100 % Ateneu Santboià. Cavall

CAVALL Fernando Botero

- He pensat en comprar-me un cavall.
- Vols dir?, un cavall?
- Si, un cavall, que passa?
- No res, no res, es nomès que...un cavall??
- Siiii, un cavall.
- I on el possarem?
- Al menjador segur que no, no t'amoïnis, ja l'hi buscaré lloc.
....
- He pensat que ja no compraré un cavall.
- Vols dir?, per que no?
- Doncs per que no, que passa?
- No res, no res, es nomès que...per que no??
- Doncs per que nooooooo.
- Ok, ok, millor, a casa no sabriem on ficar-lo.
- Exacte, no ens hi cap pas a casa un cavall.
....

- Saps....vull un cavall.
- Au va, ja hi tornem a ser amb el cavall??
- Si que passa, tu mai has volgut res molt, molt i molt??
- Home si, es clar que si, però es que un cavall....
- Si, un cavall que passa??
- Doncs que no tenim lloc a casa!!!!
- Vols dir que no??, n'estàs segur??

Una altre proposta dels Relats Conjunts.

*************************************************************************
Per que no ens rendim, per que la lluita continua, per que creiem que l'Ateneu es del Poble i hem de continuar lluitant, mantenim la Campanya
100% Ateneu Santboià que va impulsar en el seu moment la Lourdes Escardivol i us demanem que ens ajudeu, adheriu-vos-hi, per el be de l'Ateneu i per el be de Sant Boi!!!!!!!

13 Comments:

  1. Striper said...
    A mi a casa potser pero al cotxe no sabria com ficar-ho.
    Abogadaenbcn said...
    jajaj un cavall... com no el posi a la terrassa.
    Anònim said...
    Guapaaaaaaaaaaaaaaa...
    per un moment no havia caigut en que era un relat i pensava que o tu o en Hatim vos havíeu trastocat jejeje

    petons!!
    kpitana said...
    ei jo creia que aquest matí havia introduït un comentari..veig que no.

    res te deia que segur que el Patufu no l'hi fa gràcia això de compartir gàbia amb un cavall...o no era això el que volia dir...
    bé dolça, deixa'm fer
    aix!! que duc el dia tonto!!!
    besadetes amb pessics
    Jordi Casanovas said...
    en què quedem?
    Nymnia said...
    Avui m'estic sorprenent de veritat amb cada relat! Has mirat de posar el cavall al terrat?

    Perdó, m'ha recordat a una cançó d'aquestes que cantes amb els nens petits, a veure si la dic bé:

    M'he comprat un elefant (du dua)
    On el poso si es tant gran? (du dua)
    a la sala no! al menjador! A l'escala cau, és un babau.
    I si el poso al terrat,(du dua)
    potser m'hi farà un forat,(du dua)
    si el poso al carrer
    potser el perdré
    el meu elefant.
    zel said...
    Osti, nena, aquest cavall se't fotrà el patufu!!!!! I a més, si et trepitja, quedes feta una crêpe!!!!! Petons, reina bonica!
    Núr said...
    A banda de l'espai que pugui ocupar... saps quant val, tenir un cavall???

    ...i saps quina pudor fan les tifes???

    Crec que el Patufu és la millor solució!! ;D
    Clint said...
    m'ha encantat! us hi veia! m'hi veia! hi veia a qualsevol...una conversa genial!
    Jo Mateixa said...
    Jejejejeje, homeeee Striper es una mica heavy portar-lo al cotxe no??, jejejejeje

    Uauuuuuu Abogada en BCN deixe't de cavalls, que estas embarssada noiaaaaaaaaaa, moltissimes felicitats!!!!!!! :-)

    Juasjuasjuasjuas Palitodelasorejas nomes em faltaria això, tenir un cavall :-O

    Petonets bonica!!!!!

    Jejejeje, m'imagino que no Kpitana, que al Patufu no l'hi faria gens de gràcia, ja no tant per la gàbia, si no per els mimus que l'hi pugui donar :-)

    No ho se pas Jordi en que quedem :-P
    Jo Mateixa said...
    Benvinguda Nymnia :-) una cançó molt xula, gràcies per compartir-la amb nosaltres :-)

    Ualaaaa Zel, un crepé de Patufu, pobrisso meu :-( jejejejejeje. Petonets carinyu!!!!

    Sobretot se quina pudor fan les tifes Núr, buagggggg :-S i m'imagino que deu valer una pasta gansa, per això no en tindrem pas cap, jejejejeje.

    Gràcies Clint, tot i que en aquets cas es un cavall el pots substituir per qualsevol altre cosa gran, que ocupi molt d'espai, que costi de mantenir i que embruti molt :-P
    Anna said...
    Molt bé, molt bó. Jo l'he posat al jardí, ja,ja,ja...
    Jo Mateixa said...
    Moltes gràcies Anna!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column