1 de novembre de 2006....

.....dia d'eleccions al Parlament de Catalunya....m'he llevat a les 08:15, si més no m'ha sonat el despertador, però he fet una mica el mandrà al llit. A les 09:00 ja estava llevada i completament preparada per treballar, per que tot i ser festiu, ahir dia 1 de novembre jo "curraba" a les eleccions com apoderada del partit on militu.
Recullu les acreditacions meva i dels meus dos companys i em disposo a anar al col.legi que se m'ha assignat, encara no he esmorzat així que primer entro al col.legi, parlo amb els presidents de les meses i els comento que em caldrà una còpia de l'acte final, tots em diuen amb un romriure que cap problema, que ja me la donaràn.
Vaig a fer un tallat amb una amiga que feia anys que no veia, la seva familia vota al mateix col.legi on estic jo i em decideixo a trucar-la i a "obligar-la" a que vagi a votar amb l'excusa de fer un cafe plegades. Mentre l'espero em passejo per el col.legi, a munt i avall (m'he possat les bambes per anar més còmode) i veig gent de tots els partits (exceptuant els de CIUTADANS que venen a les 19:50 i nomes una mossa bastant perepunyetes), he contat dues persones del PP que estàn assegudes en unes cadires que desde bon mati han posat davant d'una de les dues sales, els de CIU volten els 40 anys, però semblen agradables, es més, un em comenta que abans els d'ERC tenien més apoderats i es que jo encarà segueixo sola, els meus companys no han vingut.
Son quasi les 12:30 i la meva amiga ve i fem el café, a les 12:40 torno a ser al col.legi i passejem les dues per dins els passadios mentre veim el president d'una mesa que sembla que vagi "col.locat". Amb ella mai parlem de política, però m'ha confirmat que votarà a ICV (per cert, l'enhorabona!!!!!) per que diu que son els que menys menteixen.....Les 14:15, tenim ganaaaaa i anem a fer un plat convinat made in colesterol a una cerveseria que està al costat del col.legi, a les 15:30 anem a votar al col.legi que ens pertoca i a les 16:00 ja torno a estar sola amb els de CIU, el PP i el president de mesa "col.locat".
Hi ha força gent, o almenys a mi m'ho sembla, suposo que encara soc massa novata per que quant arriven els meus companys i parlen amb els de CIU i comenten l'assistència de la gent els respon que buffff, molt poca gent....però jo he vist moltes families, gent gran, etc..venir tots a votar en comitiva, però no n'hi ha prou, l'absentisme es el que predomina. Les 18:30, anem a fer unes canyes amb els companys de partit mentre apurem els paquet de tàbac, el segon del dia i ens prepare'm per començar a fer el recompte.
Les 20:00, es tanca el col.legi tot i que a les 19:59 entrà un senyor que fa poc que viu aqui i no sap ni el numero del carrer on viu, la "nena" de l'ajuntament crec que l'escanyarà. Les 20:45 estem esperant que l'última taula, de les 12 que hi han, acabi d'omplir l'acta, la resta han anat molt ràpid, em crida l'atenció un president de mesa que ha vingut des de Sevilla a primera hora del matí i que desprès del recompte hi torna, pobre, fa cara de cansat, és el que més veig, cares cansades i amb ganes marxar d'una vegada.
Ens diem adeu a la porta i jo marxo cap a casa, realment estic cansada, però no es tan físic com psicològic, tant bon punt sóc a casa truco als pares per dir que ja s'ha acabat tot i em posso a l'ordinador per mirar com va els recomptes, m'agafa son i vaig al menjador, posso TV3 i m'adormo al sofà amb la Terribas dient que en Mas ha guanyat, però que ara es hora de pactar....però això ja serà apartir de demà....
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 02/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column