Dilluns que ve anem al NATUPARK!!!


Aquest any la nostra empresa cel.lebra els 20 anys d'història, una història marcada de moments dificils, de moments ilusionants, de coses bones i dolentes, de neguits, de nervis, estrès, de satisfacció per les fites aconseguides, de unió i connexió entre l'empresa, clients i proveïdors.

I per això els nostres jefes ens han muntat una sortida molt especial, aquest dilluns 29 de juny anem tota l'empresa al NATUPARK de Cerdanyola del Vallès!!!!!!

Faig una valoració en veu alta del que han estat per mi aquests 10 anys, l'empresa en fa 20 però jo en fa 10 que hi soc, i tot ser severament estresant en alguns moments, nomès puc dir que he passat grans moments. L'empresa en si, la seva direcció, en el seu moment i actualment, penso que es la millor que podria ser i no ho dic pas per fer la pilota a ningú, es tal com raja, per que despès de moments dificils les persones que estan al capdavant actualment estan lluitant per que la crisi no ens afecti i poguem fer coses com la de dilluns que ve.

Els companys, la gent que he conegut durant aquest temps, ha estat molta i molt diversa, les experiències viscudes han estat bones i dolentes, però em quedo sobretot amb les bones. Em quedo amb els somriures de complicitats, amb les xerrades passada l'hora de plegar, amb les visites al despatx de la canalla dels companys, amb les fotos damunt de les taules recordant-nos que, de vegades la gent es fa adulta i canvia de pensament, de sentiment, d'emoció...i jo ja m'entenc.

Em quedo també amb els clients, bona gent, gent amb la que batallem cada dia, de bon rotllo i mirant de no estresar-nos gairè els uns al altres, gent que ja no es nomes client, es amic, es confident (alguns més que d'altres). I també amb els proveïdors, aquells que cada dia t'en fan una de diferent, aquell amb el que de vegades parles més al cap del dia que amb la teva parella o amb la teva mare i quasi be sempre es per reclamar un albarà incorrecte, una factura mal gestionada, un material defectuos....malgrat això em quedo amb ells també.

I com no, sense aquesta feina no haguès conegut al Hatim....

Ja us explicaré com ens ha anat la sortida, espero que no faci molta calor!!!!!!

Bona setmana!!!!!!

16 Comments:

  1. Rita said...
    Doncs en moments com aquests que l'empresa faci una cosa així diu molt i bo.

    Que us ho passeu molt i molt bé!
    Petons, maca!
    gatot said...
    jo mentres tu, jo mateixa, vas fent saltironets i acrobàcies amb lianes... estaré al curro...!
    i me'n recordaré de tu i em semblarà que estic mig de vacances! :)

    10 anys... jo fa set mesos que m'aguanten i no sé... ja se'm fan llargs, eh? :P

    vigila a no prendre mal, eh?
    petonassos, preciosa!
    Jo Mateixa said...
    Moltes gràcies Rita, el cert es que ho hem valorat tots molt i tots estem super contents de poder-hi anar.

    El que aquesta empresa ha fet sempre per els seus treballadors de vegades no ha estat prou valorat, ja s'ha sap que no sempre tothom hi està a gust, però si que es cert que l'empresa sencera sempre ha estat aprop del companys, de tots sense excepció i en època de crisis, sincerament, una sortida aixi s'agraeix :-)

    Aiii no, no, Gatot, jo no penso pujar en lloc, primera que tinc vertigen i segona que soc una cagada, el que si faré serà les lluites de gladiadors i les caminates amb esquis gegants, això si, jejejejeje. Mentrestant portaré la càmara de fer fotos i la de video i anirem alternant una cosa amb una altre. No pendre mal, estigues tranquil guapissim :-)
    LlunA said...
    Ohhhh t´ho passaràs molt rebé!! ja ens ho explicaras!!!
    ;)
    petons
    Joana said...
    Que disfrutis Jo mateixa.
    Ja ens ho explicaràs... :)
    Marta said...
    Diuen que aquestes sortides cohesionen els equips de treball. Jo no n'he fet mai cap. Que vagi bé!

    Aprofito l'avinentesa per convidar-te a entrar a casa meva reflexionshumanes.blogspot.com. Espero que t'hi sentis com a casa.
    zel said...
    Ostres, quina enveja, i això que no m'agraden les coses multitudinàries! Suposo que t'ho passaràs de conya, que ja ens coneixem, noves sensacions!!!!


    Molts peptons reina preciosa!
    Abogadaenbcn said...
    waw!
    meisei said...
    Doncs me'n alegro per tu que portes tant de temps bé a la feina! Jo si tot va bé, ben aviat faré un bon gir laboral a millor :) a veure si hi ha sort!
    L'escapada pinta divertida, ja faràs 5 cèntims de com ha anat!


    (solia llegir-te molt abans...abans de que retornés al món blocaire per quedar-me, com a mínim una bona temporada)
    Anònim said...
    Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
    GameforYou said...
    Thank You a ton for writing such a wonderful piece of information. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    bracelet charmsAssisted Living Pasadena
    GameforYou said...
    We really love your blog, i haven't seen you keeping the posts in in some time now. Is everything ok.
    I'd love to visit that random middle-of-nowhere pub!
    How great is the scenery, all nice and green.
    sales testingApartment Sewa
    Unknown said...
    Saludos cordiales, este blog es muy bueno, todas la cosas que mencionan es interesante y tambien me ayuda a pensar de otra manera. gracaias.
    Unknown said...
    Saludos cordiales, este blog es muy bueno, todas la cosas que mencionan es interesante y también me ayuda a pensar de otra manera. gracias.

    http://cholletes.com/blog_de_chollos
    bola88 said...
    Dr Purva Pius said...
    Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column