El dia abans de les eleccions

Estaba a casa veient el Barça i perdoneu però vaig tenir un mal presentiment, el Gol d'en DECO als 3 minuts de començar el partit em va crear mal rotllo, però no per el partit que, tot i que l'arbitre ens va "xulejar", vaig pensar que el guanyariem.
Em vinc a referir a les eleccions del dia 1 de novembre.
Estaba clar que guanyaria CIU, i també estaba clar que no per majoria, si més no, no la suficient per que en Mas fos president. Les enquetes s'han complert, malauradament per ERC hem perdut 2 escons, però continuem tenint "la clau" per fer govern, un govern d'esquerres i que ara cal veure qui s'hi voldrà ficar.
Un tripartit ja l'hem viscut, ja sabem el que es i dels errors en podem apendre tots, sincerament, em fa por que ERC pacti amb CIU, però es que no veig en Montilla president....en fí, això ho veure'm aquests dies.
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 02/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column