts de diferencia entre el primer i el segon.

Sant Gripau Gloriós era el millor jugador del GRIPAUENC DE LA CANTONADA, sense cap mena de dubte era el millor jugador que havien tingut mai a l’equip, però era tan puteru que el president, Sant Caguntotjaestabejoder , va decidir que havia de fer neteja, doncs en Sant Gripau Gloriós era una mala influència per tot l’equip del GRIPAUENC DE LA CANTONADA.

Així que el President Sant Caguntotjaestabejoder va fer una macro declaració i va demanar als socis i simpatitzants, a quins jugadors faria fora de l’equip per tal que tot anés a l’hora, i els socis i simpatitzants van alçar la veu i es van pronunciar:

FAREM BOICOT AL GRIPAUENC DE LA CANTONADA , que ja està be de fer el gilipolles cada diumenge i algun dissabte, i a més farem fora a......

a) A tots els Sants Gripaus Gloriosos Brasilenys, Africans, etc....
b) A tots els Sants Gripaus Gloriosos Rosos.
c) A tots els Sants Gripaus Gloriosos murenus.
d) A tots els Sants Gripaus Gloriosos de l’equip i de pas amb els calers que ens donin comprem un equip nou.

Tu decideixes.....

Fes BOICOT AL GRIPAUENC DE LA CANTONADA o el que es el mateixa, fes BOICOT AL BARÇA, no miris els partits, no vagis al camp, no llegeixis els diaris que en parlin, no escoltis la radio quant en diguin alguna cosa....

Fes BOICOT i fes-te de la
PONFERRADINA!!!!!!!!!

Nota: Que no us fa pena una cosa AIXÍ o que??????

***************************************************************************************************
Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la
Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!!!

18 Comments:

  1. Antoni Esteve said...
    Ho sento, però em sembla extremista i exagerat.

    Jo he adoptat "l'eslogan" dels betics.
    Anònim said...
    Tots venuts? I el meu estimat Iniesta que (encara) no l'ha cagatquè?¿
    Denea said...
    jajjajjajjajaja!!!!
    d'això en dic jo una (ex)culé emprenyada!!!
    tot i q no m'agrada el futbol, vaig a lo meu, m'ha encantat la noteta del nen japonesito :D
    en fi maca, anims amb el teu nou equip i molta sort!!!
    P.D: jo seguiré ignorant el futbol que sóc molt feliç així, teoricament m'acullo a la teva crida...tot i que ho he fet tota la vida jijiji
    P.D: avui tinc classe amb ta cunyada :D
    petoneeeeeets!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Si, si, ja, del Barça man que pierdan, si jo no et dic que no, que els colors els sento igual i estic emprenyada per que em sap greu que ens vagi tant malament, nomes seria una rebeldia d'uns dies home.

    Menxu: M'agrada l'Iniesta, molt, però ja cal que es dutxi amb aigua freda i s'enenteri del que fa.

    Denea: Tu ets la única que es deu haver mirat les fotos dels enllaços, segur, jejejejeje. records i besitos a la meva cunyada, jejejejeje.

    Petons guapissima!!!!!
    Anònim said...
    Jo Mateixa,
    cada dia et superes!! In-superable, jajaja...
    Encara no has passat pel blog?? mira que et trec el premi, eeeeh?? jajaja
    Robertinhos said...
    continuo sent del Barça i continuo pensant que al gripau li queden encara alguns salts, malgrat que ja no els farà aquí.

    això sí, per mi la Lliga ja ha acabat i crec que ha guanyat el Vil·lareal
    LlunA said...
    jajajajaj jo com et vaig dir...ja no em miro els partits, però de ningú....
    Striper said...
    I el gripau aquest del collons es creu tan glorios que vol mes cales, i per aixo fa el burro, cony i del Manresa no us voleu fer aficionats pobrets.
    David JB said...
    El gripauenc de la cantonada té un virus, que no és la grip, i que fins que no vagi al metge i prengui els medicaments, no es curarà.

    Per cert, jo sí m'he vist les fotos dels enllaços, molt ben triades, sobre tot l'última de la Ponferradina, jeje.
    Anònim said...
    Potser donat-li un peto al gripau...es converteix en princep.

    Visca el Jupiter!!!!
    Jo Mateixa said...
    Ohhhh genial, quants equips alternatius que tenim per aqui, mola molt!!!!!!

    :-)

    Gràcies a tots, a veure que foten aquesta nit, si perden ja es que buenuuuuu, no se nois i noies, si perden aquesta nit ja no se que fer, les espelmes a Santa Engracia ja se m'acaben :-(
    Anònim said...
    pfff... Jo li fotia una bona patada al cul a aquest gripau dentut (que ja em direu on s'és vist una granota amb dents!!!) i que els altres ho prenguin d'exemple! No potser que aquest batraci cobri el que cobra i no foti brot (ja sé que n'hi ha molts que ho fan, prò és que això que fa ell és massa descarat!).
    I em sap greu pel Pontferrada, prò jo sóc del Nàstic... i, sí!, prou pena tinc!
    Anònim said...
    Si que et veig revolucionada!!! ELs cules sou..el que no hi ha!!!
    Jo com la lluna no hem miro ni aquest ni cap de partit...

    Sort guapa!!!
    Anònim said...
    Ja tornes a ser del BARÇA?

    Bona setmana!!!
    Jo Mateixa said...
    Soler: Si et llegeixes els comentaris del pirmer post que vaig fer tot parlant del Barça ja vaig dir que es impossble esborrar els colors blaugranes per que per mi signifiquen molt més, signifiquen pais, però que, com a minim, tenia el dret a la pataleta.

    Doncs be, no es que ja sigui de nou del barça o que ho hagi deixat de ser o no, si d'acord estan a les semifinals, però es que no m'estranya per que amb la merda de LLiga que estan fent com per no ser-hi a la Champions, ja voldre veure'ls ja a les semifinals i a més contra qui?? Manchester poder???

    Encara no s'ha acabat la cosa, tant de bo els eliminessin de la Champions tambe i sapiguessin el que es perdre calers.

    He preferit veure Pretty Woman a TVE1 abans que el futbol, el Richard Gere em posa més calenta que uns paios en pantalons curts :-P
    zel said...
    Jo no, a mi no em convenceràs, reina, jo del barça...manque pierda! avui hem guanyat, sense honor, però se me'n fot, un al cabàs...
    DooMMasteR said...
    Uff! Veient l'equip humà del Ponferradina.... Em cambio d'equip però ja! ;-)
    Jo Mateixa said...
    Zel: I quant avui acabi empatant contra el Recre o fins i tot perdi que, encara seràs del barça oi??, aixi m'agrada nena :-P, aixxxxxx, no teniu remei, innocents!!!!!

    Doommaster: Ets el més llest de tots :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column