100% Ateneu Santboià. Tardor


He escrit aquest post 6 vegades, aquesta es la 7ª vegada i dubto que el que hi escrigui sigui coherent, em manquen idees, o més ben dit, en tinc, moltes, però no se com plasmar-les...

Un cap de setmana trànquil, mogut però trànquil, un cap de setmana per recuperar hores de son, per llegir el diari en paper i no pas digital, un cap de setmana per seduir i ser seduïda, un cap de setmana per fer plans, per engatusar l'amor, un cap de setmana per riure, per recordar, un cap de setmana per sentir-nos vius, feliços.

Espero que el vostre cap de setmana hagi estat ple de coses especials, ni que sigui un somriure, una mirada, un gest....les coses especials no cal que les veiem a primera vista....

Un Joc a l'Altre Diari de Jo Mateixa.

Bona setmana!!!!!!!

*************************************************************************

Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya 100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!


Nota de premsa d'Esquerra Sant Boi.

10 Comments:

  1. estrip said...
    ja ho diuen que a la setena va la vençuda! o era a la tercera?
    Striper said...
    Avui comença una semana nova canvia l'estacio , ens deixarem portar per la vida...
    robelfu said...
    Jajajaja, Hola maca quina lluita en els post he?.
    Jo he tingut un cap de setmana mogudet son les festes del barri i m'hu he passat de por, i "que me quiten lo bailao".
    Un petonàs
    Cristina said...
    Ja som a la tardor i els ànims canvien però les il.lusions s´han d´anar renovant. Sigues feliç!
    zel said...
    estimadíssima, holaaaaaaaaa, vinc a dir-te què tal, jo estic cansada, inici de curs, buffffffffffffffffff,
    però si més no et vinc a dir hola! Petonets!
    Mestra Lluna said...
    sol passar, que a vegades dones mil voltes a una idea i al final no saps com posar-la per escrit.
    per cert, molt maco t'ha quedat el bloc.
    petonts llunatics.
    Jo Mateixa said...
    mmm, jo diria que es la tercera eh Estrip :-P

    I a on ens porta la vida Striper??

    LLuita interna Robelfu que he mirat de treure a l'exterior :-)

    Oi tant Cristina, les il.lussions no s'han de perdre mai!!!!

    Holaaaaaaaaaaa Zel, deus anara de cul oi amb els nens????, ànims!!!!!!

    Moltissimes gràcies LLuna Nova :-)
    LlunA said...
    Un cap de setmana ple de vida que passa rápid i ens deixa la il.lusió que un altre dissabte arribarà!! jejeje

    Bona setmana!! Avuí de festeta!!!
    Jo segueixo intentant fer-me la foto...però li demanareé al Carles, la meva parella que la faci pq no em surt, jajajaj(De la llengua)
    Anònim said...
    Hola!!! només volia saludar-te després d'aquest cap de setmana ... (com que fa tants dies que no faig res..oi?)

    Petons i abraçades, disfruta de la tardor (jo trobo que és una època molt romàntica!!!)
    Jo Mateixa said...
    No t'amoïnis LLuna, encara us deixaré uns dies per tal que busqueu la foto perfecte de la llengua perfecte :-P

    Si que es romàntica si Mama del Pol i de l'Aniol, ho es i molt :-) gràcies per passar dolça, ara miraré de fer una volteta jo per les vostres cases, petonets!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column