Encara no

Nomes ens calia que el Madrid perdés i nosaltres guanyéssim, i no solsamènt el Madrid va perdre per golejada davant el Valencia (amics Che, hem sap molt de greu), si no que a més el Barça fot el gilipolles i ens expulsen l’Abidal, targeta groga per l'Alves, empatem el partit i a més l’Iniesta pateix una ruptura fibrilar.


Amb lo tranquils que haguéssim anat si ja fóssim campions de Lliga, i dimecres campions de copa…que jo em pregunto, per que ens importa tant guanyar la Copa del Rei, si es el Rei d’aquell país???


I desprès la Champions clar, que fins el 27 de maig no tenim la final i haguéssim pogut anar la mar de tranquilets a Canaletes a celebrar-ho de mica en mica.


Però be, no ens podem queixar, al Barça a fet una temporada impressionant, el fotut seria fer el capullu i perdre-ho tot en un plim, per que encara podem perdre-ho tot eh!!!!


Així doncs, resem germans, per tal que el Juanca ens entregui la copa dimecres, el finde que ve fotem una bona golejada a qui correspongui, i de cara al 27 de maig ja veure’m que passa.


P.D: Des que aquest home a vingut al Barça que es depila el pit, en deixo una mostra de com era abans i si vau veure el partit ahir, NENES, no te ni un pel al pit, uauuuuuuuuuuuu :-D




Bona Setmana per tothom!!!!!


17 Comments:

  1. Striper said...
    Catxis va ser una decepció de ultim moment. Bon dia guapa petons.
    estrip said...
    en Pep els deu fer depilar a tots!
    Jo Mateixa said...
    Doncs si Striper, certament va ser una decepció complerta, ja que estàvem tots quasi a mig camí de canaletes :-( però be...que hi farem, ens haure'm d'esperar... Petonets guapissim!!!!

    Vols dir Estrip??, no se pas, el que si es cert es que la majoria van depilats, però no se pas si es per comoditat d'olors corporals o per impossició del mister
    Robertinhos said...
    va ser com un coitus interruptus el partit d'ahir...sobretot 0perquè si no haguessin intentat que l'Eto'o fotés gols (porta uns quants partits negadet el paio) haguessin marcat 7.

    A mi, a més de guanyar la Lliga, m'agradaria que superessin els 107 gols del RM de Toshack de la 89-90. En portem 103...sol queden 5!

    Una abraçada
    Jo Mateixa said...
    Aixxx Robertinhos quina raó que tens, es allò de que ja hi ets, ja ho toques, quasi, quasi i ala, et donen pel sac i a més no et mola, jajajajajajajaja.

    Si que es cert que en portem 103, déu ni do per això eh, a veure si superem el llisto doncs, petonets guapissim!!!!
    gatot said...
    va, va... tranquil·la que aquest any els tres títols! :)

    i lo dels pèls... així a aquestes alçades m'he de depilar el pit, també?
    mecatxis...

    petons futboleros!
    Jo Mateixa said...
    Si Gatot carinyu, t'has de depilar els pels del pit...aixxxx, quines coses de bon mati oi??? :-P

    Petonets guapissim!!!!!! :-D
    David JB said...
    Bé, si tant és, si diguessis que per empatar l'altre dia posessin en perill el títol de lliga, encara, però és només una petita espera fins a, molt probablement, aquest pròxim diumenge, o fins i tot dissabte, depenent del que facin els de blanc.

    Vinga, que aquest és un gran any pel barcelonisme, i si a sobre vius en terreny hostil, doncs encara millor. No vegis que bé que sonen les celebracions de la gent als carrers d'Alcorcón quan saps que aquestes celebracions són pel Barça i no pel Madrid. Bastant gentada va celebrar el pas a la final de Roma l'altre dia per aquí, no m'ho imaginava pas que seria així.

    Un petó :D
    Jesús M. Tibau said...
    tranquils, que això ja està fet
    Jo Mateixa said...
    Ondia David en serio que vau tenir cel.lebracions per el Barça allà??' cada cop em sorpren més la gent de Madrid, jejejejeje. Un petonas guapissim!!!!

    Vols dir Jesús Mª?? per que els culers sempre hem de patir tant???? :-O
    LlunA said...
    ays quin stresss amb el futbol, jejje
    sort!
    Jo Mateixa said...
    A veure LLuna, a veure si tenim sort :-D
    zel said...
    reinassa, preciosa...fa dies, eh? ara puc poc, però mai t'oblido, ja en tenim dues, però avui han fotut el préssec, i no em val que reservin, no, ni per l'honor del Mallorca, coi...

    Et faig arribar mil petons!
    jo artin au said...
    regalitu: PACK ANTICRISI: POST, LLIBRE I MÚSICA GRATIS: http://morter.blogspot.com/2009/05/moviments.html
    zel said...
    Què, ja patim per la xampinyons? Com que estàs molt desapareguda, jo també pateixo, collonis, que no sé com estàs, reinassa!!!!
    Jo Mateixa said...
    Zel carinyu, no tinc ungles ja, quins nervis per déu!!!!!!!
    createforumsfree said...
    And in case you’re saying “yeah, but you get what you pay for… and $3.97 per article likely isn’t going to
    be worth much…”
    backup active directorySEO in Atlanta

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column