Amic, confident, tendre, dolç


Tinc un amic, que te un amic, que te un amic que també te un amic que...

No, no, la cosa no era així, tinc un amic, que te un amic que...

No, no, tampoc, tinc un amic que...diu el meu amic que la vida son quatre dies i en el cas de les dones tres els passem amb la regla...jo em pregunto i mentrestant que fan els homes?

El meu amic es savi, molt, i es un adult en un cos de bollycao, un amic tendre, romàntic, dolç, que sap escoltar als seus amics i sobretot a les seves amigues.

Ja diuen que, qui te un amic te un tresor, però a més d'un amic i un tresor es te un confident...

Així es el meu amic....l'estimo, a la meva manera i sota els meus paràmetres amorosos, ell m'estima, com a una amiga, com a una confident, com a una amant, tot i que no ho som.

El meu amic somriu sempre, encara que la vida el faci patir cada dia, encara que la vida l'hi recordi que nomes i dic nomes, els amics poden ser més que amics i nomes amics, tot i que de vegades...quant el mires als ulls i l'hi veus la brillantor voldries estampar-l'hi un peto recargolat, i penses que no, que es el teu amic i a un amic, confident, tendre i dolç això no l'hi cal, per que ell continua estiman-t'he a la seva manera.

T'estimo amic, t'estimo confident, t'estimo jo i l'altre i aquell de més enllà, i la que ve pel carrer de sota i la veïna de la porta del costat, a la nostra manera som amigues teves, confidents, amants, germanes o invisibles davant teu, però nosaltres seguim amb tu.

22 Comments:

  1. Striper said...
    Tens un tresor guapa, cuidat petons.
    NeoPoeta said...
    Uau! Quin peaso d'amic! Guarda'l, i que et duri molt, eh? Que d'aquests n'hi ha ben pocs...

    Un petó
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Striper carinyu, tu com sempre ets un fidel amic que de seguida que postejo bens a visitar-me :-) Petonets guapissim!!!

    Gràcies NeoPoeta, certament a aquesta mena d'amics sels ha de mimar encara més que els amics normals, oi?? :-)
    estrip said...
    amic amiguet i amigàs. Les tres coses en una sola!
    Jo Mateixa said...
    Exacte bon amic estrip, exacte :-D
    Rita said...
    Aquests amics són el millor tresor que podem tenir.
    Petons, bonica!
    Joana said...
    Visca els amics/amigues!:)))
    Un petó apa!
    Jo Mateixa said...
    Rita i Joana, vosaltres formeu part d'aquets grup d'amics eh, que ho tingueu clarito, clarito :-) Petonets dolçes!!!
    Eli said...
    Això sí que és un amic, i el demés són tonteries!!! Que et duri molt!

    ;-D
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Eli guapa!!! :-)
    Heleia said...
    Més val que el conservis que aquests amics a vegades costa de trobar-los... Espero que no el perdis mai, perquè quan en perds un fa molt i molt de mal...
    Antonieta
    Jo Mateixa said...
    Ho se Heleia carinyu, ho se, jo també n'he perdut uns quants i encara no se els motius, però tinc molt clar que no ha estat per culpa meva per tant ells també m'han perdut a mi, no creus??

    Un petonas guapissima!!!! :-)
    zel said...
    Jo en vull un així... de fet en tinc tres, però són elles, no ell...

    i molts d'altres aquí...gràcies per la teva companyia, estimada!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    esos amigos..son regalos de la vida... hay que aber cuidarlos¡¡¡¡¡¡ ehh me gusto mucho como lo escribiste... ahh otra cosa lindaaa el 26 cumplo yoo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ y recuerdo haberme anotado ehh¡¡¡?????? un besoteeeeeee
    Gwynette said...
    Doncs si que tens sort, si, de tenir un amic desinteressat i noble...jo espero que quan la vida dongui molts revolts, ell encara hi sigui :)..t´ho dic perque veig que has llegit el meu post sobre els amics i la bifurcació de camins...:))))

    Petonets, Tu Mateixa
    Jo Mateixa said...
    Zel carinyu, al cap i a la fi tant es si es ell o ella, o ells o elles, l'important es comptar amb algú en els moments complicats.

    Saps, quant es van morir els meus avis que ja saps que va ser en poc temps tots dos, va haver-hi gent (amics diuen ells) que ni tant sols van venir a l'enterrament, ni van trucar-me ni res. Pretenen que els hi tingui una estimació de debò quant ni tant sols ahn sigut bons per venir e un moment complicat?? i això que son amics de tota la vida!!! En canvi, gent a la que feia relativament poc que coneixia es va comportar com verdaders amics :-D

    Cuidat moltissim coseta bonica!!!!
    Jo Mateixa said...
    Andrea guapissima!!!!! mira que tornar al teu pais d'origen i jo no enterar-me...soc un desastre!!!! He mirat el llistat dels Aniversaris Blocaires que faigh servir cada any i ondia, no t'hi he vist pas...però ve, ja està solventat, estàs anotada el que n se es l'any, si m'el vols dir l'anotarem també :- Petonets dolcets guapissima!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Gwynette m'ha encantat la teva visió de l'amistat i de fet, com ja et vaig comentar, fa molt que te llegeixo però mai t'havia comentat. Tens escrits que m'han emocionant molts, alguns m'han fet plorar i tot!!!

    Un peto maca!!!!!
    LlunA said...
    un amic, un confiden...que maco el post d´avuí, ben dolcet!!!
    un petonet
    Abogadaenbcn said...
    Ets molt afortunada!!!!! petonets.
    Jo Mateixa said...
    LLuna i Abogada en Bcn gràcies guapes, tant de bo tots poguessim comptar amb uns amics així i per sempre, oi???

    :-)
    Luckyluke said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column