100. Ateneu Santboià. En Papadopoulus

No us he presentat formalment a la meva mascota, es un Hamster i es diu Papadopoulus, no em pregunteu per que l'hi he posat aquest nom, per que no ho se, em va venir així, pim,pam.

Menja maduixes....els hamster menjen maduixes?? i l'hi encanta que l'agafeu del llom i el posseu a la roda per tal que faci exercici. Es molt curiós per que si agafes el ratolí del PC i el mous tot fent cercles aprop seu comença a moure el cap, crec que si ho feu sovint me'l marejereu, o sigui que no n'abuseu eh.

Papadopoulus carinyu, aquests son els meus amics, deixa que et cuidin de tant en tant i si algun d'ells et mareja més del compte guarda be el seu nom a la memòria, que ja l'hi farem pagar d'alguna manera ja, tu tranquil.

Per cert, tu que ets.....nen o nena??????






*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.


15 Comments:

  1. Striper said...
    Molt simpatic i bonic, Jo tinc una cabra per penjar es que m'identifico molt amb ella.
    kpitana said...
    ei ara que record tu no t'havies comprat no se que...i ens vares dir que d'aquí uns dies ens diries el què?
    molt simpàtic el Papadopoulus, els gamsters mengen pipes i blat, també poma i peladures de meló.
    kpitana
    kpitana said...
    gamsters no se que he escrit!! jajaja
    hamster
    http://www.hamsterdoris.com/
    http://es.wikipedia.org/wiki/Cricetinae
    menxu said...
    Que monu! Jo també en tinc un que es diu Ebichu.

    Als hàmsters se'ls hi pot donar pràcticament de tot (fins i tot carn) però poqueta quantitat o se'ls hi para l'estómac :(
    Jo Mateixa said...
    Striper: Per que, per que estàs com una cabra???, jajajajajaja.

    Kpitna: Si, si, habia comprat i desde divendres que ho tinc, però no es un hamster, ja us ho ensenyaré ja :-P

    Gràcies per la informació del hamster però no em caldrà eh, jejejejejeje.

    Menxu: Aquest no es el que va morir no??, es un altre??, que bufonet que es, s'assembla a tu, jajajajajajajajaja.

    Per cert...que no en tinc cap de hamster, que a mi les rates buagggg, em fan por, es un hamster d'aquests de mentida, ja sabeu, un animaló per cuidar i he agafat un hamster per veuyre si supero le smeves pors a aquesta espècie :-)
    Mikel said...
    Papadopoulus es nom de jugador grec de basquet.
    Jo Mateixa said...
    Mikel: I??, vull dir, i com es que a mi m'ha vingut aquest nom al cap si jo de basquet grec no hi entenc i de grècia meny??? :-S
    LlunA said...
    Aysssss quina pena, els meus dos últims hamsters van decidir deixar aquest mòn tot i que jo els cuidava molt bé...em quedo amb el teu!

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Lluna: Doncs cap problema bonica, jo et deixo el meu tant com vulguis, es molt bo :-)
    Clint said...
    Sobretot sobretot, no li donis menjar després de les dotze de la nit..i que no es mulli!

    Jo ja t'he avisat!

    (per cert, de res per dissabte a la nit ;)
    Jo Mateixa said...
    Clint: Que es un hamster i no un Gremlin homeeeeeee.

    Dissabte??, ahhhhhh, lo del teu bloc marranot???, jajajajajajajaja, gràcies a tu home, gràcies a tu, mmmmm :-P
    zel said...
    I a què bé això de posar una mascota aquí? Va, explica'm-ho que no hi entenc res... Jo hi posaria el G....més val que calli

    Petonassos!
    Ah, no tinc res, molta feina i gens de ganes de fer res, però res de res, és a dir nothing, rien, tens algun remei? Que no siguin vitamines, que ja em prenc tot l'abecedari, gairebé, i soja, i onagra, i ferro, i antidepressius, i ansiolítics...
    Jo Mateixa said...
    Zel: Ai mira, no se, m'ha agafat el puntàs, jejejeje. Qui es en G???

    La veritat es que l'única vitamina que tinc que segur que t'anirà be es la del somriure, no la coneixes??, ohhhh, si, si, es molt coneguda aquesta vitamina, per que es fica molt endins del teu cor, de la teva ànima i quant surt cap enfora fa una cosa semblant a això mira :-) va dona, que tu pots fer-ho també!!!!!

    Un petonas ben gran bonica!!!!
    Puji said...
    Jo en tinc un de veritat i es diu Mindundi.
    Jo Mateixa said...
    Ja m'en recordo ja Puji del teu hamster, si fins i tot t'hi vaig deixat un comentari :-P

    Es molt maco, vaja, que per ser una rata es ben guapa, com l'amo :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column