Carta als Reis 2009

Benvolguts Reis Mags d'Orient.....

aquest any no m'he portat gairebé, he fet enfadar a la mare, tot i que la tinc lluny, i al pare també, poder per que el tinc massa aprop.


He fet enfadar al meu home, al que veig 1/2 hora al dia i els conills quasi bé ni em fan cas, estan massa enamorats.

Però també he fet el be, crec, doncs he treballat molt a la feina i per això se m'ha recompensat.

A casa tot està en ordre, mai falta menjar i tot es net i endreçat, i la poca estona que paso amb el Hatim estic de bon humor, o almenys ho intento.


Per això us vull demanar un munt de coses i aquesta es la meva llista:

- Vull que s'acabi la Guerra a Gaza, vull que deixin de morir els nens i la gent gran, i vull que el poble Palestí i Israelià siguin amics per sempre.

- Vull que els Nens d'Africa tinguin menjar fins que siguin vellets (generació rere generació), que els hi caigui un bon xafec d'aigua per que puguin omplir els seus pous, que la SIDA desaparegui del mon i no mati més persones.

- Vull que en Barack Obama acabi amb Guantanamo, amb la Guerra que va començar en Bush, i amb qualsevol mena de terrorisme basat en el poder, l'ambició, els diners i la religió.


- Vull que ETA desaparegui, no vull que morin tots ells per que no em vull possar al seu nivell, simplement que algú els il·lumini i s'enadonin que matant no s'arriva en lloc.


No se si demano massa, vosaltres mateixos jutjeu, però si dins de les vostres possibilitats podeu fer alguna cosa jo us ho agrairé i no sabeu com.

Atentament,

Jo Mateixa (Meritxell)

16 Comments:

  1. Jobove - Reus said...
    volguer és poder, concedit !!!!

    una abraçada
    Ulisses said...
    Jo crec que són uns desitjos molt bons i molt altruistes.

    Si depén de mi te'ls concedeixo però em sembla que hi ha molts més factors...

    Salut!
    Striper said...
    Molt bé i que deixin de una punyetera vegada de pendre el pel a Catalunya.
    kpitana said...
    molt bé concedit
    ...aix si pogues conseguir un rei mag amb un plis plas això que demanes jo promet no demanar res més durant els meus anys de vida..una abraçada molt forta i besadetes amb pessics...de totes maneres esper el reportge de fotografies dels regals de reis.
    Clint said...
    Miraré si tenim 5 minuts!
    Rita said...
    Si s'haguessin de complir, jo tampoc demanaria res més mai més.

    Bons Reis i petons!
    DooMMasteR said...
    Molt bons desitjos. Dificils, peró si tots vulguessim, serien possibles!
    LlunA said...
    Si totes aquestes coses que demanes es poguessin aconseguir de la nit al dia....però la vida és com és, massa complicada!
    Espero que aquests dies de festa hagin anat molt bé i que estiguis molt més animadeta que dies enrera!! Un petonet ben fort
    zel said...
    Ui, sort que els reis t'han sentit, a veure si tenim sort...

    Jo et desitjo un any de punyetera conya, super, dels millors, petonassos!
    Toy folloso said...
    Demana alguna cosa per a tú, Meritxell.
    Et passes de solidària....
    Joana said...
    Jo també la signo!
    Una abraçada i bon any!
    Luckyluke said...
    call handlingetobicoke condos
    Halloween is also thought to have been heavily influenced by the Christian holy days of All Saints' Day (also known as Hallowmas, All Hallows, and Hallowtide) and All Souls' Day.
    createforumsfree said...
    It is very important that you write an attention-grabbing headline. It is important to note that the
    first thing people look at is the title or headline. If your audience is not interested in the topic,
    and if the title is not unique from everybody else's, why would they read it?
    Proactol Plus ReviewsAustralian Yowah opal
    thrillpier said...
    The best
    part is, it doesn't take a year to get Facebook fans. It can take from as little as one week!
    Small Business WebsiteBoston Website Hosting
    thrillpier said...
    The best
    part is, it doesn't take a year to get Facebook fans. It can take from as little as one week!
    Small Business WebsiteBoston Website Hosting
    TungKop said...
    A Missing Cat
    The owner of a missing cat is asking for help. “My baby has been missing for over a month now, and I want him back so badly,” said Mrs. Brown, a 56-year-old woman. Mrs. Brown lives by herself in a trailer park near Clovis. She said that Clyde, her 7-year-old cat, didn’t come home for dinner more than a month ago. The next morning he didn’t appear for breakfast either. After Clyde missed an extra-special lunch, she called the police.
    Igrice

    rapid weight loss

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column