100% Ateneu Santboià. Simplement SI!!!!

Si, si, siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

BON CAP DE SETMANA A TOTHOM!!!!!!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

23 Comments:

  1. David JB said...
    Síiiiiiiii!!!!!!!

    Doncs sí

    Que vagi béeeeeeee :DD
    Rita said...
    Això és com signar en blanc, però... síiiiiiiiiiiii!!!!!
    Bon capde, maca!
    Striper said...
    Si Si Si!!!!
    estripanits said...
    Que sí, que sí! Que vagi força bé!
    kpitana said...
    molt bé idò SIII SII
    bon cap de setmana GUAPA

    no em diguis que ja saps cosir un botó...a la teva edat nina..
    kpitana
    Jo Mateixa said...
    No se si la resta dels companys que han comentat ho han fet sense saber el que, per que la única que ha fet menció al verdader tema del post es na Kpitana, siiii bonica si, abans d'ahir a al nit vaig cosir el meu primer boto!!!!!!

    Heu de tenir en compte que a casa meva mai ningú havia cosit, que la que cosia era la iaia Carmen i ara que ens falta....

    Poder us sembla una gilipollada per que molts de vosaltres en sabeu, però per mi es molt saber cosir un boto, ara hauré d'apendre a fer els baixos, canviar una cremallera, m'estic fent tota una doneta de casa meva :-)
    uri said...
    jeje així m'agrada!
    no aniràs a dormir sense saber una cosa mes... i de tot se n'ha d'aprendre!
    Denea said...
    jajajajjajaj!!!!jo no entenia res...brutal!!
    ara que un botó es facilet eh? ara has de probar amb la vora del pantalo i despres fer un coixí cosit!!!ai nena...com vaig patir xDDD.
    Un petonas guapissimaaaaa!!!!!!!!
    Clint said...
    i per mostra un botó...;)

    Boncapde bonica!
    Mikel said...
    mai es tard si el boto es bo...o no era aixi?...
    gatot said...
    colló... només un botó? ara que ja tenia el somriure a la cara....

    petons i llepades a la panxolina botonera!
    Anònim said...
    Ho havia pensat! Prò no sabia si eres tu que n'havies après o en Hatim! hehehee
    bon cap de setmana, preciosa!
    Deric said...
    Sí, ok!
    Joana said...
    Oooooooooh! No m'ho puc creure! ;)
    Apa a cosir i a descosir!
    Boncapdesetmana! SI!
    Jo Mateixa said...
    Exacte Uri, exacte :-)

    Saps que Denea?, que escrivia el post (ja veus, escrivia, com que te tant de text jejejejeje) i pensava en tu, en la feinada que vas tenir tu amb el coixi, ja m'enensenyaràs ja :-)

    Exacte Clint, exacte :-) bon finde!!!!!

    mmmm, em temo que no Mikel que no era ben be aixií, però no queda malament :-)

    En que pensaves Gatot quant has vist el post??, jejejejejeje, ara he d'assejar per canvis de cremalleres i fer vores de texans :-S

    Jajajajajaja, en Hatim dius Núr??, apendren ell??, buaaaa, jajajajaja, que em petoooooo de riure!!!!!

    Jejejeje, si, si Deric siiiii :-)

    Saps Joana la meva mare tampoc s'ho creia, l'hi vaig haver d'enviar una foto, vaja, aquesta foto :-) jejejejeje, bonfinde princesaaaaaaaaa!!!
    David JB said...
    Uohjó, així que un botó... doncs jo no sé, i com que tu ja saps, m'hauràs d'ensenyar
    Anònim said...
    va, que te la fotré... almenys ell en sap de rentadores! huaxhuax! veus! us compenetreu de conya, no??

    petons preciosa!!
    Anònim said...
    Aixi que has aprés a cosir botons? jeje, jo no en sé, però bé, ja sé a qui acudir per què m'ensenye, jiji...

    i jo que em pensava que això volia dir que li havies llevat els pantalons al Hatim i hi havia mambo... ais, sempre pensant en el mateix, jo!!

    (la meua excusa és que pateixo molt l'abstinència, jeje!!)

    petons i feliç finde!!
    zel said...
    Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jo primer em pensava que estaves fent cosetes amb el Hatim i escrivies alhora, i que el sí era d'èxtasi...sort de la kpitana, que mai hagués pensat en un botó...Mira que n'ets de bogeta, quin lema hi posaríem?

    "La Meritxell ha cosit el primer botó de la seva vida a la tendra edat de...anys"
    Avui, ha sortit a tots els diars, després dels indis de l'Amazònia, un fet desconcertant i ....bla bla bla...

    Ets una mena de patata divertida i tendra com no n'hi ha dues!!!!

    Petonassos!
    Artista!
    Manitas de oro!!!
    LlunA said...
    Doncs Siiiiiiiiiiiiiiii
    Jo Mateixa said...
    Ja saps David, nomes has de venir aprop meu i t'enensenyo :-)

    Ets una bandarra Núr, jajajajajajaja, però coi, tens raó :-P

    Aixxxx Palito meua, si jo t'expliques el nostre cap de setmana, buffffffffffffffff, em recuperat tota la setmana que practicament no ens hem vist :-P

    Patata divertida Zel??, ondia mai m'habien dit res tant bonic, jajajajajajajajajajajaja, petardilla moltes gràcies per els piropus :-P

    Siiiiii Lluna siiiiiiii :-)
    Anònim said...
    Sii, doncs, si felicitats per la proessa!!!
    Ara a pels baixos!!!

    Bona setmana!!!
    Petons!
    Jo Mateixa said...
    Segons quins baixos ja els tinc per la ma Mama del Pol :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column