Ja no se ni a quin dia estic

Sorprenentment cada cop estic pitjor del cap (es sorprenent per mi, sembla ser que per la resta de la humanitat es la tònica dominant de la meva existència).
Ahir volia veure The Closer i resulta que era dimecres i no ho fan els dimecres, si no els dijous.
Dimarts volia veure el CSI, però ho fan dilluns, per el que, despistada de mí em vaig quasi perdre el primer capitol de House, que sene pensar en que ja l'había mitg vist, ahir el tornaba a buscar conveçuda que era dimarts.
Total, que ja no se a quin dia estic, tinc ganes que s'acabin aquestes festes per...intentar, si es possible, tornar una miqueta a la normalitat, fer apats normals, a hores normals, anar a dormir a hores normals (tot i que em llevo a quarts de 7 per anar a treballar m'en vaig a dormir super tard i desprès vaig zombie tot el dia) i fer vida normal...ai quin rotllo no?, vida normal???, buaggggg, vull VACANCESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column