Primer post

Aquest és el primer post que penjo aqui, jo vinc de Blocat, però es que últimament està fent molt el burro, es penja continuament, no reconeix usuaris ni passwords, quant ho fa còpia els comentaris 15 vegades, etc...

Intentaré, quant tingui temps, anar traspassant els comentaris de l'altre bloc a aquest, per tal de sentir-me una miqueta més com a casa, suposo que portarà feina per que, tot i que no tinc gairés posts fets, si que en son uns quants.
Bé, m'hi posso al vespre, que ara tinc altres feines.
Per cert, BON ANY NOU!!!!!!

2 Comments:

  1. gatot said...
    Benvinguda doncs a blogger!

    A veure si hi ha sort i et trobes ben a gust a la nova casa.

    Jo... ja saps que poc et puc oferir... però si necesites un cop de mà amb alguna cosa del blog, o si vols que em faci passar pel teu marit per signar el lloguer... només has dir-m'ho.

    :-)

    petons i llepadas, wapa
    Jo Mateixa said...
    Jajajajajaja, gràcies guapissim!!!!

    Un honor i un plaer que hagis estat tú el que hagi deixat el primer missatge en el nou bloc, a veure si faig neteja a fons del del Blocat i aquest rutlla com ha de rutllar.

    Un petonas guapissim!!!!!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column