Que ens fan a la tele???

Fa massa temps que veiem guerres, que veiem fam, que veiem com els nadons, la gent jove i la gent gran es mor i no fem res per aturar-ho....

....està clar que nosaltres, pobres mortals que anem sempre amb ni cinc a la butxaca, poc podem fer per que una guerra acabi o no hi hagi més fam al món, però si resulta que qui ho pot fer es passa per folre de l'entrecuix allò que un país sencer a demanat entre manifestacions i cacerolades doncs ho tenim clar!!!!!

Jo vaig anar a les manifestacions contra la guerra de l'Iraq, vaig fer cacerolades, vaig encendre espelmes quant tocava i tot continua igual, la gent segueix matant-se allà, ben lluny d'aqui, i el que més em fot es que quant veig una noticia d'un nou atemptat, un assesinat, etc...ja no sento res, ja no em posso trista, ja no em menjo l'olla pensant en com els puc ajudar, això em fa sentir malament, per que abans em mirava les noticies i fins i tot ploraba (tot i que tinc 31 anys), però es que ara intento no coindicir a l'hora de sopar amb el Telenoticies i si hi coincideixo intento canviar de canal.

Es molt trist que algú de la meva edat pensi així, però que voleu, si es que a tot s'acostuma un, això es com aquestes eleccions, com que ja hem estat 23 anys amb CIU no vindrà d'aqui si hi tornem a estar i NOOOOO, no senyors, no es això el que necessita Catalunya, no es el Sr. Mas el president que Catalunya necessita, tant de bó fem el que hem de fer (parlo d'ERC) i no haguem de canviar de canal.
Recuperat de l'altre Bloc (Publicat el 03/11/2006)

0 Comments:

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column